azyl Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Witam.MAm 4-suwa honde cb 250rs.Cos mam problemy ze swieca bo dzisiaj cos zbytnio nie chcial palic i odkrecilem swiece przetarlem styki i zadzialala.Dodam ze swiec ma tydzien i juz jest czarna.Zastanawia mnie z kad ta czern na swiecy.Obawiam sie ze on moze brac olej.Jest go troszke mniej ale nie widac po spalinach.Zastanawia mnie tez jeszce jedna sprawa.Kompel w swoim 4 suwie honda cg 125 rok 2002 odkrecil swiecie i byl na niej taki rudawy nalot.Stwierdzil ze dobrze przepala.Na jakiej zasadzie świeca dobrze przepala ??CZy w motorach z modułem tez jakos sie przestawia zaplon??Jak zrobic zeby moj tez dobrze przepala.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario666 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Witam.MAm 4-suwa honde cb 250rs.Cos mam problemy ze swieca bo dzisiaj cos zbytnio nie chcial palic i odkrecilem swiece przetarlem styki i zadzialala.Dodam ze swiec ma tydzien i juz jest czarna.Zastanawia mnie z kad ta czern na swiecy.Obawiam sie ze on moze brac olej.Jest go troszke mniej ale nie widac po spalinach.Zastanawia mnie tez jeszce jedna sprawa.Kompel w swoim 4 suwie honda cg 125 rok 2002 odkrecil swiecie i byl na niej taki rudawy nalot.Stwierdzil ze dobrze przepala.Na jakiej zasadzie świeca dobrze przepala ??CZy w motorach z modułem tez jakos sie przestawia zaplon??Jak zrobic zeby moj tez dobrze przepala.Pozdrawiam proponuje sprawdzic ustawienie gaznikow - sklad mieszanki, synchronizacje, itp... itd... pzdrwm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 jeśli nie bierze oleju to jest jeszcze jedna możliwość-za bogata mieszankaświeca musi mieć właśnie kolor taki brązowy mniej więcej kolor jak kawa z mlekiem-wtedy można powiedzieć, że spalanie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 ale ustawienia gaznikow??Jak gaznik mozna zsynchronizowac??Przeciez mieszanka na kruccu jest zawsze jak sie odkreci kranik???ROzumiem na zaworze ale na gazniku?? ale ustawienia gaznikow??Jak gaznik mozna zsynchronizowac??Przeciez mieszanka na kruccu jest zawsze jak sie odkreci kranik???ROzumiem na zaworze ale na gazniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Witaj azyl, lubię pomagać innym ale też mnie czasem irytuje zupełna nieznajomość podstawowych zagadnień mechaniki i techniki... eeech. No dobrze mam pod ręką browar to na ile mi starczy to Ci tyle napisze... hehehe...Kolor świecy świadczy o składzie mieszanki: szary i biały - mieszanka zbyt uboga; brązowy - mieszanka O.K.; czarny - mieszanka zbyt bogata (za dużo benzyny w stosunku do ilości powietrza).Jak moto wpieprza olej to świeca zawsze czarna i tłusta...Na skład mieszanki nie wpływa odkręcenie kranika !!!!Skład mieszanki w zakresie niskich i średnich obrotów można regulować: 1 wkręt regulacji tzw. "wolnych obrotów"; 2 poziom paliwa w gaźniku; 3 przysłoną na gardzieli gaźnika - takie pseudo ssanie; 4 brudny filtr powietrza 5.... nic mi więcej do głowy nie przychodzi...To by było na tyle bo kończy mi sie piwo i ide po następne Na ra Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 (edytowane) A może azyl robi mieszankę paliwa z olejem :( :bigrazz: :crossy:Natomiast poważnie to świeca może być za zimna (zła wartość cieplna).Pozdrawiam. Edytowane 30 Października 2006 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 nie no dzieki.Ja zapomnialem wspomniec o tych regulacjach.PAmietalem o nich o tych z motrynki male obroty wysokie obroty i wlasnie sklad mieszanki teraz patrzalem i jest sucha.Nawet ma przeswity takiego kawowego koloru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolf Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 (edytowane) nie no dzieki.Ja zapomnialem wspomniec o tych regulacjach.PAmietalem o nich o tych z motrynki male obroty wysokie obroty i wlasnie sklad mieszanki teraz patrzalem i jest sucha.Nawet ma przeswity takiego kawowego koloru. Azyl, jak już tak patrzałeś na tą świecę to może w międzyczasie popatrzaj :bigrazz: sobie do słownika oraz do