Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ninję z 2007 roku, kupioną jako nówka w marcu 2008 w salonie. Do tej pory przejechałam 32 200km. Jeżdżę zarówno na co dzień, głównie w warszawskich korkach, jak i na torach (na razie kartingowych). Stosunkowo rzadko w dłuższe trasy. Spalanie w mieście (przy ostrej jeździe od świateł do świateł) jest prawie nieograniczone. Nie liczyłam dokładnie, ale sądzę, że może to być nawet ponad 8l/100. W trasie, a nawet na torze to ok. 5-6l/100.

Jak na razie moto bezawaryjne. Jestem bardzo zadowolona z zawieszenia, ale mam wyregulowane pod swoją wagę i styl jazdy. Jest bardzo twardo zestrojone i świetnie radzi sobie również na koszmarnych, rozkopanych drogach. Nie mam amortyzatora skrętu, a nigdy moto nie wpadło w shimmy.

Skrzynia pracuje bardzo dobrze, silnik na razie bez zarzutu.

Jedyny mankament, moim zdaniem, to małe możliwości zapakowania czegokolwiek. Problem tyle o ile rozwiązuje tankbag i sakwy boczne z materiału. Ale też to nie jest moto turystyczne. Aha - i masa. Jest dość ciężki (209 z płynami), co przy wysokim siodle (i moim niskim wzroście) komplikuje manewry parkingowe. Ale dla kogoś wyższego ode mnie (mam 165cm) - ten problem znika.

Podsumowując -polecam jako motocykl uniwersalny i niezawodny. Na razie nie zamierzam zmieniać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...

Z racji tego że posiadam model z 2007 dorzuce cos od siebie , wszystko to co pisali poprzednicy jest prawda oprócz shimm. Ja nigdy nie zlapalem , co prawda to nie testowalem jej na torze czy tez górskich dorgach.

 

Troche o silniku , denerwują mnie drgania w okolicach 6500-7500 rpm ale ten typ tak ma. na zimnym silniku klepie jeden zawór - ten typ tak ma , praca zimnego silnika pozostawia wiele do zyczenia rozgrzanego zreszta tez. Ogolnie silnik pracuje jak sieczkarnia , ze zdjętymi owiewkami jeszcze gorzej.

 

Kawa jednak wynagradza to potwornym kopniakiem i latwoscia prowadzenia. No i dodac musze ze z air boxa wydobywa sie piekny dzwiek :) Ci ktorzy maja model 2007 wiedza o co chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Jak każdy zauważył rozpoczął się sezon i czas kupić motocykl taki na jaki pozwalają fundusze.

Podczas szukania motoru znalazłem Kawasaki zzr 600 z 2007 i 2008 roku USA czyli jakby kontynuacja modelu zx6 i nigdzie nie mogę znaleźć polskiego opisu tego motocykla a mój angielski nie być dobry :) . Czy jest to dajmy motocykl konstrukcyjnie z 2002 roku i klepany non stop czy może są jakieś zmiany. Rozumiem, że motocykl już jest na wtrysku itp. ale czy z latami dostał jakieś unowocześnienia czy jest to po prostu stara sprawdzona konstrukcja? I jak jest w temacie ramy? Bo jak chyba wszyscy wiemy wokół zx6 krążyły mity o pękających ramach. Czy z wiekiem wyeliminowaną tą wadę? Ogólnie polecacie ten motor czy lepiej szukać czegoś innego??

 

np. http://otomoto.pl/ka...r-M3187936.html

 

A motor mi się podoba z tego względu, że jest dosyć wygodny i da się nim pojechać gdzieś dalej niż 200km od miejsca zamieszania nawet z pasażerem (za swoich czasów 3 sezony jako plecak na zx9r 1995r i zero problemów poza skończonym napędem ale to była nasza wina bo napęd się kończył ale postanowiliśmy zrobić ostatnią wycieczke na starym bo nowy jeszcze nie dotarł :( .)

 

 

* używałem szukajki i nic nie znalazłem na forum ani na google.pl. Wszystko z google jest po angielsku także nie poczytam ;].

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez grynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze tu autor ze moto jak najbardziej ok i poleca, szerokiemu gronowi motocyklistów. Według autora lepiej się to prowadzi i jest bardziej stabilniejsze niż poprzednik. Rama jest aluminiowa, zostały zmodyfikowane owiewki kątowe co wpływa na balans. Autor bardzo chwali siedzisko. Oprócz tego jest nowe leprze chłodzenie DHOC

 

Czterocylindrowy silnik z podwójnych krzywych powietrznych przepustnicy i czterema zaworami na cylinder jest rdzeńZZR600 jego wydajność została zwiększona.

Edytowane przez Felice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZZR 600 USA 2007-2008 to jest dokładnie to samo, co ZX6R model J (2000-2001). Różnice są czysto kosmetyczne, typu inny kolor zacisków i jakieś pierdoły, Silnik (w tym zasilanie - gaźnik), rama, zawieszenie - wszystko jest identyczne. Te same zalety, te same wady - o samym ZX6R już znajdziesz więcej info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...