Skocz do zawartości

620 vs 640


DEAD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie sklada mi sie to w całość tzn to ze pali 15l z tym ze odpala na zimno czy na cieplo. Jak tyle pali to znaczy ze ma duzo za bogata mieszanke. Wtedy na goraco powinien sie zalewac i nie palić. A na zimno mialby taka miesznke bogata ze powinien odpalac bez ssania.

 

MOze masz jakieś przepały - tzn wycieka gdzies benzyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje kowadło też sporo pali, ale zauważyłem, że kranik przepuszcza paliwo jak jest zakręcony. Wszystko przelewa się przez gaźnik wężykami od nadmiaru paliwa. Rozbierałam już kranik, ale nie mogę sobie z nim poradzić. Po prostu wyrobiony jest już ten gumowy stożek. Może ktoś miał podobne problemy, jak to obejść??

Poza tym, przy ostrym hamowaniu, stromym zjeździe lub mocny złożeniu w zakręt paliwo też przelewa się z gaźnika. Czasami ten pomarańczowy stwór potrafi zassać 8-9l w 1h. To pewno też zależy od gaźnika, ja mam Mikuni BST 40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden kranik u mnie również przecieka. Nie używam go i jeżdżę tylko na prawym i jest git.

Odnośnie przekewania się benzyny przez gaźnik to miałem w Dellorto podobne sytuacje tzn jak np próbowałem zrobić stoppie to wyciekało. Od jakiegoś czasu samo przeszło - być może plywak się zawieszał jak był mało jeżdżony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie na temat sprzęgła.

Jak wymieniałem łożysko pod koszem sprzęgłowym w swoim 540SXC, coś mnie podkusiło i pokręciłem nieświadomie regulacją sprzęgła. Potem gdy wszystko składałem, po prostu wsadziłem bolec, zakręciłem tą nakrętkę od regulacji i założyłem zawleczkę. Wszystko ładnie, pięknie!!! Ale....

Gdy teraz poskładałem całe moto i zrobiłem jazdę próbną okazało się że sprzęgło się ślizga!! Regulacja linką nic nie pomaga. Więc muszę znów ściągnąć dekiel i pokręcić tym bolcem. Tylko jak??

Może ktoś już regulował sprzęgło w LC4?? Wydaje mi się, że odkręcając bolec, sprzęgło przestanie się ślizgać, a jak go będę wkręcał to poślizg będzie większy?? Czy dobrze myślę?? Ile muszę go wykręcić?? Do momentu aż będzie miał delikatny '0' luz??

Z tego co czytałem w serwisówce, ( mam po angielsku, a mój angielski kuleje) to nacięcie na sworzniu do którego mocowana jest linka sprzęgła powinno być ustawione równolegle do karterów silnika, i wtedy należy regulować położenie bolca popychającego. Jak to wygląda w praktyce? Kiedy będę wiedział, że jest ok??

 

P.S. Jaką grubość powinna mieć uszczelka pod dekiel sprzęgła?? Nie mam kasy na cały zestaw uszczelek, a nie chcę na żaden silikon tego składać. Myślałem nad kupnem arkusza Gambitu lub Preszpanu tylko nie wiem o jakiej grubości??

 

Wstawiam tego posta tutaj, bo tu jest wszystko o LC4.

Edytowane przez Maciej 540 SXC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja regulowałem w identyko sprzęcie co Twój :buttrock:

