Skocz do zawartości

rotax 123


pit_1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

więc tak kolo ma aprilie pegaso z silnikiem rotax 123 wymieniony został tłok z pierscieniami.. wyczyszczony gaźnik..ustawiony jak fabryka dała.. poprzedni tłok miał chyba z 1 mm luzu w cylindrze nawet 2atm nie miał cisnienia...teraz pali od pierwszego naciśnięcia startera...ale powyzej 4000rpm dupa.. aha kolesiowi nie moge wytłumaczyc zeby filtr powietrza wymienił z gąbki na orginalny, bo kiedys jeździła na tej gąbce i było dobrze ... wierzyc nie wierzyc... odpowiedzcie sobie sami.... jeszcze moze zawór wydechowy, czy zatkany kranik... jakies pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak kolo ma aprilie pegaso z silnikiem rotax 123 wymieniony został tłok z pierscieniami.. wyczyszczony gaźnik..ustawiony jak fabryka dała.. poprzedni tłok miał chyba z 1 mm luzu w cylindrze nawet 2atm nie miał cisnienia...teraz pali od pierwszego naciśnięcia startera...ale powyzej 4000rpm dupa.. aha kolesiowi nie moge wytłumaczyc zeby filtr powietrza wymienił z gąbki na orginalny, bo kiedys jeździła na tej gąbce i było dobrze ... wierzyc nie wierzyc... odpowiedzcie sobie sami.... jeszcze moze zawór wydechowy, czy zatkany kranik... jakies pomysły??

no właśnie a sprawdziłeś zawór czy działa :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumplowi w troche innym montogu (2t) nie chcial sie krecic wyzej jak 3,5k rpm. Okazalo sie ze cos z zespolem nadajacym impulsy przy iskrowniku sie stalo bo do tych obrotow przy zalaczonej lampie sroboskopowej bylo OK, a powyzej cuda sie dzialy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma opcji zeby sie wkrecil? czy to sie objawia na biegach czy rowniez na luzie? sprobuj ustawic zawor na stala pozycje otwarta bo wg. mnie to przez niego jest problem. ewentualnie swieca (dokladnie tak mialem w KTM - na niskich wszystko pieknie a wyzej nie chcial sie wkrecac poprostu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

więc tak kolo ma aprilie pegaso z silnikiem rotax 123 wymieniony został tłok z pierscieniami.. wyczyszczony gaźnik..ustawiony jak fabryka dała.. poprzedni tłok miał chyba z 1 mm luzu w cylindrze nawet 2atm nie miał cisnienia...teraz pali od pierwszego naciśnięcia startera...ale powyzej 4000rpm dupa.. aha kolesiowi nie moge wytłumaczyc zeby filtr powietrza wymienił z gąbki na orginalny, bo kiedys jeździła na tej gąbce i było dobrze ... wierzyc nie wierzyc... odpowiedzcie sobie sami.... jeszcze moze zawór wydechowy, czy zatkany kranik... jakies pomysły??

Widocznie siadł ci moduł lub cewka zapłonowa albo ten impulsator albo moze być to spowodowane brakiem paliwa czyli zle jest ustawiony albo zapchana któraś dysza w gażniku ale ja stawiam na coś w elektryce.Abo świeca ma przebycie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz zawor wydechowy ustaw go tak zeby byl caly czas otwarty jak to nic nie da to wyczysc kranik i gaźnik jak to nic nie da zmien swiece nie wiem czy w rotax 123 sie ustawia zapłon jak tak to go ustaw dobrze jak to nic nie pomorze to cos z modolem moj kolega jest w podobnej sytuacji tylko silnik kreci mu 7 tys i z tego co wiem ma cos nie tak z modolem zaplonowym o twojego kolegi bedzie pewnie to samo pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...