Skocz do zawartości

Luzy zaworowe w Honda CM 400 Custom


michal750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

U proboszcza nie bylem, ale nastepnym razem sprobuje :)

A moglbym prosic o zrodlo tych danych?

 

Potwierdzam fakt luzów zaworowych cholera gdzieś na płycie miałem dane cm-y (cb) spróbuje znaleźć ale za to mam manuala w kompie co prawda w wersji bodajże hiszpańskiej ale jest dobry w przekroje silnika mogę przesłać meilem nie jest aż tak obszerny jak chcesz Pozdrawiam

 

Potwierdzam fakt luzów zaworowych lecz z delikatnym odniesieniem cholera gdzieś na płycie miałem dane cm-y (cb) spróbuje znaleźć ale za to mam manuala tzw. fiszki w kompie co prawda w wersji bodajże hiszpańskiej ale jest dobry w przekroje silnika mogę przesłać meilem nie jest aż tak obszerny jak chcesz Pozdrawiam

znalazłem pare wzmianek odnośnie danych eksploatacyjnych więc jęśli potrzeba podaj adres meilowy to prześlę wraz z manualami Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja również zgadzam się z danymi o luzach zaworowych (dla tego motora) podanymi przez Pana Piotra Dudka

można sobie sprawdzić (fragment serwisówki).

 

wlot : 0,08 mm - 0,12 mm

wylot: 0,12 mm - 0,16 mm

Edytowane przez bodzios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U proboszcza nie bylem, ale nastepnym razem sprobuje :)

A moglbym prosic o zrodlo tych danych?

 

Proszę Cię bardzo :

Po lewej stronie masz fotkę tego źródła a na dole w podpisie adres i co jeszcze potrzebujesz ? skan mojej metryki czy adres fabryki Honda ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dotarciu zaworów, na zimnym silniku przerwy powinno się ustawić:

ssanie 0,10 mm

wydech 0,14 mm?

 

Bo ja bym właśnie tak ustawił ale znajomy ustawił mi:

ssanie 0,15mm

wydech 0,20 mm

 

Powiedział że owe przerwy same się zmniejszą, bo wszystko się "dobije", jednak wydaje mi się że teraz słychać stukające zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam;

Wiem, że temat stary, ale mam pytanie. Ostatnio ustawiałem zawory (ssanie 0,1, wydech 0,15). Jak motocykl jest zimny to stukają, jak się nagrzeje - stukanie cichnie. Wiem, że to w zasadzie nic dziwnego, że tak niektóre sprzęty mają. Dziwi mnie jednak to, że przed ustawianiem luzów (ustawiałem luzy przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą i cylindrami) takiego zachowania nie zaobserwowałem, nie było stukania czy silnik był zimny, czy ciepły. Ktoś ma jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...