Maciej 540 SXC Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 (edytowane) Nie będę zakładał nowego tematu skoro tu jest mowa o LC4.Mam trzy sprawy:1. Do czego służy ORING 116x3 w koszu sprzęgła? (Męczy to moją ciekawość)2. Gdzie mogę zdobyć nakrętke do kosza sprzęgła M18X1,5?3. Czy mogę zastosować łożysko do kosza sprzęgła z jednym długim rzędem rolek zamiast z dwoma krótkimi rzędami? czy nie pogorszy to smarowania? Edytowane 6 Marca 2008 przez Maciej 540 SXC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Nie będę zakładał nowego tematu skoro tu jest mowa o LC4.Mam trzy sprawy:1. Do czego służy ORING 116x3 w koszu sprzęgła? (Męczy to moją ciekawość)2. Gdzie mogę zdobyć nakrętka do kosza sprzęgła M18X1,5?3. Czy mogę zastosować łożysko do kosza sprzęgła z jednym długim rzędem rolek zamiast z dwoma krótkimi rzędami? czy nie pogorszy to smarowania? 1. ni znaju2. dorob u tokarza, najprosciej3. a dostales lozysko o identycznych wymiarach co oryginal? jezeli tak to daj namiar na firme, ja szukalem w Albeco i mieli o 1,5mm za krótkie, fi sie zgadzały (tez 1 rzad rolek) pzdr Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 ATUT w Dąbrowie Górniczejtel. 32 260-35-81http://atut.slask.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 kombinowal ktos nad zmiana tylniej obreczy z 18 na 19 cali ?? widze ze mozna wyrwac dobra uzywana kosteczke 19 cali z cross-u , z 18 juz nie jest tak latwo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rubaszny20 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Mikuni dostaniesz na niemieckim e-bay`u bez problemu, wrzuc tylko hasło LC4 lub LC4 vergaser, i powinno wyskoczyć kilka ofert na Mikuni. Uczestniczyłem w 2 aukcjach, poszły po ok. 400-500 PLN,później obserwowałem temat z ciekawości i najtaniej poszło za 250 PLN. W tej chwili stracilem motywację do szukania Mikuniego bo:-z Dell`Orto zaczynam się umiec dogadywac i wciąga mnie ta nauka jego strojenia, są efekty.-dostałem informację ze na Mikunich można naciąć się na minę-typ ze starszym rodzajem przepustnicy, które lubią pękać. Koszt nowej 600 PLN. Nowszy typ ma poprawiony ten element.BartekJ-wiesz z tym co piszesz o "miękkiej" pracy czterysetki, faktycznie może coś być. Jeżdżąc na 640 miałem wrażenie w sposobie oddawania mocy jakby to był prawie taki łagodny japończyk klasy 600-650, trudno mi było znaleźć tą brutalność i szorstkość w oddawaniu mocy którą ma moja stara 600, a uwielbiam to. Jeśli tak mają wszystkie 640 na Mikuni, to ja to chrzanię i będę szukał albo Keihina, albo zostanę przy kapryśnym, ale nieokrzesanym dell`orto:). Witammam pytanko. kupiłem niedawno lc4 620 96 rok. i mam problem. pali mi w terenie od 12,5 do 15 litrow na 100km wydaje mi sie ze jest to troche za duzo. wymieniłem filtr powietrza na nowy, wyregulowałem zawory, iglica w gaźniku jest ustawiona na prawie najmniejsze spalanie. Zastanawiam sie czy przyczyną takiego duzego spalania jest może gaźnik(w moim moto del'orto PHM 40). moze ktoś bedzie potrafił mi doradzić co można zrobić zeby mniej palił. jakie powinny być dysze w gaźniku, jakie ustawienia. motor zachowuje sie bardzo dobrze pali od pierwszego kopa czy simny czy ciaply nie ma to roznicy.z gory dzieki za pomocpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 a ssanie ci sie nie zablokowalo ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 wtedy by nie palil idealnie na ciepło, tylko by sie zalewal..poza tym nie daloby sie ustawic jałowych obrotów.jaka masz dysze glowna? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rubaszny20 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 wtedy by nie palil idealnie na ciepło, tylko by sie zalewal..poza tym nie daloby sie ustawic jałowych obrotów.jaka masz dysze glowna? dysza główna to 195ssanie jest wporzadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 (edytowane) To dyszę główną masz zgodną z serwisówką. Powiem Ci, że mój też żre niemiłosiernie, mimo że go nie pałuję za bardzo, co najmniej o połowę więcej niż kumpla EXC 520. Pali ze strzała. Iglicę mam opuszczoną na maksa, świeca ma dobry kolor. W ten weekend popróbuję zmienić poziom w komorze pływakowej, ponieważ jedynie to widzę jako przyczynę problemu. Bo chyba trochę wytarta przepustnica tego nie sprawia.. Ja mam u siebie VHSB38QS, ale do czasu :icon_twisted: Edytowane 18 Marca 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 moze to te magiczne gazniki dellorto :icon_biggrin: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rubaszny20 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 To dyszę główną masz zgodną z serwisówką. Powiem Ci, że mój też żre niemiłosiernie, mimo że go nie pałuję za bardzo, co najmniej o połowę więcej niż kumpla EXC 520. Pali ze strzała. Iglicę mam opuszczoną na maksa, świeca ma dobry kolor. W ten weekend popróbuję zmienić poziom w komorze pływakowej, ponieważ jedynie to widzę jako przyczynę problemu. Bo chyba trochę wytarta przepustnica tego nie sprawia.. Ja mam u siebie VHSB38QS, ale do czasu :icon_biggrin: jak zmiana poziomu w komorze cos da to wspomnij o tym. ja bede probowal zalozyc troche mniejsza dysze o ile jakas dostane, moze bedzie za pare dni ale wiadomo ze z czesciami klopot. jakie beda efekty tez napisze. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 moze to te magiczne gazniki dellorto :D zawsze mozna go wykastrowac BST`kiem ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Nie, FCR'em MX :D Co to częsci gaźnikowych to ja już czekam 3 tydz. na komplet uszczelek + śrubę od wolnych... Może za nieeedlugo dojdzie :D Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 zdaje sie ze FCR-ki to z exc 400/520 sa ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Tak, ale nie tylko. Montują je chyba wszyscy producenci. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.