Skocz do zawartości

620 vs 640


DEAD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no na zime/wiosne napewno cos wezme , tylko nie wiem jaka wersje , z jednej strony chcial bym lekka ale z 18 litrowym bakiem ( nie lubie myslec czy mi paliwa starczy w lesie :D ) , ale i wytrzymala na szosie co w przypadku SC i SXC moze byc klopotem bo maja mniejsza ilosc oleju , znowu GS - y i 640 sa ciezsze i maja gorsza zawieche . Ogolnie celuje w 625 SXC , ale nie wiem czy wyrobie sie z kasa , potem kukne za 640 , a na koncu 620 E i zwykla 620 GS

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasne ze EPC zamula silnik, i większość właścicieli demontuje w swoich LC4 ten system po to by silnik nabrał lepszego charakteru. Jest to dość powszechny proceder, odłączanie EPC jest mało skomplikowane.

Tak jak podejrzewam-w tej LC4 640 właściciel najprawdopodobniej nie mial czasu jeszcze odłączyć tego systemu, stąd ten soft w reakcji na gwałtownie odkręcony gaz. Sprawdzę, bo mam cały czas kontakt z włascicielem.

I dlatego potwierdziłem wcześniej Twoją hipotezę-nie rozumiem więc skąd????????? To co wcześniej napisałeś o EPC i "spokojnym" gaźniku membranowym Mikuniego zgadza się.

 

 

Witam! Mam LC4 na tym właśnie gaźniku, poprzedni właściciel mówił że odłaczył..ale odnoszę wrażenie że ma troche mało wiatru, a nie mam jak porównac. Poprosiłbym o procedurę odłaczania tego okropnego urządzenia lub link do tematu...

Z góry dzięki!

 

..dodam że wyszukiwarka mnie dziś chyba nie lubi... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie na mikuni to nie jest to samo co na dellorto bo ten jest mechaniczny i zawsze bedzie agresywniejszy.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No diabła się nie spodziewam, ale jak przeczytałem zasadę działania tego urządzenia to odnoszę wrażenie ze jednak na 2 biegu jest słabszy...może juz mi mocy brakuje. Jednak gdybym dopadł instrukcje usuwania tego ustrojstwa byłbym pewien co i jak...a i może innym by się przydało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na zime/wiosne napewno cos wezme , tylko nie wiem jaka wersje , z jednej strony chcial bym lekka ale z 18 litrowym bakiem ( nie lubie myslec czy mi paliwa starczy w lesie :D ) , ale i wytrzymala na szosie co w przypadku SC i SXC moze byc klopotem bo maja mniejsza ilosc oleju , znowu GS - y i 640 sa ciezsze i maja gorsza zawieche . Ogolnie celuje w 625 SXC , ale nie wiem czy wyrobie sie z kasa , potem kukne za 640 , a na koncu 620 E i zwykla 620 GS

Masz tutaj sxc, taniej nie znajdziesz (12500)http://moto.allegro.pl/item382295484_ktm_625_lc4_2005_rok_sxc_super_stan_pilnie_.html Wyglada na dobrze utrzymany a cena rewelacyjna pojezdzisz i sie przekonasz ze to super sprzet, tylko zbiornik troszke maly, ale zawsze morzna wiekszy kupic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

czy fioletowe kolanko w kacie to normalka ? czy trez objaw zlej regulacji badz nieszczelnych zaworow ? np tu prawie swieci na fioletowo http://moto.allegro.pl/item391616716_okazj...legro_2006.html

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a orientuje sie ktos czy w 625 sxc da rade pozbyc sie sprzegla magury i wstawic linkowe ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma

 

oj niezawsze. moj np. nie ma przebarwień. ale jest to model 400 cc.

znajomego lc4 640 tez fioletowy na rurze nie jest.

pewnie zalezy to od regulacji gaznika

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy fioletowe kolanko w kacie to normalka ? czy trez objaw zlej regulacji badz nieszczelnych zaworow ? np tu prawie swieci na fioletowo http://moto.allegro.pl/item391616716_okazj...legro_2006.html

No śmiesznie to wygląda, zwłaszcza że jest filetowe tak daleko a przy głowicy już nie jest takie przebarwione. Trochę bym się bał takiego kolanka, może rzeczywiście języki płomieni sięgały aż tak daleko, bo chyba od głowicy się tak nie nagrzały.

Ale jest taka też prawda że widziałem świecące na czerowo w nocy kolanko w LC4 (rozgrzał się tak stojąc na podnóżkach na wolnych obrotach).

 

Napewno z thefexem trzeba się zgodzić, bo główny wpływ na temperature spalania ma skład mieszanki paliwo-powietrze czyli regulacja gaźnika.

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Chciałem zapytać czy ktoś z Was dokonywał regulacji zaworów w swoim KTMie??

przejechalem juz troche bez regulacji wiec przydaloby sie to zrobic...

posiadacie jakies serwisówki?? albo zdjecia jak to pokoleji robić??

pozdrawiam i czekam na odp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...