Skocz do zawartości

620 vs 640


DEAD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hehe to wlasnie Intermotors mi napisal ze nie robia z Atheny do KLR-a ,a kupilem od forumowicza Filu http://forum.motocyklistow.pl/Filu-m1698.html prowadzi nieoficialny sklepik :lalag: pogadaj moze i tobie zalatwi :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy duze sa roznice wagowe i w zawieszeniu miedzy zwyklym LC4 a LC4/LC4-e 620

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy zwykly lc4 ;)

serwisowka z `95 r podaje takie modele:

 

620 sx - 117 kg

350/400 - 119 kg

620 sc - 120 kg

620 exc - 124 kg

400/ 620 egs - 127 / 128 kg

 

rozruch montowali pod koniec 96 wiec musisz doliczyc na caly zestaw rozruchu 5kg z tego co pamietam taka byla roznica ale nie moge sprawdzic dokladie bo mam serwisowke z `97na innym garazu :icon_mrgreen:

Edytowane przez lucas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam bardzo podobne pytanie. A mianowicie czym różnie sie wersja LC4 "Six Days" od zwykłej LC4. Chodzi mi o motocykle z lat 1999 - 2002. Szukałem na ten temat inforacji i znalazłem tylko tyle że różnią sie dodatkiami w wersji "Six Days" takimi jak: osłona pod silik, handbary i zdaje sie siedzenie. A co naprzykład z gaźnikiem (czy w "Six days" nie ma przypadkiem Khenin'a) lub tłumikiem? I czy te dwie wersję różnią sie jakoś znacząco wagowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam bardzo podobne pytanie. A mianowicie czym różnie sie wersja LC4 "Six Days" od zwykłej LC4. Chodzi mi o motocykle z lat 1999 - 2002. Szukałem na ten temat inforacji i znalazłem tylko tyle że różnią sie dodatkiami w wersji "Six Days" takimi jak: osłona pod silik, handbary i zdaje sie siedzenie. A co naprzykład z gaźnikiem (czy w "Six days" nie ma przypadkiem Khenin'a) lub tłumikiem? I czy te dwie wersję różnią sie jakoś znacząco wagowo?

Wejdź na stronę ktmusa, tam w parts katalog, wybierz interesujące Cię roczniki, i modele, weź kartkę i zrób śledztwo-poznasz jak to z tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z KTM nie dojdziesz ładu i skłądu bo zrobili juz tyle tego ze sami nie wiedza co maja

 

w egs jest usd w sc niby extreme 50mm laga, ale byly sc z usd (np moj tak ma) taka sama regulacja jak w egs z tym ze chyba troche twardsze sprezyny i ciut inna iloscia zwojow jak porownywalismy, jednak jest kolejne ale byly tez egz z zawiasem na progresywnych sprezynach z dodatkowa regulacja odbicia czego juz np moj usd nie ma, ale taki zawias przerabial Sommer wiec ciezko tak napisac poprostu ktory lepszy ktory gorszy :smile:

 

pzdr lucas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

sorry za archeologie :]

 

być może w moim garażu stanie lc4 640 adventure-r 98r :banghead:

 

i teraz mam pytania trzy : jakich odgłosów z silnika się wystrzegać ? jakie są koszty nowych tulejek/łożysk w tylnym zawiasie . koleś wyskoczył z ceną 11,5 tys , przebieg 57tys po wymianie tłoka korby i czegoś tam jeszcze, na ile być może uda się zejść z ceną ?

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postawiłem tarota, i wyszło mi że cena ostateczna 9 874 PLN.

Teraz poważnie:

Rozrząd powinien delikatnie szumieć, stuk zaworów w miarę słyszalny, weź poprawkę na to że w LC4 reguluje sie zawory dość niedzięcznie i być może nie każdy właściciel pali się do tego by regularnie i zawsze na czas robić origami z palców. Żadnych metalicznych pogłosów jak w EXC, ani łomotania jak w dieslu (korba), tłok nie powinien zbytnio hałasować. Najlepiej podejdź do jakiejś EXC 4T i posłuchaj, bo to podobne silniki-dźwięk dobrej EXC to dźwięk zajechanej LC4. Po paru minutach dotknij obudowy iskrownika-może być ciepła, ale nigdy, w żadnych warunkach nie może parzyć. Jak parzy to kłopociki będą.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogladalem ostatnio 2 LC4 i w EGS silnik poracowal idealnie , nawet kosz sprzeglowy w ogole nie byl slyszalny , gaznik delltoro palil od 1 kopa na zimno czy cieplo, z SC bylo gorzej sprzeglo walilo jak by mialo zaraz wyleciec , pnoc lubi sie zalewac po glebie i cieko go zapalic . Wiec to ze w LC4 klepie sprzeglo, to znak ze jest juz zmeczone, z gaznikiem podobnie delltoro moze nie sa idealne , ale i prawidlowo wyregulowany powinien palic od 1 , 2 kopa

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

co lepiej nadaje sie na dualenduro 620 czy 640 ? czy w kazdej 640 byl juz rozrusznik elektryczny i elektryka kokusana ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co lepiej nadaje sie na dualenduro 620 czy 640 ? czy w kazdej 640 byl juz rozrusznik elektryczny i elektryka kokusana ?

 

do dualenduro miedzy 640 a 620 ----------------------> 620

 

od 1998 w 640 byl kokusan z rozruchem nie powiem bo nie jestem pewien i nie chce wprowadzac w blad, bo byly rozne przystawki dystanse i inne cuda na kiju

 

co do postu wyzej z 12 maja do odglosu sprzegla nie twierdze ze w sc ktorego ogladales bylo dobre sprzeglo, ale ogolnie jesli chodzi o słyszalnosc sprzegla w lc4 to musi byc je slychac poniewaz ktm ma bardzo duzy luz miedzy trybami i zawsze wali nawet jak zmienisz caly naped pierwotny wiele ciszej nie bedzie

 

palenie po glebie--- jeszcze nie mielem sytuacji zeby miec problem z zapaleniem po glebie od wiecej niz 2 kopa, lacznie z wywracaniem moto do gory nogami na dellorto oczywiscie

 

pozdrawiam lucas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde zal mi tej tego 620 - naprawde ladna byla sztuka :/

 

a dlaczego 620 na duala ?? gadalem ostatnio z gosciem handlarz czesciami do KLR i KLX oraz sciaga LC4 na handel, a sam jezdzi na exc 520 - odradzil mi 620 a doradzil wlasnie 640 mowi ze mniej awaryjna , mniej kaprysna i lzejsza - chociaz widzialem i 620 i 640 na zywo i mam wrazenie ze 640 to kawal lochy a 620 to taki sprzet akurat , dane z manuala tego nie potwiedzaja bo wagowo jest praktycznie identycznie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucas przyznam szczerze że nie widzialem 640 w 98" tylko dopiero w 00" a tak wogole to normalne że 620 jest lżejsza choćby z powodu braku rozrusznika (ja odnosiłem wrażenie że 620 jest mniej ucywilizowana i zwrotniejsza . ps ale to są tylko moje subiektywne odczucia pozdro pawel

Edytowane przez paolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...