Skocz do zawartości

bodzios

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA VT 1100 ACE
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Radlin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia bodzios

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Chodzi mi o tył. Zawieszenie chce opuścić ponieważ całe stopy nie znajdują się na asfalcie. Dodam, że właśnie mam obniżane siedzenie, ale wydaje mi się że jeszcze troszeczkę zabraknie.
  2. Witam! W tym momencie mam ustawione najniżej jak się da (twarde), ale przydało by się jeszcze trochę obniżyć jest taka możliwość? Chodzi o Honda VT 1100 z 1998r. Z góry dzięki za wszystkie porady.
  3. Mój wałek, a raczej krzywki mają wymiary ok 37mm, jakie wymiary (ilość zębów) ma mieć ta zębatka?
  4. Witam Jestem posiadaczem Hondy CM 400 nr ramy NC01.. czy do tego motoru będą pasować lagi z Hondy CB 400?
  5. Owszem w tym silniku są 2 tłoki, ale 3 podparcia wału w bloku oraz 2 korbowody więc razem wychodzi 10 półpanewek.
  6. Nie jestem pewien ale przyczyną utraty mocy mogą być chyba źle ustawione luzy na zaworach.
  7. Koszt 1 półpanewki do tego motoru wynosi 38zł a na cały wał + korbowody potrzeba 10 takich półpanewek. Wiem bo wczoraj po 2 tygodniach oczekiwań dostałem w końcu odpowiedź z sklepu odnośnie cen kilku części.
  8. W serwisówce są następujące wymiary: wał rozrządu wlot 37.008-37.208mm (1.457-1.465 in.) wylot 37.040-37.240mm (1.458-1.466 in.) lecz nie wiem jakiej wersji (blokowanej czy też nieblokowanej) owe wymiary dotyczą.
  9. Witam Posiadam Honde CM 400, oraz drugi silnik z CB 400, silniki są blokowane do 27KM. Z tego co słyszałem wersja nieblokowana ma 43KM, a blokowanie realizowane jest na wałku rozrządu. Jeśli ktoś może poświadczyć autentyczność tych danych i udzielić informacji jak można owe silniki odblokować będę bardzo wdzięczny.
  10. Po dotarciu zaworów, na zimnym silniku przerwy powinno się ustawić: ssanie 0,10 mm wydech 0,14 mm? Bo ja bym właśnie tak ustawił ale znajomy ustawił mi: ssanie 0,15mm wydech 0,20 mm Powiedział że owe przerwy same się zmniejszą, bo wszystko się "dobije", jednak wydaje mi się że teraz słychać stukające zawory.
  11. Ja również zgadzam się z danymi o luzach zaworowych (dla tego motora) podanymi przez Pana Piotra Dudka można sobie sprawdzić (fragment serwisówki). wlot : 0,08 mm - 0,12 mm wylot: 0,12 mm - 0,16 mm
  12. Ja znalazłem coś takiego Serwisówka tyle że po angielsku, ale lepsze to niż nic.
  13. Witam Ja również przyłącze się do poszukiwania serwisówki do tego motora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...