_Monter_ Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Żeby nie objechać łbów wystarczy używać odpowiedniej końcówki na co rzadko użyszkodnicy zwracają uwagę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Dokładnie tylko nie do końca wiem jak mam odebrać zdecydowany opór :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Jak przestaje się kręcić. Edytowane 7 Lutego 2017 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 To przychodzi latami i ukręconymi po przeciągnięciu gwintami. Tak samo jak ze stukającą panewką....jak raz usłyszysz to zawsze rozpoznasz ten dźwięk.Znajdź sobie stary ameliniowy kartek i poukręcaj trochę gwintów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) A co myślicie o kluczu wera 1-25 czy ma sens używać go na zakresie 2n czy lepiej kupic jeden wkrętakowy i będę w zakresie 5-25 mam w swoim warsztacie jonneswaya 20-100 wiec dobrze by pasowało kiedys kolega dokręcał mi przełączniki kluczem mighty na 2 n w serwisowce jest 4 wkręcenie dokladnie obejrzałem przełącznik i gwinty były ok na 100%,teraz dokręcałem jak pisze na czuja ale na pewno jest mniej niż 2 chyba 😃 Edytowane 7 Lutego 2017 przez 540zhg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Udało mi się dostać wkrętak proxxona 1-5 n wygląda porządnie do pracy też nie ma co mu zarzucić ale czy w serwisowce nie przewidzieli za dużego momentu mam napisane 4 n chodzi o śruby od spodu przełącznika czy to możliwe żeby plastikowy gwint tyle wytrzymał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Za pierwszym razem możliwe :biggrin: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 To na ile to przykręcić :D 2 n będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Masz okazję poćwiczyć. Dokręć ręką a potem ustaw klucz na dwa i sprawdź jak mocno zrobiła to ręka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Ok i po krzyku dokręciłem na 2n bylo na ok 0,4n , kilka spostrzeżeń trzeba w moim przypadku zdjąćOwiewki , bardzo dobrze spasować bit i bardzo mocno dociskać sam wkrętak warto mieć pomocnika do przytrzymania kierownicy , łatwo porysować same narzędzie o elementy stelaża owiewek sam tak zrobiłem :/:D , z czystym sumieniem moge polecić proxxona micro clik 1-5n :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Zalezy od zakresu momentów obrotowych. W motocyklu mało jest srubek ponizej 20Nm no chyba ze koniecznie chcesz owiewki na dynamo przykrecac. W pracy takich wkretakow uzywamy do elementów elektronicznych ... tylko takich drozszych, z wyswietlaczem cyfrowym i możliwością kalibracji.Co Ty za pierdoły piszesz, wszystkie 99% śrub M6 ma 10-12Nm, czasami 14Nm ale to rzadko. A więc wszystkie pokrywy, mostki rozrządu, śrubki przy manetkach itd. Edytowane 12 Lutego 2017 przez Herdi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Czysto teoretyczne pytanie zakładając ze posiadamy dobry klucz dynamometryczny przykręcając i odkręcając śrubę m6 z opisanym momentem w książce serwisowej 10nt na 8nt 10 albo i więcej razy gwinty będą ulegać zniszczeniu lub jakiemuś wycieraniu czy tu chodzi tylko o nie przekroczenie siły dokręcenia na zrywanie :D odrazu napisze że nie mam zamiaru tego robić w motocyklu :D Edytowane 12 Lutego 2017 przez 540zhg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechuk Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Czysto teoretyczne pytanie zakładając ze posiadamy dobry klucz dynamometryczny przykręcając i odkręcając śrubę m6 z opisanym momentem w książce serwisowej 10nt na 8nt 10 albo i więcej razy gwinty będą ulegać zniszczeniu lub jakiemuś wycieraniu czy tu chodzi tylko o nie przekroczenie siły dokręcenia na zrywanie :D odrazu napisze że nie mam zamiaru tego robić w motocyklu :D Jak za mocno będziesz dokręcał to śruba się nadweręża, "rozciąga" i z czasem się ukręci... Zdarzyło mi się raz tak załatwić M6... całe szczęście, że to wszystko jest tak pomyślane, że śruba się ukręci, a nie zerwie gwint... Potem kupiłem sobie klucz dynamometryczny i mam problem z głowy z dociskaniem z odpowiednią siłą śrub.. z czasem można dojść do wprawy, ale klucz dynamometryczny dużo pomaga jak się chce mieć tą "precyzję". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Jeżeli za mocno dokręcę to pewne że się obrobi ;) , ale jak będę dokręcał wiele razy z określoną silą czy również gwint będzie ulegał zniszczeniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Po milionie razy pewnie tak, ale nie dla normalnej eksploatacji. Puści ten aluminiowy w karterze a nie na stalowej śrubie. wysłane ze smyczy Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.