Z moich obserwacji wynikło, że ta śruba regulacyjna służy właściwie nie do samej regulacji sprzęgła, lecz luzu na popychaczu, który Ty za bardzo wykasowałeś. Całą operację wykonywałem na ściągniętej kapie i odłączonej lince. Sprzęgło teraz działa bez zarzutu. Ogólnie cała sztuka polega na tym, żeby sworzeń do którego mocowana jest linka sprzęgła ustawić równolegle do krawędzi karterów i tak manewrować śrubą regulacyjną żeby nie było stuku (nadmierny luz popychacza) ani żeby nie wystepowało wstępne rozsprzęglenie (zobaczysz to po szczelinach między taczami i przekładkami). Dobrze myślisz, wkręcając to śrubę kasujesz luz, wykręcając ją, zwiekszasz go. Co do uszczelki kapy sprzęgłowej, ja przejechałem ją na papierze ściernym i szkle i teraz stosuję cieniutką warstewkę sylikonu. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie z innej beczki , jak wizualnie poznac silniki 620 z 96 roku po modernizacji z 2 pompami oleju i ta starsza z 1 pompa . Czy ta 2 pompa to faktycznie poprawila smarowanie ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co do tego jak je rozpoznać wizualnie to nie wiem, ale co do samych pompek to tej drugiej nie wsadziliby bez potrzeby. Widać odciążenie głównej poprzez smarowanie 4 i 5 biegu jest na tyle istotne, że zastosowali tą dodatkową.

Teraz ja mam pytanie do osób, które miały styczność zarówno z LC4, jak i EXC 4T. Czy to jest normalne, że motor w EXC ma lepszą "kulturę pracy" niż LC4? Odniosłem wrażenie, że w 520 kumpla generuje mniej wibracji i jest łagodniejszy w pracy (nie w oddawaniu mocy :P ) niż mój, mimo że jest przecież bardziej wysilony. Czy wałek wyrównoważający ma aż takie działanie? (u niego jest, u mnie nie ma). Pzdr

 

PS. Uważajcie na swoje kiwaczki ;)

foto

foto2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile wazy i jaki skok zawieszenia ma 625 ?? byly jakies wersje odmienne ?? silnik podobny konstrukcyjnie do 620 czy to juz zupelnie co innego ( czesci uzywane)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik podobny konstrukcyjnie do 620 czy to juz zupelnie co innego ( czesci uzywane)

Silnik ten sam co w 640, ciekawotka-nawet pojemnośc jest ta sama, po prostu tradycyjnie KTM czaruje z oznaczeniem LC4 640-taki austriacki zwyczaj.

Róznica jest w osprzęcie silnika-gaźnik Keihin w 625, trochę inny układ elektryki. Możliwe ze 625 ma głowicę high flow, ale nie chcę klamać, bo juz nie kojarzę.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ile wazy i jaki skok zawieszenia ma 625 ??

 

Gugiel sie zepsul? Cos ze 125 kg na sucho, zawiasy zdaje sie jak w innych LC4 ok. 280 mm.

 

 

byly jakies wersje odmienne ?? silnik podobny konstrukcyjnie do 620 czy to juz zupelnie co innego ( czesci uzywane)

 

Silnik jak w 640, ale w bodaj wszystkich z glowica High Flow i gazniki Keihin FCR. Byly dwie wersje - jedna miala pojedynczy obieg oleju, tylko w silniku (jak w starych SC), druga podwojny, w silniku i ramie. Zmienilo sie to w ktoryms roku (2005?). Ale to informacje z hamerykanskiego forum, wiec w Europie moglo to wygladac ciut inaczej. W kazdym razie widzialem u nas juz 625 i z pojedynczym i z podwojnym.

 

Pozdro

deF

Edytowane przez de Fresz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug manuala 625 wazy 140 na sucho :/

 

Nic sobie za to obciac nie dam, ale wiesc gminna niesie, ze europejscy producenci od paru lat podaja wage z plynami, ale bez paliwa, podczas gdy dzapsy bez oleju, plynow hamulcowego i chlodniczego, aku, ba! czasem nawet bez opon. Osobiscie trudno mi uwierzyc, aby taki SXC byl wyraznie ciezszy od starych SC (pomijajac rozrusznik), ale moze bladze.

 

Pozdro

deF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem wage , dokladnie 132 bez paliwa , ale w innym manualu widzialem 140 , a moze to bylo z paliwem ... w takim razie taka 625 to calkiem niezle moto i w dodatku z rozrusznikiem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

panowie szybkie pytanko , co jest trwalsze w codziennej eksploatacji 620 czy 640 ? czy 640 jest duzo wieksza gabarytowo ( szersza, dluzsza ) od 620 GS ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...