bread Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Witam Mam pytanko ramy w/w motocyklach są łudząco podobne.Czy to są te same ramy?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 YZF750-Thunderace silniki w nich są wymienne, wahacze również, dotyczy to również zawieszenia przodu. Rama w YZF 750 ma ostrzejszy kąt główki ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazistreet Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Witam. Chcę przerobić YZF 750 na silnik od ThunderAce. Czy mógłbyś podzielić się ze mną informacjami na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Witam. Chcę przerobić YZF 750 na silnik od ThunderAce. Czy mógłbyś podzielić się ze mną informacjami na ten temat? Co właściwie chcesz zrobić? Jak przerobić 3/4 na litra, będziesz cylindry wiercił?? Ramy w tych sprzętach różnią się i zarazem mocowanie samych silników też. Takie wały to jedynie metodą kowalskiego, przykładasz nowy silnik, mierzysz i spawasz bo innych wytycznych to tu nie znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Silnik fzr/yzf1000 wchodzi do yzf 750 bez wiekszych problemow z wyjatkiem gornych mocowan przy glowicy.Puszka powietrzna od 750 zdlawi 1000 silnik.Potrzebna jest pucha i modul zaplonowy od Thunderace.Kolector wydechowy od 1000 tez by sie przydal jako ze jest stunningowa ny do wiekszego silnika. Thundercace yzf1000r to tak naprawde rama od yzf750 z silnikiem fzr1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Jeżeli możesz załatwić sobie silnik YZF to czemu nie, a pozatym możesz wykonać jeden trik:Przełożyć skrzynię z 750 do 1000, skrzynie są identyczne, natomiast750 ma 6 przełożeń, więc 1 i 6 bieg masz takie same 2,3,4,5 - są krótsze niż w 1000 więc na nich będziesz miał jeszcze większe kopyto!! - naprawdę warto!(gdzieś to nawet dokładnie mam w Geardata) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazistreet Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam po dłuższej przerwie. Wracając do tematu przeróby to problem z mocowaniem góry jest spowodowany wysokoscią cylindra YZF 750? Jak można to obejść nie ruszajac ramy? Pomyliłem się w treści, chodzi mi osilnik YZF 1000 ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) Witam.Jest takie forum na którym nawet jest dość dokładnie opisane to co chcesz zrobić. Wpisz w google EXUP Brotherhood (jestem jednym z uczestników tego forum, obecnie jest zamknięte, chyba przenoszą bazę danych czy jakoś tak) i klikaj w to co wyskoczy. Przeróbka prostsza od "kochania" :) ramy nie trzeba przerabiać !!! co do modułu zapłonowego to nie trzeba go zamieniać (yzf750 na fzr/yzf 1000) ale musisz uważać żeby silnika nie "przekręcić" bo moduł od yzf 750 podobno pozwala na kręcenie się aż do 16 000 a silnik od fzr/yzf 1000 max do 13 500 rpm. Takie wały to jedynie metodą kowalskiego, przykładasz nowy silnik, mierzysz i spawasz bo innych wytycznych to tu nie znajdziesz. ventura, to naprawdę da się zrobić i to całkiem prosto! a forum jest po to żeby pytać i odpowiedzi dawać. pozdrawiam i nie spinaj się chłopie!! :D Edytowane 16 Lutego 2008 przez Zbyszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 (edytowane) Bardzo jestem zainteresowany obejrzeniem yzf 750 ktory sie kreci do 16000,yzf 1000 ktory sie kreci do 13500 tez mnie interesuje. :icon_eek: Zdjecia z kawalkiem korbowodu wystajacego przez blok cylindrowy sa bardzo zabawne. Modul moze pozwoli na odpalenie silnika ale to nie znaczy ze mapa wyprzedzenia zaplonu bedzie odpowiednia.Yzf750 ma bardziej ponadkwadratowy silnik ( 72x46 mm ) niz yzf1000 (75.5x56) ,katy wyprzedzenia zaplonu sa bardziej agresywne.TZN,bedzie to jezdzic ,ale nie najlepiej. Edytowane 17 Lutego 2008 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazistreet Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Dzięki za info. Mały problem z tym forum. Nie znam języka, a tam wszystko nie po naszamu. Może ktoś ma jakąś fotkę modyfikacji mocowań. Co do modułu to na pewno będzie do wymiany bo mapa zapłonu to podstawa. Mam skrzynię od YZF 750 i też chcę ją załoyć do silnika 1000, oczywiście z całym automatem zmiany biegów, ale z tym nie ma problemu, kolektory też pójdą trochę wyżej, ale jest tyle miejsca, że wystarczy założyć mate termiczną żeby miska oloejowa się nie nagrzewała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Bardzo jestem zainteresowany obejrzeniem yzf 750 ktory sie kreci do 16000,yzf 1000 ktory sie kreci do 13500 tez mnie interesuje. :notworthy: Zdjecia z kawalkiem korbowodu wystajacego przez blok cylindrowy sa bardzo zabawne. tomekd dlatego napisałem "podobno" nie opieram się na swoim doświadczeniu tylko bazuję na forum exupbrotherhood, nie sprawdzałem tego. mazistreet, jak tylko będzie możliwość wejścia na to forum to ściągne dla Ciebie opis i fotki. Jak będziesz coś więcej potrzebował to daj znać na PW. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazistreet Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Super. Jak coś bedziesz miał to wal śmiało. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 mazistreet podaj mi swoj mail bo chyba na forumową pocztę nie można wysyłać załączników. mam interesującą cię stronę i chętnie ci wyślę!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 sorki że odgrzewam kotleta ale yzf 750 ma odciecie przy 14 tys obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.