Skocz do zawartości

Moto do pionu


Rekomendowane odpowiedzi

Porownywalem wykresy z hamowni F3 i F4 i nie wiem dlaczego F3 przy mniejszych obrotach idzie na gume skoro wykresy sa niemal identyczne.

U mnie w F2 tez z 6 tys slabo przod podrywa, dopiero 7, 8 to juz konkretnie.

Muwisz f3 podnosisz z gazu juz od 3 tys obrotow, spogladam na wykres i ona ma dopiero 25KM przy tych obrotach, jakos nie widze zeby przy tak malej mocy stawala na kolo........ Na pewno nie pomysliles F3 z 900RR ?

 

 

Samolot, czy Ty aby na pewno masz wszystkie śrubki pod baniakiem podokręcane?

 

Po kiego grzyba porównywałeś F3 z F4?

 

Gdzie ja napisałem, że F3 idzie od 3tyś ?

 

Że Tobie idzie z 7,8tyś. to albo jesteś pussy albo moto masz na śmietnik.

 

Słuchaj, ja nie pisałem swoich postów w tym temacie na podstawie wykresów i rozważań teoretycznych tylko na podstawie praktyki. Nie wiem jak to tam u Ciebie wygląda, ale z tego co wiem jeździsz od niedawna.

 

Radzę zimę poświęcić na przestudiowanie słownika ortograficznego zamiast wykresów z hamowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej hyba f2 do wyglupow...jest troche tansza a na pewno zaliczysz jakies gleby...

btw. slyszalem ostatnio ze jakis koles stworzyl maszynke do nauki gumowania :cool: wyglada to mniej wiecej tak ze jakis tam motor jest na przyczepie i jest polaczonyy z nia jakims mechanizmem..w praktyce to siadasz na motor, odpowiednio odkrecasz manetke i moto pnie w gore :D nie jest to to samo co prawdziwa jazda na kole ale mozna sie ponoc nauczyc operowania gazem...

 

qmpel ma do sprzedania f2 po paru przerobkach do stuntu...niestety nad klatka bys musial sam pomyslec :/

CBR F2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AGB pomylilem sie piszac: mialem na mysli F2 i F3 ktore maja niemal taka samą charakterystyke silnika i rozwijaja zaledwie 25KM przy 4 tys obrotow ( a nie jak wczesniej napisalem przy 3).

Ale to nie zmienia faktu ze ubu tych motocykli nie postawi sie na gume z 4 czy 5 tys obrotow.

Tu potrzeba grubo ponad 6 ( najlepiej 7-8tys obr ) to wtedy owszem idzie lasdnie, mowie o wlasnych doswiadczeniach - kolesia ktory wazy 95kg.

A silnik mam w bardzo dobrym stanie : leci na maxa tylo co katalogi podaja, a przy 10-13 tys na jedynce przy ostrym odkeceaniu przednie kolo mimowolnie odrywa sie od nawierzchni.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw. slyszalem ostatnio ze jakis koles stworzyl maszynke do nauki gumowania :D wyglada to mniej wiecej tak ze jakis tam motor jest na przyczepie i jest polaczonyy z nia jakims mechanizmem..w praktyce to siadasz na motor, odpowiednio odkrecasz manetke i moto pnie w gore :) nie jest to to samo co prawdziwa jazda na kole ale mozna sie ponoc nauczyc operowania gazem...

O to chyba chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze jak sie jedzie w realu na gumie to jeszcze buja maszyna na boki. A z tego co w filmiku widzialem to w tej maszynie jest nawet zainstalowane takie cos zebu jezdziec nie nakryl sie maszyna. Zabawka dobra dla gimnazjalistow :D

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze jak sie jedzie w realu na gumie to jeszcze buja maszyna na boki. A z tego co w filmiku widzialem to w tej maszynie jest nawet zainstalowane takie cos zebu jezdziec nie nakryl sie maszyna. Zabawka dobra dla gimnazjalistow :banghead:

 

Spamolot, moglbys mi z grzecznosci odpowiedziec na jedno pytanie? Czy ty piszesz wszystkie te posty poważnie? Mam na mysli te "merytoryczne"

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze zartuje :banghead:

Przywilejem mlodosci jest bawic sie i smiac. Przestac byc monotematyczny i dretwy h*j i zacznij fazowac ze mna.

