^lunatyk^ Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Problem jak w temacie. Z racji zimnych i wietrznych wieczór zaczynam myśleć co kupić na nowy sezon, ponieważ moja Sr mi juz nie wystarcza ... Zastanawiam się wlasnie nad którymś z w/w motocykli ... Interesują mnie osiągi tych motocykli przyjemnosc z jazdy i takie podstawowe rzeczy :icon_razz: jak sprawa wygląda z częsciami ? cena do 5 k zł :icon_razz: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Problem jak w temacie. Z racji zimnych i wietrznych wieczór zaczynam myśleć co kupić na nowy sezon, ponieważ moja Sr mi juz nie wystarcza ... Zastanawiam się wlasnie nad którymś z w/w motocykli ... Interesują mnie osiągi tych motocykli przyjemnosc z jazdy i takie podstawowe rzeczy :icon_razz: jak sprawa wygląda z częsciami ? cena do 5 k zł :icon_razz: :bigrazz: Jesli moge doradzic, sam rok temu kupilem XJ 600 '86r i nie zaluje ani troche... jak przekonasz sie czytajac forum, moto to jest raczej niezawodne, sprawdzone i chwalone przez uzytkownikow....co do wygladu to zalezy kto co lubi... jesli chcesz popatrzec http://www.tkdami.net/~krzysiekz/jama daj znac co wybrales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Za tą kasę co masz to polecałbym jednak XJ 600. Może nawet dywersja się trafi. GPZ też za takie ceny chodzą, ale nie wiem, czy będą się tak dobrze sprawowały starsze roczniki. XJ jest niezawodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 http://forum.motocyklistow.pl/Kawasaki-GPZ-500S-t57640.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 jak juz masz doswiaczenie to kup xj 600. dlaczego: to juz 600 pojemnosci wiec moment dobry, 4 cylindry wiec lepiej ciagnie, moc tez juz niezla szybko sie nie znudzi i w dodatku niezawodny sprzet. moja z przebiegiem 110 tyś km wezmie pol litra oleju na tysiac a zdarza sie jezdzic z waryjotem na cbr 600 z 2000r:) jesli chodzi o ta starsza to spali troche wiecej bo 6,5 trzeba liczyc. mnie tyle pali po miescie i co ciekawe jak wyjade za miasto to mniej niz 6 nie schodzi. dywersja nawet 4,5 spali na trasie. prawda jest taka ze jak silnik ma 100KM z 600 pojemnosci to zawsze bedzie mniej trwaly jak ten co ma okolo 70Km. na czyms sie musi ta moc odbijac, obroty wieksze=wieksze zuzycie, nie ma cudów. pokaz mi kilka scigaczy z przebiegiem ponad 100tys km i pojemnoscia 600. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 http://forum.motocyklistow.pl/Kawasaki-GPZ-500S-t57640.html tak czytałem te same przychylne opinie tylko że albo ten motocykl nie ma wad albo jest idealny .... i dlatego poprosiłem go o porównanie z Yamahami Xj :)jak juz masz doswiaczenie to kup xj 600. dlaczego: to juz 600 pojemnosci wiec moment dobry, 4 cylindry wiec lepiej ciagnie, moc tez juz niezla szybko sie nie znudzi i w dodatku niezawodny sprzet. moja z przebiegiem 110 tyś km wezmie pol litra oleju na tysiac a zdarza sie jezdzic z waryjotem na cbr 600 z 2000r:) jesli chodzi o ta starsza to spali troche wiecej bo 6,5 trzeba liczyc. mnie tyle pali po miescie i co ciekawe jak wyjade za miasto to mniej niz 6 nie schodzi. dywersja nawet 4,5 spali na trasie. prawda jest taka ze jak silnik ma 100KM z 600 pojemnosci to zawsze bedzie mniej trwaly jak ten co ma okolo 70Km. na czyms sie musi ta moc odbijac, obroty wieksze=wieksze zuzycie, nie ma cudów. pokaz mi kilka scigaczy z przebiegiem ponad 100tys km i pojemnoscia 600. pozdro dzieki :P :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 no chłopaki dawajcie, pomózcie jeszcze ! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) Diversionka-spalanie mi waha się koło 5,5 litra(tyle i więcej jak większosć km nakręce po mieście a 4,9-5,3 średnio jak troche wiecej km nakręce w trasie).Oleju nie bierze za dużo max ok.0,2l/1000km(jak kręce mocniej).Co do części to porównywalnie powinna ci wyjść XJ i GPZ z tym (więcej świec ale np. jeżeli chodzi o klocki stare xj mają jedną tarcze więc średnio i tak wyjdzie podobnie).Prędkości podróżne to spokojnie można trzymać 120-140km/h a większe prędkości na dłużych prostych też nie stanowią problemu.Z zakupu jestem zadowolony bo nic się nie dzieje,jeżdzi się nią wygodnie,pali w miare mało :) Edytowane 22 Listopada 2006 przez Domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Siemka. Ja bym ci polecił Dyversje.Mój brat taką śmiga, więc mam porównanie do 2-cylindrowca którym sam jeżdżę.Przede wszystkim 4-cyl ma dużo lepszy "dół",i korzystniejszy przebieg momentu obrotowego.Xj-ta jest też sprzętem bardzo przyjaznym kierowcy. Jest dość stabilna i wybacza błędy początkujących.