Skocz do zawartości

KLX 300 R .. wydech.


RO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam taką sprawe, od niedawna jestem szczęśliwym ( mało powiedziane ) posiadaczem KLX'a 300 w wersji R. Boli mnie jednak to , że motocykl poprostu sieje spustoszenie swoim dźwiękiem.. Jest straszliwie głośny. Jeśli sie nie myle ma seryjny tłumik.. i teraz moje pytanie. Co zrobić , żeby ewentualnie go wyciszyć , wiem , wiem , wata mineralna lub temu podobne.. Tylko problem leży głębiej bo orginalny wydech jak mi sie zdaje jest nierozbieralny i trzeba go pruć. Tutaj zaś kolejne pytanie , jak to zrobić , jak sie do tego zabrać ?

 

Ewentualnie jakie polecacie tłumiki ENDURO w przyzwoitych cenach o przyzwoitym dźwięku i wytrzymałości ?

 

Do dzieła.. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli to nierdzewka jak w KLR to nie pospawasz byle czym :icon_mrgreen: wtedy tylko TIG

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz słysze, żeby ktoś "uciszał" moto

w przypadku 4T to barbarzyństwo :icon_mrgreen:

Edytowane przez robak

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałeś tego KLXa.... Ucisz go bo sąsiadom będzie lżej :buttrock:, albo szybko się przemieszczaj żeby nikt cię nie mógł zlokalizować :clap:

Testowaliśmy go na takiej jednej polnej ścieżce w lesie koło osiedla, to jak wracaliśmy już na butach to policja stała koło wejścia do tego lasu :icon_mrgreen:

Edytowane przez Benek14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego czekam na konkretne porady w sprawie wydechu.. Nie chce narażać sie na koszty montowania nowego , ale jeżeli zyska na tym i przebieg ten nie bedzie jakos ostatecznie drogi to może sie skusze.. Ale jak narazie chciałbym sie dowiedzieć jak podejść do tego tłumika żeby go uciszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym ciał zalezy jak jest schowany albo od samej gory jezeli zakrywa plastik lub od samego dołu i nie spawał bym sam ja np w DT spawałem sam bo mi strasznie głosno chodził i nie miał tak mocy to go rozciałem był pusty w srodku wziałem rurke srednicy troche wiekszej niz wychodziła z dyfuzora ponawiercałem duuuzo dziurek owinałem wszystko mata wygłuszajaca ognio odporna zaspawałem i efekty mnie bardzo miło zaskoczył:icon_mrgreen: A mowicie cos na temat tego KLXa to nie słyszeliscie mojej Huski na przelotowym wydechu :buttrock: Jak jedziemy rano w teren w niedziele to swiatła sie w oknach po kolei zapalaja:P i to specjalnie nie daje gazu bo nie bede złosliwy i nie bede budził ludzi:) naszczescie tylko kawałek przejezdzamy z 50m miedzy domkami jedno rodzinnymi.

 

 

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż mam taką sprawe, od niedawna jestem szczęśliwym ( mało powiedziane ) posiadaczem KLX'a 300 w wersji R. Boli mnie jednak to , że motocykl poprostu sieje spustoszenie swoim dźwiękiem.. Jest straszliwie głośny. Jeśli sie nie myle ma seryjny tłumik.. i teraz moje pytanie. Co zrobić , żeby ewentualnie go wyciszyć , wiem , wiem , wata mineralna lub temu podobne.. Tylko problem leży głębiej bo orginalny wydech jak mi sie zdaje jest nierozbieralny i trzeba go pruć. Tutaj zaś kolejne pytanie , jak to zrobić , jak sie do tego zabrać ?

 

Ewentualnie jakie polecacie tłumiki ENDURO w przyzwoitych cenach o przyzwoitym dźwięku i wytrzymałości ?

