pit_1 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 więc tak kolo ma aprilie pegaso z silnikiem rotax 123 wymieniony został tłok z pierscieniami.. wyczyszczony gaźnik..ustawiony jak fabryka dała.. poprzedni tłok miał chyba z 1 mm luzu w cylindrze nawet 2atm nie miał cisnienia...teraz pali od pierwszego naciśnięcia startera...ale powyzej 4000rpm dupa.. aha kolesiowi nie moge wytłumaczyc zeby filtr powietrza wymienił z gąbki na orginalny, bo kiedys jeździła na tej gąbce i było dobrze ... wierzyc nie wierzyc... odpowiedzcie sobie sami.... jeszcze moze zawór wydechowy, czy zatkany kranik... jakies pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 więc tak kolo ma aprilie pegaso z silnikiem rotax 123 wymieniony został tłok z pierscieniami.. wyczyszczony gaźnik..ustawiony jak fabryka dała.. poprzedni tłok miał chyba z 1 mm luzu w cylindrze nawet 2atm nie miał cisnienia...teraz pali od pierwszego naciśnięcia startera...ale powyzej 4000rpm dupa.. aha kolesiowi nie moge wytłumaczyc zeby filtr powietrza wymienił z gąbki na orginalny, bo kiedys jeździła na tej gąbce i było dobrze ... wierzyc nie wierzyc... odpowiedzcie sobie sami.... jeszcze moze zawór wydechowy, czy zatkany kranik... jakies pomysły??no właśnie a sprawdziłeś zawór czy działa :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 kumplowi w troche innym montogu (2t) nie chcial sie krecic wyzej jak 3,5k rpm. Okazalo sie ze cos z zespolem nadajacym impulsy przy iskrowniku sie stalo bo do tych obrotow przy zalaczonej lampie sroboskopowej bylo OK, a powyzej cuda sie dzialy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 nie ma opcji zeby sie wkrecil? czy to sie objawia na biegach czy rowniez na luzie? sprobuj ustawic zawor na stala pozycje otwarta bo wg. mnie to przez niego jest problem. ewentualnie swieca (dokladnie tak mialem w KTM - na niskich wszystko pieknie a wyzej nie chcial sie wkrecac poprostu) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 więc tak kolo ma aprilie pegaso z silnikiem rotax 123 wymieniony został tłok z pierscieniami.. wyczyszczony gaźnik..ustawiony jak fabryka dała.. poprzedni tłok miał chyba z 1 mm luzu w cylindrze nawet 2atm nie miał cisnienia...teraz pali od pierwszego naciśnięcia startera...ale powyzej 4000rpm dupa.. aha kolesiowi nie moge wytłumaczyc zeby filtr powietrza wymienił z gąbki na orginalny, bo kiedys jeździła na tej gąbce i było dobrze ... wierzyc nie wierzyc... odpowiedzcie sobie sami.... jeszcze moze zawór wydechowy, czy zatkany kranik... jakies pomysły??Widocznie siadł ci moduł lub cewka zapłonowa albo ten impulsator albo moze być to spowodowane brakiem paliwa czyli zle jest ustawiony albo zapchana któraś dysza w gażniku ale ja stawiam na coś w elektryce.Abo świeca ma przebycie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 jedz z tym pokolei...najpierw sprawdz zawor...moze sie nie odmykac po prostu..ustaw go w pozyji odtwartej...jezeli dalej to samo to bedzie to wina elektryki...czyli moze to byc cewka, nadajnik lub modol... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Sprawdz zawor wydechowy ustaw go tak zeby byl caly czas otwarty jak to nic nie da to wyczysc kranik i gaźnik jak to nic nie da zmien swiece nie wiem czy w rotax 123 sie ustawia zapłon jak tak to go ustaw dobrze jak to nic nie pomorze to cos z modolem moj kolega jest w podobnej sytuacji tylko silnik kreci mu 7 tys i z tego co wiem ma cos nie tak z modolem zaplonowym o twojego kolegi bedzie pewnie to samo pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 95% filtr powietrza.Wyczysc nasmaruj i zaloz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 ja mialem podobna usterke tylko z tym ze mam rs 50 i mialem zapchany tlumik tez sie nie wkrecal na obroty dochodzil do 4 i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 mialem cos podobnego w dt 125 tez nie wkrecala okazalo sie ze ma zle ustawiony gaznik ,zatkany tlumik i lozyska na wale weksplatowane i dostawala lewego powietrza :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.