Arbiterpl Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Nie sklada mi sie to w całość tzn to ze pali 15l z tym ze odpala na zimno czy na cieplo. Jak tyle pali to znaczy ze ma duzo za bogata mieszanke. Wtedy na goraco powinien sie zalewac i nie palić. A na zimno mialby taka miesznke bogata ze powinien odpalac bez ssania. MOze masz jakieś przepały - tzn wycieka gdzies benzyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Moje kowadło też sporo pali, ale zauważyłem, że kranik przepuszcza paliwo jak jest zakręcony. Wszystko przelewa się przez gaźnik wężykami od nadmiaru paliwa. Rozbierałam już kranik, ale nie mogę sobie z nim poradzić. Po prostu wyrobiony jest już ten gumowy stożek. Może ktoś miał podobne problemy, jak to obejść?? Poza tym, przy ostrym hamowaniu, stromym zjeździe lub mocny złożeniu w zakręt paliwo też przelewa się z gaźnika. Czasami ten pomarańczowy stwór potrafi zassać 8-9l w 1h. To pewno też zależy od gaźnika, ja mam Mikuni BST 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Jeden kranik u mnie również przecieka. Nie używam go i jeżdżę tylko na prawym i jest git.Odnośnie przekewania się benzyny przez gaźnik to miałem w Dellorto podobne sytuacje tzn jak np próbowałem zrobić stoppie to wyciekało. Od jakiegoś czasu samo przeszło - być może plywak się zawieszał jak był mało jeżdżony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek170kg Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Orientuje sie ktos czy te kolka podejda do LC4 z 99 r?Pochodza z Husaberga FE 650 z 2003 r http://cgi.ebay.co.uk/Husaberg-KTM-Wheels-...1QQcmdZViewItem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 540 SXC Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) Pytanie na temat sprzęgła.Jak wymieniałem łożysko pod koszem sprzęgłowym w swoim 540SXC, coś mnie podkusiło i pokręciłem nieświadomie regulacją sprzęgła. Potem gdy wszystko składałem, po prostu wsadziłem bolec, zakręciłem tą nakrętkę od regulacji i założyłem zawleczkę. Wszystko ładnie, pięknie!!! Ale....Gdy teraz poskładałem całe moto i zrobiłem jazdę próbną okazało się że sprzęgło się ślizga!! Regulacja linką nic nie pomaga. Więc muszę znów ściągnąć dekiel i pokręcić tym bolcem. Tylko jak?? Może ktoś już regulował sprzęgło w LC4?? Wydaje mi się, że odkręcając bolec, sprzęgło przestanie się ślizgać, a jak go będę wkręcał to poślizg będzie większy?? Czy dobrze myślę?? Ile muszę go wykręcić?? Do momentu aż będzie miał delikatny '0' luz??Z tego co czytałem w serwisówce, ( mam po angielsku, a mój angielski kuleje) to nacięcie na sworzniu do którego mocowana jest linka sprzęgła powinno być ustawione równolegle do karterów silnika, i wtedy należy regulować położenie bolca popychającego. Jak to wygląda w praktyce? Kiedy będę wiedział, że jest ok?? P.S. Jaką grubość powinna mieć uszczelka pod dekiel sprzęgła?? Nie mam kasy na cały zestaw uszczelek, a nie chcę na żaden silikon tego składać. Myślałem nad kupnem arkusza Gambitu lub Preszpanu tylko nie wiem o jakiej grubości?? Wstawiam tego posta tutaj, bo tu jest wszystko o LC4. Edytowane 30 Marca 2008 przez Maciej 540 SXC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Ja regulowałem w identyko sprzęcie co Twój :buttrock: Z moich obserwacji wynikło, że ta śruba regulacyjna służy właściwie nie do samej regulacji sprzęgła, lecz luzu na popychaczu, który Ty za bardzo wykasowałeś. Całą operację wykonywałem na ściągniętej kapie i odłączonej lince. Sprzęgło teraz działa bez zarzutu. Ogólnie cała sztuka polega na tym, żeby sworzeń do którego mocowana jest linka sprzęgła ustawić równolegle do krawędzi karterów i tak manewrować śrubą regulacyjną żeby nie było stuku (nadmierny luz popychacza) ani żeby nie wystepowało wstępne rozsprzęglenie (zobaczysz to po szczelinach między taczami i przekładkami). Dobrze myślisz, wkręcając to śrubę kasujesz luz, wykręcając ją, zwiekszasz go. Co do uszczelki kapy sprzęgłowej, ja przejechałem ją na papierze ściernym i szkle i teraz stosuję cieniutką warstewkę sylikonu. