thefex Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) hejaurwala mi sie blacha jak jezdzilem po trasie mistrzostw polski enduro w ostrodzie (tam sa naprawde ostre tereny) i zrodzilo sie pytanie: jak zamocowac, zeby nie zgubic? poprzednia tablica byla przymocowana na podstawce z blachy 2mm - widac byla za ciezkanastepnie przykrecilem ja bez zadnej podstawki i cienka aluminiowa rejestracja zwyczajnie sie polamala (zostal mi tylko malutki kawalek przykrecony na srube) jakies blyskotliwe pomysly? fotografie byly by tez pomocne dodam, ze miejsce tablicy w mojej motocykletce jest pod tylna lampa, na blotniku. nie mam pletwy p.s.prosze nie spamowac postami w stylu "po co ci blachy w terenie?" lub "odkrec alumiowa i przyczep zalaminowany wydruk" :bigrazz: Edytowane 23 Października 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 ja nie mam blachy :bigrazz: wiesz co dobrze by było gdybys Ty dał fotke gdzie tą blache mocujesz i jak to wygląda to konkretnie coś byśmy wymyślili napewno.Może poprostu nawierć troche otworów i przymocuj w kilku miejscach a nie w jednym czy dwóch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Ja przykręciłem wkrętarką :bigrazz: i trzyma sie porządnie!!(przez przypadek jak odkopywałem moto to dostała z łopaty kilka razy i tylko się wygięła)Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 nie chce zbytnio rozwiercac swojego blotnika, ale jak mus to muschodzi mi o cos takiego http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C01%5C20...505517-full.jpg Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 jeśli nie działaja światła :bigrazz: to możesz odkręcić lampe i całością przykjleić blache na błotnik.ale to mało ciekawy pomysł chyba.A właściwie to na tor nie możesz odkręcić sobie blachy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 czy ty w ogole masz pojecie o czym piszesz?widze ze nie, to przestan pisac glupoty, bo az oczy wiedna.. wiesz co to znaczy enduro? podpowiem.. to znaczy, ze to tez czasem jezdzi po drogach.. zwlaszcza lajtowe enduro takie jak KLR 250.. tor? jaki tor? :bigrazz: umiesz czytac?prosze nie spamowac postami w stylu "po co ci blachy w terenie?" lub "odkrec alumiowa i przyczep zalaminowany wydruk" Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Powiem Ci tak jest wiele metod.Pierwsza to przykrecic blache do błotnika i do blachy tablice rejestracyjna. Druga to zrobic tak jak moj kumpel przykrecic rejestracje na 2 sruby i poprostu ja wygiac boki rejestracji zeby naszła na błotnik zeby stworzyła takie C nie wiesz czy wiesz o czym mowie ale mam nadzieje ze tak.Trzeci sposob to przykrecic blache na srodku i po rogach ale wtedy popsujesz błotnik moj kumpel zrobił tak w LC4 i jest ekstra (tez wczesniej urwał).No i ostatni moim zdaniem najleprzy ktory widze ze Ty odrazu wyeliminowałem nadrukowac odpowiednie twojej rejestracji numery zalaminowac przykleic a oryginał wozic w plecaku.Jestem pewien ze policja nic nie powie jak pokazesz oryginał i dasz słuszne argumenty dlaczego tak zrobiłes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 czy ty w ogole masz pojecie o czym piszesz?widze ze nie, to przestan pisac glupoty, bo az oczy wiedna.. wiesz co to znaczy enduro? podpowiem.. to znaczy, ze to tez czasem jezdzi po drogach.. zwlaszcza lajtowe enduro takie jak KLR 250.. tor? jaki tor? :bigrazz: wiele osób ma enduro i nie ma instalacji więc sie nie podniecaj.nie tor tylko jak to nazwałeś"trasa mistrzostw polski" - sory mój poślizg słowny.A i moja odpowiedź nie zawierała " "po co ci blachy w terenie?" lub "odkrec alumiowa i przyczep zalaminowany wydruk" " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 śruby (estetyczniej nity) do blotnika i zaginasz. wydaje mi sie najlepszym rozwiazaniem.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Października 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Hmm, miałem taki motocykl i nigdy tablicy nie pogubiłem. Z tego co pamiętam, jedyny problem to osmalenie z wydechu, które mnie irytowało. Niemniej sugeruję podaną wcześniej metodę - przykręć, a najlkepiej przynituj w czterech miejscach i wystające powierzchnie zagnij pod błotnik. Powinno trzymać. Postaraj się o jazdę z normalną tablicą, patenty z laminowanymi naklejkami lubią się mścić, wierz mi wiem cos o tym :bigrazz:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Mowiłem o takim zagieciu http://www.bikepics.com/pictures/696798/ :bigrazz: spoko sprawa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Jeżeli nie na sztywno to może elastycznie. Najlepszym materiałem byłby plastik ze zdeżaka samochodowego. Podkładka z ogonem pod tablice przykręcana na kilku śrubach do tablicy, a za ogon na jednej śrubie do błotnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 u kilku osób widziałem tablicę zamontowaną wewnątrz nadkola nad tym małych chlapaczem osłaniającym amorek Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 to juz ktos musial ostro przypatentowac :bigrazz: mysle, zeby pod tablice dac cienka blache (0,5 mm) i to przykrecic na 3 sruby do blotnika. mam nadzieje ze nie odpadnie Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolc Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) u kilku osób widziałem tablicę zamontowaną wewnątrz nadkola nad tym małych chlapaczem osłaniającym amorek http://www.bikepics.com/pictures/234286/ <-- o wlasnie tak :bigrazz: fajnie wyglada ale raczej sie nie sprawdza... Edytowane 23 Października 2006 przez Dolc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.