motozgrzyt Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Zostałem ostanio zmuszony do naprawy głowic z dniepra i mam pytanko czy wie ktoś z jakim momentem dokręcać głowice aby nie powyrywać szpilek :) i ect. bo nieraz udało mi się poprzekręcać śruby :icon_razz: , a nie umię tego znależć :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 sam nie mam zadnej ksiazki do urala, ale glowice dokrecam tak na okolo 40Nm - (moze ktos przy okazji wie ile w uralu wynosi moment dokrecenia glowicy ? )A jak rozmiarowo wygladaja szpilki dniepra (srednica, gwint)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Szpilki Dniepra z tego co pamietam sa naprawde maslane - ja bym dorobil na wzor z porzadnego materialu i dokrecal chociaz tymi 40 Nm - co jest momentem dokrecania srub w glowicy mojej BSA. Skladajac silnik Dniepra znajomemu mialem wrazenie ze mi plyna gwinty na tych szpilkach przy dokrecaniu glowic zupelnie malym ( oryginalnym dnieprowskim ) kluczykiem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Co do średnicy szpilek mają 8mm z gwintem o skoku 1mm, a co do tego momentu to się zobaczy jak głowice wrócą :D bo jak je urwe to sie wk.... :icon_razz: :icon_twisted: i coś rozwale :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 No jak 8mm to 40Nm powinny spokojnie przezyc. Chyba ze faktycznie zrobione tak jak Adam napisal. Zreszta jak ktos ma wprawe to moze wyczuc na co srube stac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 właśnie temacik który mnie zaczyna dotyczyc zakupiłem takie szpilki i uszczelka pod głowicą po 700 km lekko dmucha więc zakupie prenty gwintowane m8 o podwyższonej wytrzymałości i wymienie, z tym gównem nie ma co walczyc jak ktoś już napisał to jest zrobione z gównolitu Takie pręty są dostępne w specjalistycznych sklepach ze śrubami np: asmet.http://www.asmet.com.pl/kontakt.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Sprawdz rowniez czy powierzchnia glowicy i cylindra jest naprawde plaska ( plyta traserska i szczelinomierz ) bo z tym tez moze byc roznie w ukrainskim wykonaniu. Jak nie to trzeba zabielic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Ja mam urala tylko szpilki zapodałem od dniepra a głowice były planowane (do zabielenia) więc tylko ten pierniczony gównolit ( jak ja nie nawidze ukraińskiej roboty te głąby to jest poplątanie z pomieszaniem lenina i szewczenki ) :P i nadal nie potrafią odróżnic polityki od poezji :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Te szpilki można od razu wyrzucić. Są z plasteliny. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 a dniepr nie ma dluzszych szpilek ? W dnieprze szpilki sa wkrecane w blok i przechodza przez cylinder i glowice, a w uralu sa tylko wkrecane w cylinder (trzymaja sama glowice). Gwintowanie szpilek na wlasna reke to srednie rozwiazanie w tym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Z tego co mi powiedzieli na bajzlu są podobnej dł i dali te tylko mówili że są od dniepra w uralcu jeszcze szpilki trzymają koniki jak jet w dnieprze niewiem ale te co wziołem pasowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 30 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 W dnieprze z tego co ja widze to zjednej strony szpilka wchodzi w blok z drugiej nakręca się nakrętke :bigrazz: i wsio :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Witam Odswierzam stary temat ale właśnie odebrałewm głowice z regeneracji i mam zgrzyta doradzaliście aby dokrecać głowice 40 Nm, nietety szpilki lecą jak cholera. Może ktoś przerabiał w/w temat to poprosiłbym go z jakim momentem dokręcił te głowice. Za wszelkie instukcje z góry dzienkuję (pod warunkiem że będą przydatne :icon_twisted: ). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Te szpilki co zakupiłem na bajzlu dawno są na zlomie kupiłem pret gwintowany 8.8 nakrętki 8.8 dociołem na wymiar, specjalne podkładki z ząbkami i aż masło wyszło tak dokręcałem i tera trzyma jak w migu 21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 No przeciez bylo mowione ze oryginalne nigdy nie wytrzymaja 40 Nm, trzeba dorobic z wlasciwego materialu zeby to dokrecic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.