Yogi Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 No czeeesc, Mam pytanie do szanownych enduromaniakow. Co byscie radzili jako enduro/cross za ok. 10k (+/-)?Jezdilem kiedys duzo w terenie XT600, takze zielony nie jestem. D Kwestia siły, wagi tez nie wchodzi w grę. Jestem duzym chlopcem i Xt podnosilem jednym palcem. :banghead::D Do rzeczy: Moje wymagania:- malo awaryjne- dobry dostep do czesci/serwisu- smarowanie tak aby okazjonalna jazda na gumie nie niszczyla silnika- mala waga- 4suw oczywiscie- nie chce tez wyczynowego moto, ze trzeba rozpolawiac silnik co 5000km.- normalne uliczne oświetlenie, by moc jezdzic bez problemów.Generalnie porownuje z XT, wiec wszystko bedzie lepsze. Tam brakowalo mocy a waga byla zbyt duza. Generalnie męka w terenie. Myslalem o KTM (boje sie o serwis/czesci, niektórzy polecają LC4), SUZUKI DR-Z, YAMAHA WR/YZF 400/425. Ale nie znam się i nie jestem w temacie.Czekam na propozycje i opinie.DZIĘKI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jeżeli chcesz moto bezawaryjne i z takimi wymaganiami jak podajesz to yamaha wr napewno odpada. Ja bym wybierał coś wlaśnie pomiędzy DR-Z a LC4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ja bym ci radzil yz426F jest ona agresywniejsza od 400 i 450;) nie psująca się, części masz OPOR TANIO(bo jestes z wwa - mitsui ) chyba najlepszy serwis do yamahy masz podam na priv. No i generalnie najlepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 No czeeesc, Mam pytanie do szanownych enduromaniakow. Co byscie radzili jako enduro/cross za ok. 10k (+/-)?Jezdilem kiedys duzo w terenie XT600, takze zielony nie jestem. D Kwestia siły, wagi tez nie wchodzi w grę. Jestem duzym chlopcem i Xt podnosilem jednym palcem. :banghead::D Do rzeczy: Moje wymagania:- malo awaryjne- dobry dostep do czesci/serwisu- smarowanie tak aby okazjonalna jazda na gumie nie niszczyla silnika- mala waga- 4suw oczywiscie- nie chce tez wyczynowego moto, ze trzeba rozpolawiac silnik co 5000km.- normalne uliczne oświetlenie, by moc jezdzic bez problemów.Generalnie porownuje z XT, wiec wszystko bedzie lepsze. Tam brakowalo mocy a waga byla zbyt duza. Generalnie męka w terenie. Myslalem o KTM (boje sie o serwis/czesci, niektórzy polecają LC4), SUZUKI DR-Z, YAMAHA WR/YZF 400/425. Ale nie znam się i nie jestem w temacie.Czekam na propozycje i opinie.DZIĘKI. ja bym ci radzil yz426F jest ona agresywniejsza od 400 i 450;) nie psująca się, części masz OPOR TANIO(bo jestes z wwa - mitsui ) chyba najlepszy serwis do yamahy masz podam na priv. No i generalnie najlepsza. Gość napisał że nie chce wyczynowego moto, żeby jeździć po ulicach. A yzf-a to wyczynowe moto które nadaje sie na tor i do lasu. A o długim i bezproblemowym użytkowaniu możemy zapomnieć w wypadku takiego moto. I to nie dotyczy tylko yamahy tylko wszytkich crossówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ja bym ci radzil yz426F jest ona agresywniejsza od 400 i 450;) nie psująca się, części masz OPOR TANIO(bo jestes z wwa - mitsui ) chyba najlepszy serwis do yamahy masz podam na priv. No i generalnie najlepsza. a co z przegladami? co ile trzeba je robic? mowie tutaj o jezdzie amatorskiej/brak rajdów itd.czym sie rozni od wersji WR?i chyba nie ma oswietlenia do jazdy po ulicy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 a co z przegladami? co ile trzeba je robic? mowie tutaj o jezdzie amatorskiej/brak rajdów itd.czym sie rozni od wersji WR?i chyba nie ma oswietlenia do jazdy po ulicy :/ Yzf-a to jest motocykl crossowy i nie da sie go zarejstrować. Nie posiada oświetlenia. Olej w takim moto trzeba zmieniać co 15 nawet 10 godzin. Nie posiada rozrusznika i jest to moto wyczynowe. A spalaniu sie nie bede wypowiadal bo nie ma sensu. Kto ma taki motor to wie że pali bardzo dużo ale kogo to interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 no wlasnie; YZF chyba odpada; moze WR, to chyba bardziej cywilna wersja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jeżeli szukasz moto bezawaryjnego na codzien i na wypady do lasu i na miasto to wr też odpada. Serwisowanie i eksploatacja podobna jak w yzf. Moim zdaniem wr też odpada. Kupuj Lc4 albo dr-z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) odnosnie