(np. zbyt póżna redukcja biegów)O ekonomi to nawet nie piszę, bo to już chyba wszyscy wiedzą.Więc jeśli wybierasz pomiędzy xj-tą a gpz 500, to bez zastanowienia bierz DYVERSJĘ.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 no chłopaki dawajcie, pomózcie jeszcze ! :) Jak jeszcze to jeszcze.Jak masz doswiadczenie to absolutnie nie kupuj XJty - dla mnie to była porażka totalnie nudny i bezpłciowy motocykl - po prostu coś co przewiezie z A do B i nic więcej. Żadnej frajdy z jazdy - ani w winkach, ani prędkości ani przyśpieszenia... Kiepskie hamulce, kiepskie prowadzenie i kiepskie osiągi. Dla mnie pomyłka chyba ze chcesz tylko nudne niezawodne wozidło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Jak jeszcze to jeszcze.Jak masz doswiadczenie to absolutnie nie kupuj XJty - dla mnie to była porażka totalnie nudny i bezpłciowy motocykl - po prostu coś co przewiezie z A do B i nic więcej. Żadnej frajdy z jazdy - ani w winkach, ani prędkości ani przyśpieszenia... Kiepskie hamulce, kiepskie prowadzenie i kiepskie osiągi. Dla mnie pomyłka chyba ze chcesz tylko nudne niezawodne wozidłoTo wszystko zalezy od punktu widzenia. Z twojej perspektywy XJ-a moze i jest nudna ale moze dla Lunatyka nie bedzie. Po prostu bedzie sie musial przejechac i sam ocenic. Jednak trzeba pamietac ze on ma do 5 tysi na moto, a za ta kase ciezko bedzie wyrwac cos bardziej "sportowego" chyba ze za cene bezawaryjnosci. Jesli to jest wybor miedzy XJ a GPZ to zdecydowanie ten pierwszy. Jak moj kolega, ktory kiedys jezdzil na GPZ-cie, uslyszal dzwiek mojej XJ-y to byl zachwycony. Mowil ze GPZ pracuje duzo bardziej nieregularnie, z racji dwoch cylindrow. Jednak 4 gary robi roznice, a spalanie takie same. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 jesli jeszcze dodać to to ze xj jest chłodzona powietrzem - odpada wymiana chłodziwa, nie ma problemów z instalacją chłodzenia cieczą. nie wiem czy ma gpz takie coś jak pompa wody ale obiło mi sie o uszy że to własnie siada. w starszych rocznikach także alternator czy impulstaor sie rozpadał . znam jeden przypadek osobiście ze sprzet mial wymieniony ten element, sam kiedyś kupowałem sprzeta i oglądałem gpz-ty ale ostatecznie kupiłem xj z 87 roku. jesli chodzi o silnik dywersji to jest bardzo podobny przebieg momentu i mocy aż do 9 tyś obrotów ale ta starsza pnie sie dalej az do 73 km gdzie dywersja kończy przy 9 tyś swoimi 61 konikami. z reszta kliknijcie w link:Pna górze nowa na dole stara - przebieg momentu i mocy a w starszej dodatkowo spalania przy poszczególnych obrotach. http://img54.imageshack.us/img54/4980/xxtf3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Jak jeszcze to jeszcze.Jak masz doswiadczenie to absolutnie nie kupuj XJty - dla mnie to była porażka totalnie nudny i bezpłciowy motocykl - po prostu coś co przewiezie z A do B i nic więcej. Żadnej frajdy z jazdy - ani w winkach, ani prędkości ani przyśpieszenia... Kiepskie hamulce, kiepskie prowadzenie i kiepskie osiągi. Dla mnie pomyłka chyba ze chcesz tylko nudne niezawodne wozidło No widzisz dla ciebie xj ma same wady a dla innych to idealny sprzęt.Każdy sprzęt ma jakieś wady dla danego użytkownika nawet twój nie jest ideałema pytanie kolegi padło o wybór dwóch motocykli z określoną pulą kasy. Ja również polecam xjote :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 No widzisz dla ciebie xj ma same wady a dla innych to idealny sprzęt.Każdy sprzęt ma jakieś wady dla danego użytkownika nawet twój nie jest ideałema pytanie kolegi padło o wybór dwóch motocykli z określoną pulą kasy. Ja również polecam xjote :) Pozdrawiam Rafal - ile Ci Twoja 900tka spali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Jak jeszcze to jeszcze. ten wątek był załozony dawno i poprostu go "odświeżyłem". Generalnie bardziej mi się podoba GPZ po 94'. Kasy myśle ze 6 tysi uskube... Xj 4 gary... no dobra... szybciej sie zbiera z niższych obrotow... ale w razie remontu to są 4 gary a nie 2 ... ehhh kazdy medal ma 2 strony ... pomózcie ! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.