Skocz do zawartości

620 vs 640


DEAD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będę zakładał nowego tematu skoro tu jest mowa o LC4.

Mam trzy sprawy:

1. Do czego służy ORING 116x3 w koszu sprzęgła? (Męczy to moją ciekawość)

2. Gdzie mogę zdobyć nakrętke do kosza sprzęgła M18X1,5?

3. Czy mogę zastosować łożysko do kosza sprzęgła z jednym długim rzędem rolek zamiast z dwoma krótkimi rzędami? czy nie pogorszy to smarowania?

Edytowane przez Maciej 540 SXC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę zakładał nowego tematu skoro tu jest mowa o LC4.

Mam trzy sprawy:

1. Do czego służy ORING 116x3 w koszu sprzęgła? (Męczy to moją ciekawość)

2. Gdzie mogę zdobyć nakrętka do kosza sprzęgła M18X1,5?

3. Czy mogę zastosować łożysko do kosza sprzęgła z jednym długim rzędem rolek zamiast z dwoma krótkimi rzędami? czy nie pogorszy to smarowania?

 

1. ni znaju

2. dorob u tokarza, najprosciej

3. a dostales lozysko o identycznych wymiarach co oryginal? jezeli tak to daj namiar na firme, ja szukalem w Albeco i mieli o 1,5mm za krótkie, fi sie zgadzały (tez 1 rzad rolek)

 

pzdr

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kombinowal ktos nad zmiana tylniej obreczy z 18 na 19 cali ?? widze ze mozna wyrwac dobra uzywana kosteczke 19 cali z cross-u , z 18 juz nie jest tak latwo.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikuni dostaniesz na niemieckim e-bay`u bez problemu, wrzuc tylko hasło LC4 lub LC4 vergaser, i powinno wyskoczyć kilka ofert na Mikuni. Uczestniczyłem w 2 aukcjach, poszły po ok. 400-500 PLN,później obserwowałem temat z ciekawości i najtaniej poszło za 250 PLN. W tej chwili stracilem motywację do szukania Mikuniego bo:

-z Dell`Orto zaczynam się umiec dogadywac i wciąga mnie ta nauka jego strojenia, są efekty.

-dostałem informację ze na Mikunich można naciąć się na minę-typ ze starszym rodzajem przepustnicy, które lubią pękać. Koszt nowej 600 PLN. Nowszy typ ma poprawiony ten element.

BartekJ-wiesz z tym co piszesz o "miękkiej" pracy czterysetki, faktycznie może coś być. Jeżdżąc na 640 miałem wrażenie w sposobie oddawania mocy jakby to był prawie taki łagodny japończyk klasy 600-650, trudno mi było znaleźć tą brutalność i szorstkość w oddawaniu mocy którą ma moja stara 600, a uwielbiam to. Jeśli tak mają wszystkie 640 na Mikuni, to ja to chrzanię i będę szukał albo Keihina, albo zostanę przy kapryśnym, ale nieokrzesanym dell`orto:).

 

Witam

mam pytanko. kupiłem niedawno lc4 620 96 rok. i mam problem. pali mi w terenie od 12,5 do 15 litrow na 100km wydaje mi sie ze jest to troche za duzo. wymieniłem filtr powietrza na nowy, wyregulowałem zawory, iglica w gaźniku jest ustawiona na prawie najmniejsze spalanie. Zastanawiam sie czy przyczyną takiego duzego spalania jest może gaźnik(w moim moto del'orto PHM 40). moze ktoś bedzie potrafił mi doradzić co można zrobić zeby mniej palił. jakie powinny być dysze w gaźniku, jakie ustawienia. motor zachowuje sie bardzo dobrze pali od pierwszego kopa czy simny czy ciaply nie ma to roznicy.

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dyszę główną masz zgodną z serwisówką. Powiem Ci, że mój też żre niemiłosiernie, mimo że go nie pałuję za bardzo, co najmniej o połowę więcej niż kumpla EXC 520. Pali ze strzała. Iglicę mam opuszczoną na maksa, świeca ma dobry kolor. W ten weekend popróbuję zmienić poziom w komorze pływakowej, ponieważ jedynie to widzę jako przyczynę problemu. Bo chyba trochę wytarta przepustnica tego nie sprawia.. Ja mam u siebie VHSB38QS, ale do czasu :icon_twisted:

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dyszę główną masz zgodną z serwisówką. Powiem Ci, że mój też żre niemiłosiernie, mimo że go nie pałuję za bardzo, co najmniej o połowę więcej niż kumpla EXC 520. Pali ze strzała. Iglicę mam opuszczoną na maksa, świeca ma dobry kolor. W ten weekend popróbuję zmienić poziom w komorze pływakowej, ponieważ jedynie to widzę jako przyczynę problemu. Bo chyba trochę wytarta przepustnica tego nie sprawia.. Ja mam u siebie VHSB38QS, ale do czasu :icon_biggrin:

 

 

jak zmiana poziomu w komorze cos da to wspomnij o tym. ja bede probowal zalozyc troche mniejsza dysze o ile jakas dostane, moze bedzie za pare dni ale wiadomo ze z czesciami klopot. jakie beda efekty tez napisze.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...