LC-4. jakich rocznikow szukac itd? czy jakis inny KTM podchodzi pod moje wymagania: np. 520EXC. KTM ma duzo tych oznaczen i nie bardzo sie w tym orientuje.nie chce robic remontu po 100h jazdy albo 3000km przebiegu. normalna jazda, czasami dalszy wypad. Edytowane 9 Października 2006 przez Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 a np Honda XR 600?slyszalem wieeele dobrego o niej Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) EXC 520 to piekne motory.. lekkie mocne i znalazł byś cos w tych pieniadzach. Z tym ze wymmagają one serwisu.. jest to jak by nie było wyczynowe hard enduro. problem polega na tym ze kazdy sensowny motocykl jest sprzetem poniekąd wyczynowym albo i wyczynowym a kazde inne spokojniejsze itpo to juz sa sprzety typu XT. Jesli chodzi o KTM to problemu z czesciami nie ma absolutnie zadnego i jest sporo zamienników. Z tymi remontami np w EXC czy WR (motocykle enduro z homologacją na drogi publicze- oswietlenie itp) to nie jest tak znow zle. Dokładnie Ci sie nie wypowiem bo nie miałem takiego sprzeta ale znajomi jak maja moto z np 2002r 520 to dopieero w tym sezonie robili jakies tam drobne remonty. Te endura róznią sie od crossów własnie zywotnoscią, są mniej agresywne i maja o kilka koni mniej no i pala znacznie mniej.Pogadaj np PW z Dominikiem Szymańskim bo on ma takiego KTM i moze sie wypowiedzec. LC4 to spokojniejszy brat EXC z ale przez to jest tez ciezszy, słabszy i ma znacznie gorsze w teren zawieszenie ale znów jest zywotniejszy. http://moto.allegro.pl/item130607292_okazja_ktm_520_exc.html http://moto.allegro.pl/item130828998_ktm_exc_520.html http://moto.allegro.pl/item131022431_ktm_lc_4_640.html no tym w "przeciwieństwie" do poprzednich mozesz jechac w dalszą trase po aswalcie jak cie najdzie :banghead: ale nie mowie ze tamtymi by sie nie dało. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M285706 http://moto.allegro.pl/item132929827_yamah...super_stan.html albo WR bo według mnie to bardzo porządne motocykle i z tego co z mechanikiem rozmawiałem zt mało awarayjne. http://moto.allegro.pl/item132366648_yamaha_wr_400f.html generalnie jest w czym wybierac. Nie sugeruj sie tym ze one wygladaja tak jak ich crossowi bracia boruznice tkwią w zapłonie itp. Edytowane 9 Października 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) rozumiem ze cala seria EXC to wyczynowe endurasy.a co tzn. drobne remonty?mam nadzieje ze Dominik sie odezwie w temacie. Edytowane 9 Października 2006 przez Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jeżeli szukasz moto bezawaryjnego na codzien i na wypady do lasu i na miasto to wr też odpada. Serwisowanie i eksploatacja podobna jak w yzf. Moim zdaniem wr też odpada. Kupuj Lc4 albo dr-z Kolego drogi czytam te twoje posty i nie widze w nich sensu Yamaha blee blaa i nawet nie podajesz powodu. Nie prawda jest ze WR sie psuje, jak sie dba to wszytsko bedzie. Moim zdaniem WR i DRZ jak najbardziej sie nadaja do lasu na miasto, pod kraweznik podjedziesz w korki nie istnieja w tedy, jak trzeba to i na laczu sie poleci. Duzo tez zalezy od zlosliwosci rzeczy martwych i od egzemplarza.Mysle ze EXC WR czy DRZ to dobry wybor a teraz tylko szukac konkretnej sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) znajomy ma do sprzedania lc4 :http://enduro-cross.pl/motocykle.php5 < jego strona Edytowane 9 Października 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 rozumiem ze cala seria EXC to wyczynowe endurasy.a co tzn. drobne remonty?mam nadzieje ze Dominik sie odezwie w temacie.drobny remont = tłok (kpl. z pierscieniami sworzniem i łozyskiem) + robota z rozrządem itp. koszt= ok 1500zł --> no nie są 100% konkrety tylko pisze tyle co pamietam z rozmowy ze znajomymi na początku sezonu. No a ine wydatki typu opony i napęd to naturalna sprawa juz w kazdym moto.Mysle ze takie pieniądze to nie jest wiekszy problem po ok 3 latach jazdy biorąc pod uwage ze jazda na takim moto jest nieporównywalna z jazdą na "zwykłych enduro". cały osprzet z najwyzszej połki. Mozna pojezdzic po podwórku i po bółki a jak najdzie ochota wystartowac w Mistrzostwach Świata :banghead: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.