A tak na powaznie to w tej ramce mam prawo do swojej wlaswnej wypowiedzi i chocbys tu pier****l niewiadomo co to nie zmienie stylu swoich wypowiedzi.

Ja nie jestem podatny na manipulacje ze pod wlywem innych miekne i jestem w stanie pujsc na ustepstwo.

Masz kompleksy, pomysl czego sie boisz i usun tego przyczyne, ewntualnie jak nie dasz rady to do lekaza..

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uwazam zebym w ktoryms poscie mydlil komus oczy i kit wciskal. Jestem swiecie przekonany ze to co pisze jest prawda i nikt z mojego powodu ( sluchajac moich wypowiedzi ) nie bedzie naprawial motocykla spowodu "niefachowoci " moich porad.

A jesli to chetnie przyjme zazalenie... ( o ile sie kogos takiego doczekam).

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze zartuje :)

Przywilejem mlodosci jest bawic sie i smiac. Przestac byc monotematyczny i dretwy h*j i zacznij fazowac ze mna.

A tak na powaznie to w tej ramce mam prawo do swojej wlaswnej wypowiedzi i chocbys tu pier****l niewiadomo co to nie zmienie stylu swoich wypowiedzi.

Ja nie jestem podatny na manipulacje ze pod wlywem innych miekne i jestem w stanie pujsc na ustepstwo.

Masz kompleksy, pomysl czego sie boisz i usun tego przyczyne, ewntualnie jak nie dasz rady to do lekaza..

 

Do "lekaza" to nie pojde, analfabeto, ale do lekarza ide w środe. Chirurga. Wymien na punkcie czego MÓGŁBYM miec wg ciebie kompleksy? Tu nie chodzi o chodzenie na ustepstwa, ale przyznanie sie do bledu i otworzenie twojej ciasnej bańki na wiedze ludzi mądrzejszych od ciebie.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowo większość problemów została poruszona, co w rezultacie odwiodło troche wypowiedzi od tematu :flesje: . Napewno każdy ma po części racje, nawet dwie identyczne maszyny będą inaczej śmigać, to kwestia dotarcia,skręcenia fabrycznego, regulacji, dlatego jedno moto śmiga w powietrze przy 6000 a drugie przy 8 i nie ma na to reguły. Jedno co wiem z doświadczenia to to że jeżeli zaczyna się piony od 600 czy 750 to trzeba się je nauczyć podnosić (oczywiśnie na fabrycznych zębatach) a jeżeli robi się to na 1000 albo i więcej to z podnoszeniem nie ma problemu i nauke zaczyna się praktycznie od łapania równowagi i utrzymywania pionu który znacznie łatwiej wychodzi.

Co do tej przyczepki to zwóciliście uwagę na tylną zębatkę? Nie wiele mniejsza od felgi. CIekawe jak na orginalnej bu mu to poszło tak na sucho. Ja mam zygzaka 600 na napędzie jak przewidział producent. Jak z przodu zapodam mniejszą a z tyłu taką patelnię to w dowolnym momencie na 1 czy 2 biegu mogę go podnosić ale chodzi jeszcze o coś innego. A o to żebym nie zdziwił się któregoś dnia jak go zatrę a tego bym nie chciał. Jestem też mechanikiem i dobrze wiem jak to się wszystko zazębia. Dlatego jak już kupie coś odpowiedniego to i też zaingeruje w układ smarowania i poprawie fabrycznego smoka ojelu, bo w większości sprzętów jest do kitu umieszczony i nawet przy dobrym wkręceniu nie zasysa chwilami oleju.

A jak się ma sprawa z amorkiem skrętu? Nie miałem okazji pionować takiego moto. Ale wiem za to jak jest bez i czasami koło ładnie przypiszczy jak wraca na asfalt. Wiem że amor ma swoje atuty ale zapominam o tym jak widzę przedział cenowy w jakim się zaczynają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...