Skocz do zawartości

Czym się różni DRZ400E i DRZ400S?


Rekomendowane odpowiedzi

Porównywanie zawiasów usd i zwyklych jest bez sensu, np. ktm z roku 89 ma usd i czy ten zawias jest lepszy od konwencjonalnego magnuma montowanego w ktm z roku 96-99 tylko dlatego ze sie nazywa usd ? :cool: chyba nie :) Liczy sie technologia a nie to czy jest usd czy nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre zawieszenie daje wiecej niz mocniejszy silnik

jak bym miał do wyboru nową wr250f a drz400

wybrał bym wr...

ale jeden woli miec jak najmocniejszy motocykl bo zaimponuje koledze

a drugi woli np. dobry zawias i mniejszą wage

dokładnie :flesje: zawieszenie i geometria. Silnik to dodatek :P

1000 razy lepiej jezdzi sie w terenie na wyczynie 125 mimo sredniego sposobu oddawania mocy niz na jakims cieżkim i mocnym 400 czy 600 :D takkiie jest moje zdanie. Jak juz DR-Z to tylko wersja E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe niezla sieczka w silniku :lalag: chyba zaworki podziekowaly za wspolprace :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalne że sie urwały te zawory skoro jest tak wysilony. skoro Łukasz pisał że jego moto ma 60KM co było zmierzone to wychodzi na to jakby to był RM-Z 450 a w nim zawory trzeba wymieniać po pewnym przebiegu (kilkudziesięciu godzin) a nie jak stracą szczelność to wtedy nowe i nowe gniazda... :lalag: jakby na to nie patrzył to tak jakby full...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje sie ze silnik nieprzystosowany do takiej mocy, troszke przesadzono z tym tjuningiem

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre zawieszenie daje wiecej niz mocniejszy silnik

jak bym miał do wyboru nową wr250f a drz400

wybrał bym wr...

ale jeden woli miec jak najmocniejszy motocykl bo zaimponuje koledze

a drugi woli np. dobry zawias i mniejszą wage

 

jestem ciekawy opini jaka jest geometria tego motocykla i możliwości zawieszenia czy aż tak bardzo odstaje od konkurencji, wydawało mi się,że zdecydowanie silnik był nie porównywalny z innymi i jego oddawanie mocy czyli spokojne i przewidywalne

 

geometria motocykla jak mam to zrozumieć? oświećcie mnie, dzięki :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to wam powiem ze wogole zastanawiam sie po co az tyle koni do ganiania po terenie moc na poziomie 40KM jest do lasu az nazbyt bo i tak jej nie wykozystujemy nawet w 70%

 

owszem jesli pod dupa ma sie 130 kilo a nie np 180 :notworthy:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekawy opini jaka jest geometria tego motocykla i możliwości zawieszenia czy aż tak bardzo odstaje od konkurencji, wydawało mi się,że zdecydowanie silnik był nie porównywalny z innymi i jego oddawanie mocy czyli spokojne i przewidywalne

 

geometria motocykla jak mam to zrozumieć? oświećcie mnie, dzięki :buttrock:

sprawa jest prosta :clap: przejedz sie po jakimś tam krętym odcinku na swoim moto DRZ a potem na jakiejkolwiek crossówce czy wyczynie enduro z podobnego rocznika i o podobnej mocy :cool:

inną geometrie ramy w najprostszy sposob mozna rozumieć jako9 inny kont główki ramy co sprawia ze moto jest duzo bardzoej agresywne na zakrętach, no i składa sie też na to wysokość siedzienia i wysokość silnika a co z tym wszystkim idzie odpowiednio dobrany srodek cięzkości.

Lekiie wyczynowe motocykle poprostu same sie prowadzą. Po okiełznaniu dość duzej mocy jaką zwyle wyczyny mają jazda staje sie bardzo prosta i przyjemna. Jezdziłem troche na DR 350 znajomka to poprostu jazda w terenie mnie meczyła. Musiałem wkładać wiele wysiłku w to co zwykle robie automatycznie i bez mrugnięcia okiem. Jesli chodzi o zawieszenie DRZ jest ono poprostu za miekkie i na upsach przy duzej predkości mozna stracic nad nim panowanie bo zaczyna pływac (rozbuja sie niepotrzebnie na zawieszeniu).

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wyjaśnienia

 

nie do końca to do mnie przemawia,że lekki wyczynowy motor dużo się lepiej prowadzi,tymbardziej nie jest on aż tyle lżejszy

 

co do zawieszenia jest duża możliwość regulacji w DRZ i robiłem testy, czuć różnice i lepiej je dobrze ustawić bo jazda jest zupełnie inna na każdym ustawieniu, chwilami nawet trudna przy złym ustawieniu

 

DRZ-ta raczej nie wpada w stan "rozbujania się na zawieszeniu" jedyne co to czasami trudno zapanować nad kierownicą i przydałby się amortyzator skrętu

 

stąd pytanie czy jest sens instalowania amortyzatora skrętu czy po prostu tego typu maszyny mają taką przypadłość w czasie jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to wam powiem ze wogole zastanawiam sie po co az tyle koni do ganiania po terenie

Mocy nigdy za wiele :icon_biggrin: To bardzo miłe uczucie kiedy motocykl z każdego biegu rwie na koło i w każdej sytuacji ma zapas mocy.

 

zdaje sie ze silnik nieprzystosowany do takiej mocy, troszke przesadzono z tym tjuningiem

 

Nie do końca... Faktem jest że silnik nie wytrzymał ale po częsci z mojej winy. Na początku sezonu zassalo mi przepustnice z gaźnika do cylindra no i wiadomo że strasznie ją tam wymieliło... Na szczęśclie cylindra nie uszkodziło więc pozostało mi kupienie nowej przepustnicy.. Na kawałek blaszki za 590zł czekałem miesiąc aż zamówią ją z Austrii i wkoncu się doczekałem. Wygląda to tak: http://bikepics.com/pictures/716165/ http://bikepics.com/pictures/716167/ Wszystko by było dobrze gdyby wtedy nie zostało uszkodzone gniazko zaworowe... które podczas jazdy wpadło do cylindra i narobiło kaszany... Rezulat to tak jak widać na wcześniejszych zdjęciach uszkodzona głowica, zawory, tłok, krzywy wał korbowy i korba no i oczywiście pęknięty i porysowany cylider...

 

Pozdrawiam i nie życze Wam takich przygod :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...