Yogi Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 rozumiem ze to samo odnosi sie do 450EXC i innych z tej serii;a co to jest SXC w takim razie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 tylko dodaj ze na EXC 520 nie zrobisz 5000 km bez remontu , korba pewnie wiele wiecej tez nie pociagnie ,seriwsowka zreszta nie podaje niczego w km a w mh. Ostry sprzet to LC4 620 , KLX-R 650 ,XR 650 chlodzona ciecza , reszta to wyczynowki Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 czy duza roznica jest miedzy 520 a 450EXC?co to jest za seria SXC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 SXC to moim zdaniem dobry wybor w Twoim przypadku bo to połaczenie laitowego LC4 z wyczynem czyli takie troche hardcorowe LC4 zywotny silnik dobra zawiecha spoko sprzet:) aaaa i zapomniał bym o najwazniejszym mało awaryjny:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 No czeeesc, Mam pytanie do szanownych enduromaniakow. Co byscie radzili jako enduro/cross za ok. 10k (+/-)?Jezdilem kiedys duzo w terenie XT600, takze zielony nie jestem. D Kwestia siły, wagi tez nie wchodzi w grę. Jestem duzym chlopcem i Xt podnosilem jednym palcem. :):D Do rzeczy: Moje wymagania:- malo awaryjne- dobry dostep do czesci/serwisu- smarowanie tak aby okazjonalna jazda na gumie nie niszczyla silnika- mala waga- 4suw oczywiscie- nie chce tez wyczynowego moto, ze trzeba rozpolawiac silnik co 5000km.- normalne uliczne oświetlenie, by moc jezdzic bez problemów.Generalnie porownuje z XT, wiec wszystko bedzie lepsze. Tam brakowalo mocy a waga byla zbyt duza. Generalnie męka w terenie. Myslalem o KTM (boje sie o serwis/czesci, niektórzy polecają LC4), SUZUKI DR-Z, YAMAHA WR/YZF 400/425. Ale nie znam się i nie jestem w temacie.Czekam na propozycje i opinie.DZIĘKI. Chłopie. Właśnie wypisałeś wszystkie cechy KLXa 300 R. Kup dobry egzemplarz a nie pożałujesz. Będzie ci długo i bezawaryjnie służył. Za 10000 kupisz spokojnie po 2000 roku.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 no tak ale jesli to ma byc wol roboczy enduro ,to male ccm odpadaja ,a jesli typowe enduro tylko w teren bez jazdy w dalekie trasy z bagazem to odpadaja 650 :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 czyli SXC jest bardziej lajtowy od EXC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Bardziej lajtowy od EXC ale bardziej hardcorowy od LC4 :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 czyli tym samym bardziej trwały od EXC. dla mnie SXC to i tak juz bedzie hardkore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) SXC to są praktycznie zwykle lc4, tylko chyba mają ciut mocniejsze silniki i chyba zawieche ulepszoną. Poszukaj sobie KTM Lc4 540sxc, bo to bedzie fajny, mocny i wytrzymały motocykl. Edytowane 9 Października 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Yogi, Jak chcesz coś konkretnego o kosztach i żywotności KTM, pisz na PW do Dominika - od lat w KTM siedzi. Jak chcesz coś w miarę uniwersalnego i nie zamieżasz skakać jak Pastrana, możesz tak jak ja wejść w DRZ, najlepiej w specyfikacji E - czyli lżejszy, mozniejszy ok. 49 KM, i olej wymienienia się co 60 godzin czyli około 3000 km. A w wersji S co 6000, ale jest cięższy od E o 20 kg... I w końcu to Suzuki - stuka, puka ale zapie**ala i się nie psuje. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 (edytowane) a masz kit homologacyjny? swiatla, rejestracja itd? ile wazy wersja E? Edytowane 10 Października 2006 przez Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 a masz kit homologacyjny? swiatla, rejestracja itd? ile wazy wersja E? Mam światło z przodu i tyłu. W tym stop. Nie ma kierunków, lusterek, prędkościomierza... żadnych wskaźników oprócz licznika kilometrów (w którym i tak linka się urwała :D ). Ale ma homologację i jest zarejestrowany! Jak to enduro... Założyłem licznik rowerowy i jest gites. A na jazdę na drodze, zainwestowałem... 8 zł w lusterko rowerowe :) nawet jak zostawię w krzakach, nie boli :) Waży około 115 kg suchy, czyli z pełnym bakiem ze 130 kg... Fajna zabawka, choć nie ma UPS, ma całkiem niezły stosunek mocy do pojemności, w miarę fajną wagę i... naprawdę daje radę. Dla gości którzy w enduro-cross siedzą latami, to taki amatorski sprzęt, ale dla amatora to już niezły wypasik. I to co już pisałem, nie jest tak wymagający jak KTM-y, Yamaha WR czy Hondy CRF... no i oczywiście ma elektryczny starter :) Jak wpuścili mnie dziś w piach, to z dziesięć razy waliłem na pysk, a potem musiałem podnosić i odpalać - gdyby to był kopniak, to płuca bym wypluł. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Jeśli się nie myle(o ile nie został sprzedany) to jest niedaleko mnie KTM SXC 540 98'. Byłem widziałem i musze stwierdzić, że jest mocniejszy od EXC. Moto jest w idealnym stanie, gotowy do rejestracji. Chce za niego 7500zł. Wart jest swojej ceny. Jak coś to PW/// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Kup LC4 spełna twoje wszystkie wymagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.