 

Do dzieła.. :banghead:

 

Masz zwężkę na końcu tłumika (taki dekiel na 2 śruby)? Przeważnie szczęśliwi posiadacze klx 300r na dzień dobry ściągają tą zwężkę (przez co wydech jest głośniejszy). U mnie wydech jest pozbawiony tego drobiazgu, ale nie mogę powiedzieć żeby wydech był uciążliwie głośny (np w porównaniu z przelotówką).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. mógłbyś zrobić zdjęcie tego dekla lub jakoś to objaśnić bo nie za bardzo wiem o co Ci chodzi , wiem jednak , że posiadam z tyłu 2 śruby + 1 na dole tłumika.. Przykręcone są one do czarnej końcówki , która bodajże jest zaspawana bo kombinowałem jak to wyjąć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. mógłbyś zrobić zdjęcie tego dekla lub jakoś to objaśnić bo nie za bardzo wiem o co Ci chodzi , wiem jednak , że posiadam z tyłu 2 śruby + 1 na dole tłumika.. Przykręcone są one do czarnej końcówki , która bodajże jest zaspawana bo kombinowałem jak to wyjąć..

 

Tu masz adres:

http://www.planetklx.com/techtips/exhaust.shtml

 

Na dzień dobry masz tam zdjęcie jak wygląda oryginalnie końcówka tłumika (chociaż u mnie była np chromowana i krótsza). Montowana jest na 2 śrubach widocznych na zdjęciu. Jeśli masz tą końcówkę i mimo to tłumik jest głośny to może ktoś już wybebeszył tłumik dla zwiększenia mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz adres:

http://www.planetklx.com/techtips/exhaust.shtml

 

Na dzień dobry masz tam zdjęcie jak wygląda oryginalnie końcówka tłumika (chociaż u mnie była np chromowana i krótsza). Montowana jest na 2 śrubach widocznych na zdjęciu. Jeśli masz tą końcówkę i mimo to tłumik jest głośny to może ktoś już wybebeszył tłumik dla zwiększenia mocy?

Te wybebeszanie nic nie daje. Wzrost mocy odczuwa się przy zeszlifowaniu takiego wspawanego pierścienia na kolanku. Jest to na samym poczatku tam gdzie wchodzi do cylindra. Jest to poprostu wewnętrzny spaw który jest kiepsko obrobiony i trzeba to trchę poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek chodzi ci o ten "smark" spawem w jednym miejscu na tm pierscieniu zaraz przy wlocie?? Bo u mnie w klxie 650 tez cos takiego jest i zastanawialem sie czy ten pierscien to nie jakas blokada ale chyba nie. Trzeba to na gladko zeszlifowac ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wybebeszanie nic nie daje. Wzrost mocy odczuwa się przy zeszlifowaniu takiego wspawanego pierścienia na kolanku. Jest to na samym poczatku tam gdzie wchodzi do cylindra. Jest to poprostu wewnętrzny spaw który jest kiepsko obrobiony i trzeba to trchę poprawić.

 

W stanach dostępne są niestandardowe rury, które mają zwiększoną średnicę w środku - można poznać to właśnie po tym, że nie mają żadnego pierścienia na początku (tzn w miejscu gdzie łączą się z cylindrem). Oryginalnej rury nie ściągałem jeszcze (moto mam od soboty) bo na razie walczę z wyrobionym wieloklinem (chyba tak się to nazywa) na dźwigni kickstartera!!! :)

 

Co do tłumika, to czytałem, że wybebesza się na początku puszki taką zastawkę powodującą zawirowanie spalin

(na stronce którą podałem wcześniej jest schemat tłumika) i dzięki temu spaliny swobodniej wydostają się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prosze a sam kiedyś doradzałem Ci tą strone w jednym z tematów.. chyba jakieś felerne jesienne rozkojarzenie :) Właśnie brakuje mi tej fajki , zapewne komuś sie nie podobała i chciał to usunąć.. Masz może taką ? Będziesz pogłaśniał moto , bo w razie czego chętnie ją od Ciebie kupie. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...