podręcznika języka polskiego.Może Kolego pisz w wordzie, który dokona niezbędnych korekt bo Twoja pisownia to dno :crossy: Trochę szacunku dla czytającego.... :bigrazz: Edytowane 31 Października 2006 przez Rolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 przede wszystkim aby mniej więcej okreslić kolor tej świecy to musisz dobrze rozgrzać moto Nie moze to być odalenie i zgaszenie na zimnym bo wtedy będziesz miał ciemną świeczkę.Tylko nie odkręcaj jej na gorącym silniku bo możesz gwint zerwać. :) sory "odpalenie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 azyl, co do rozpownania koloru świecy to może ci sie to przyda http://www.czesci.friko.pl/swieca_zaplonowa.html co prawda tyczy się to małych dwusuwów (np. przerwa podana dla simsona), ale pozwoli ci określić problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) Witam.Mam znowu problemik z ta swieca.Wczesniejszy problem zalatwilem tak ze kupilem nowa swiece NGK i po 2 miesiacach jest juz do bani.Z tego co sie dowiedzlaem i troche ze swojej wiedzy doszeldem do wnisoku ze swieca wali iskra w bok lub wogle nie daje iskry kiedy jest czarna zabrudzona itp.No i u mnie wlasnie tak jest.Wiec biore papier scierny i czyszcze styki i nadal nic .Szczotke druciana i nadal nic.Albo nie pali albo daje w bok(dodam jeszcze ze taki zabieg robilem godzine po wyjeciu z glowicy).Juz troszke zdenerwoowany cala sytuacją dalem sobie z nia spokoj.I tak zimno przezyje bez jezdzenia.No i po jakis 2 dniach od tego problemu sprawidzlem i jest okej.Motor odpalil i dziala.Pojechalem tu i tam potem nastepnego wieczorem pojechalem do sklepu no i nastepnego dnia trup.Odpalam motor trzymam na ssaniu jest okej ,puszczam ssanie i chodzi .Gasze go bo musze isc po plecak.Odpalam na ssaniu i chce jechac(ja mam tak ze jak sie spiesze to zeby wystartowac musze poscic gaz poniewaz musze trzymac ssanie a sprzeglo ktos musi wcisnac) i mam problemy bo mi gasnie.Zawzyczaj dawal rade.Zgasl odpaliem raz znowu zgasl i juz go nie odpalilem.Okazalo sie ze swieca nie pali.No i teraz oczywisce czyszcze czyszcze nic.Ja nie wiem co sie dzieje z tymi swiecami.Przyposcmy ze moj motor ma zla mieszanke paliwowo-powietrzna i swieca sie brudzi.Wiec trzeba przeczyscic i szafa gra.Ale u mnie tak nie jest.Dodam jeszce ze ta stara swiece wrzucielm do denaturaty(tak mi ktos polecil) i nic nie dalo pozatym ze iskra ma pomaranczowy kolor a nie nie bieski jak bylo przedtem.Oczywisce iskra szczela w bok.Moze ktos zna jakis inny sposob tylu wrzicuc do cieplej wody potem dosypac sol i gotwac przez 2 minuty i jest okej :banghead: .Pozdrawiam i przepraszam za slownictwo.Czekam na odpowiedz Edytowane 7 Grudnia 2006 przez azyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Azyl, jak iskra zwiewa Ci na boki sprawdź kable wysokiego napięcia, być może jest tam gdzieś niedokładne połączenie i część "prądu" idzie w powietrze, konkretnie połączenie przy fajkach zapłonowych i cewkach wysokiego napięcia (nie wiem czy masz dwie czy jedną cewkę).Cały układ może też mieć przebicia,najlepiejsprawdzić w ciemnym garażu na odpalonym moto, czasem widać niebieskie pajęczynki, można również pomacać rękami ale trochę boli jeśli układ ma przebicia. Jeśli ma to warto wymienić kable zapłonowe oraz fajki. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zrob to co poradzil maciejkruk13. Nastepnie wyreguluj gaznik i kup nowa swiece jak dalej nie bedzie palic... Wtedy juz nie ma mowy musi jezdzic i nie nieszczyc swiec :banghead: Zly sklad mieszanki warto wyregulowac bo przez to moto moze sie zalewac. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 No tak ale ja nie dawno kupywalem swiece .Nowka z salonu za 12,50zl i mam znowu kupowac druga??A z tymi kalbalmi to hm .Zrobie tak jutro ale watpie zeby bylo cos widac.Dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Przeczytaj mojego posta jeszcze raz... Sprawdz przebicia, wyreguluj gaznik i jak NIE BEDZIE DALEJ DZIALAC wymien swieczke i powinno byc OK :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.