Nitomen Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 hehe to wlasnie Intermotors mi napisal ze nie robia z Atheny do KLR-a ,a kupilem od forumowicza Filu http://forum.motocyklistow.pl/Filu-m1698.html prowadzi nieoficialny sklepik :lalag: pogadaj moze i tobie zalatwi :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Czy duze sa roznice wagowe i w zawieszeniu miedzy zwyklym LC4 a LC4/LC4-e 620 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 (edytowane) co znaczy zwykly lc4 ;)serwisowka z `95 r podaje takie modele: 620 sx - 117 kg350/400 - 119 kg620 sc - 120 kg 620 exc - 124 kg400/ 620 egs - 127 / 128 kg rozruch montowali pod koniec 96 wiec musisz doliczyc na caly zestaw rozruchu 5kg z tego co pamietam taka byla roznica ale nie moge sprawdzic dokladie bo mam serwisowke z `97na innym garazu :icon_mrgreen: Edytowane 21 Stycznia 2007 przez lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 To ja mam bardzo podobne pytanie. A mianowicie czym różnie sie wersja LC4 "Six Days" od zwykłej LC4. Chodzi mi o motocykle z lat 1999 - 2002. Szukałem na ten temat inforacji i znalazłem tylko tyle że różnią sie dodatkiami w wersji "Six Days" takimi jak: osłona pod silik, handbary i zdaje sie siedzenie. A co naprzykład z gaźnikiem (czy w "Six days" nie ma przypadkiem Khenin'a) lub tłumikiem? I czy te dwie wersję różnią sie jakoś znacząco wagowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 To ja mam bardzo podobne pytanie. A mianowicie czym różnie sie wersja LC4 "Six Days" od zwykłej LC4. Chodzi mi o motocykle z lat 1999 - 2002. Szukałem na ten temat inforacji i znalazłem tylko tyle że różnią sie dodatkiami w wersji "Six Days" takimi jak: osłona pod silik, handbary i zdaje sie siedzenie. A co naprzykład z gaźnikiem (czy w "Six days" nie ma przypadkiem Khenin'a) lub tłumikiem? I czy te dwie wersję różnią sie jakoś znacząco wagowo?Wejdź na stronę ktmusa, tam w parts katalog, wybierz interesujące Cię roczniki, i modele, weź kartkę i zrób śledztwo-poznasz jak to z tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 a czy zawieszenie w EGS jest duzo gorsze od tego w SC Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 z KTM nie dojdziesz ładu i skłądu bo zrobili juz tyle tego ze sami nie wiedza co maja w egs jest usd w sc niby extreme 50mm laga, ale byly sc z usd (np moj tak ma) taka sama regulacja jak w egs z tym ze chyba troche twardsze sprezyny i ciut inna iloscia zwojow jak porownywalismy, jednak jest kolejne ale byly tez egz z zawiasem na progresywnych sprezynach z dodatkowa regulacja odbicia czego juz np moj usd nie ma, ale taki zawias przerabial Sommer wiec ciezko tak napisac poprostu ktory lepszy ktory gorszy :smile: pzdr lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 sorry za archeologie :] być może w moim garażu stanie lc4 640 adventure-r 98r :banghead: i teraz mam pytania trzy : jakich odgłosów z silnika się wystrzegać ? jakie są koszty nowych tulejek/łożysk w tylnym zawiasie . koleś wyskoczył z ceną 11,5 tys , przebieg 57tys po wymianie tłoka korby i czegoś tam jeszcze, na ile być może uda się zejść z ceną ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) Postawiłem tarota, i wyszło mi że cena ostateczna 9 874 PLN.Teraz poważnie:Rozrząd powinien delikatnie szumieć, stuk zaworów w miarę słyszalny, weź poprawkę na to że w LC4 reguluje sie zawory dość niedzięcznie i być może nie każdy właściciel pali się do tego by regularnie i zawsze na czas robić origami z palców. Żadnych metalicznych pogłosów jak w EXC, ani łomotania jak w dieslu (korba), tłok nie powinien zbytnio hałasować. Najlepiej podejdź do jakiejś EXC 4T i posłuchaj, bo to podobne silniki-dźwięk dobrej EXC to dźwięk zajechanej LC4. Po paru minutach dotknij obudowy iskrownika-może być ciepła, ale nigdy, w żadnych warunkach nie może parzyć. Jak parzy to kłopociki będą. Edytowane 11 Maja 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 ogladalem ostatnio 2 LC4 i w EGS silnik poracowal idealnie , nawet kosz sprzeglowy w ogole nie byl slyszalny , gaznik delltoro palil od 1 kopa na zimno czy cieplo, z SC bylo gorzej sprzeglo walilo jak by mialo zaraz wyleciec , pnoc lubi sie zalewac po glebie i cieko go zapalic . Wiec to ze w LC4 klepie sprzeglo, to znak ze jest juz zmeczone, z gaznikiem podobnie delltoro moze nie sa idealne , ale i prawidlowo wyregulowany powinien palic od 1 , 2 kopa Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 co lepiej nadaje sie na dualenduro 620 czy 640 ? czy w kazdej 640 byl juz rozrusznik elektryczny i elektryka kokusana ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 co lepiej nadaje sie na dualenduro 620 czy 640 ? czy w kazdej 640 byl juz rozrusznik elektryczny i elektryka kokusana ? do dualenduro miedzy 640 a 620 ----------------------> 620 od 1998 w 640 byl kokusan z rozruchem nie powiem bo nie jestem pewien i nie chce wprowadzac w blad, bo byly rozne przystawki dystanse i inne cuda na kiju co do postu wyzej z 12 maja do odglosu sprzegla nie twierdze ze w sc ktorego ogladales bylo dobre sprzeglo, ale ogolnie jesli chodzi o słyszalnosc sprzegla w lc4 to musi byc je slychac poniewaz ktm ma bardzo duzy luz miedzy trybami i zawsze wali nawet jak zmienisz caly naped pierwotny wiele ciszej nie bedzie palenie po glebie--- jeszcze nie mielem sytuacji zeby miec problem z zapaleniem po glebie od wiecej niz 2 kopa, lacznie z wywracaniem moto do gory nogami na dellorto oczywiscie pozdrawiam lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 kurde zal mi tej tego 620 - naprawde ladna byla sztuka :/ a dlaczego 620 na duala ?? gadalem ostatnio z gosciem handlarz czesciami do KLR i KLX oraz sciaga LC4 na handel, a sam jezdzi na exc 520 - odradzil mi 620 a doradzil wlasnie 640 mowi ze mniej awaryjna , mniej kaprysna i lzejsza - chociaz widzialem i 620 i 640 na zywo i mam wrazenie ze 640 to kawal lochy a 620 to taki sprzet akurat , dane z manuala tego nie potwiedzaja bo wagowo jest praktycznie identycznie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 (edytowane) lucas przyznam szczerze że nie widzialem 640 w 98" tylko dopiero w 00" a tak wogole to normalne że 620 jest lżejsza choćby z powodu braku rozrusznika (ja odnosiłem wrażenie że 620 jest mniej ucywilizowana i zwrotniejsza . ps ale to są tylko moje subiektywne odczucia pozdro pawel Edytowane 4 Stycznia 2008 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Napewno jest lzejsza 620 od 640 a jeszcze wersja SC to juz calkiem terenowe moto ktorym mozna niezle polatac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.