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 pytanie z innej beczki , jak wizualnie poznac silniki 620 z 96 roku po modernizacji z 2 pompami oleju i ta starsza z 1 pompa . Czy ta 2 pompa to faktycznie poprawila smarowanie ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Co do tego jak je rozpoznać wizualnie to nie wiem, ale co do samych pompek to tej drugiej nie wsadziliby bez potrzeby. Widać odciążenie głównej poprzez smarowanie 4 i 5 biegu jest na tyle istotne, że zastosowali tą dodatkową. Teraz ja mam pytanie do osób, które miały styczność zarówno z LC4, jak i EXC 4T. Czy to jest normalne, że motor w EXC ma lepszą "kulturę pracy" niż LC4? Odniosłem wrażenie, że w 520 kumpla generuje mniej wibracji i jest łagodniejszy w pracy (nie w oddawaniu mocy :P ) niż mój, mimo że jest przecież bardziej wysilony. Czy wałek wyrównoważający ma aż takie działanie? (u niego jest, u mnie nie ma). Pzdr PS. Uważajcie na swoje kiwaczki ;) foto foto2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 ile wazy i jaki skok zawieszenia ma 625 ?? byly jakies wersje odmienne ?? silnik podobny konstrukcyjnie do 620 czy to juz zupelnie co innego ( czesci uzywane) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 silnik podobny konstrukcyjnie do 620 czy to juz zupelnie co innego ( czesci uzywane)Silnik ten sam co w 640, ciekawotka-nawet pojemnośc jest ta sama, po prostu tradycyjnie KTM czaruje z oznaczeniem LC4 640-taki austriacki zwyczaj.Róznica jest w osprzęcie silnika-gaźnik Keihin w 625, trochę inny układ elektryki. Możliwe ze 625 ma głowicę high flow, ale nie chcę klamać, bo juz nie kojarzę.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Fresz Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 (edytowane) ile wazy i jaki skok zawieszenia ma 625 ?? Gugiel sie zepsul? Cos ze 125 kg na sucho, zawiasy zdaje sie jak w innych LC4 ok. 280 mm. byly jakies wersje odmienne ?? silnik podobny konstrukcyjnie do 620 czy to juz zupelnie co innego ( czesci uzywane) Silnik jak w 640, ale w bodaj wszystkich z glowica High Flow i gazniki Keihin FCR. Byly dwie wersje - jedna miala pojedynczy obieg oleju, tylko w silniku (jak w starych SC), druga podwojny, w silniku i ramie. Zmienilo sie to w ktoryms roku (2005?). Ale to informacje z hamerykanskiego forum, wiec w Europie moglo to wygladac ciut inaczej. W kazdym razie widzialem u nas juz 625 i z pojedynczym i z podwojnym. PozdrodeF Edytowane 15 Maja 2008 przez de Fresz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 wedlug manuala 625 wazy 140 na sucho :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Fresz Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 wedlug manuala 625 wazy 140 na sucho :/ Nic sobie za to obciac nie dam, ale wiesc gminna niesie, ze europejscy producenci od paru lat podaja wage z plynami, ale bez paliwa, podczas gdy dzapsy bez oleju, plynow hamulcowego i chlodniczego, aku, ba! czasem nawet bez opon. Osobiscie trudno mi uwierzyc, aby taki SXC byl wyraznie ciezszy od starych SC (pomijajac rozrusznik), ale moze bladze. PozdrodeF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 znalazlem wage , dokladnie 132 bez paliwa , ale w innym manualu widzialem 140 , a moze to bylo z paliwem ... w takim razie taka 625 to calkiem niezle moto i w dodatku z rozrusznikiem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 panowie szybkie pytanko , co jest trwalsze w codziennej eksploatacji 620 czy 640 ? czy 640 jest duzo wieksza gabarytowo ( szersza, dluzsza ) od 620 GS ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.