electro Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Czy wiecie może, jaki płyn hamulcowy jest używany w Yamaha XS-400 DOHC? Nie mogę znaleźć w necie. Na oko (kolor) wygląda na DOT, ale pewności nie mam, bo od kupna motocykla go nie wymieniałem. Czy jest jakiś uniwersalny płyn, który można mieszać z każdym innym typem? Chcę tylko trochę dolać, jeśli to możliwe, a wymienić cały za kilka tygodni, kiedy motocykl trafi na zimę do garażu. Pozdr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 ten tego..dlaczego niby nie chcesz od razu wymienic calego plynu?? flaszka plynu dot4 z organiki kosztuje ok 9zl a cala wymiana zajmuje max 20min...ps.jesli jednak chcesz tylko dolac to na 99,9% masz teraz wlany dot3 lub 4..ale dla 100% pewnosci powinienes zrobic probke czy plyn który chcesz dolac nie gryzie sie ze starym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 eee , a na dekielku nie ma oznaczenia ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro Opublikowano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) Na dekielku nie ma. A nawet, jakby coś było napisane, to ja poprzedniego płynu nie lałem, więc na 100% nie wiadomo, co tam jest. Różnie bywa. Chciałem na razie tylko dolać, bo w niedzielę muszę jechać po dziewuchę z Krakowa do Katowic i nie chcę sobie zapowietrzyć hebla. Wiem, że to raczej temat do mechaniki ogólnej, ale możecie mi podać szybko [patent na wymianę całego płynu? Edytowane 5 Października 2006 przez electro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Na dekielku na kierownicy aby napewno niema? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boby Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 wymień od razu cały nie zajmuje dużo czasu a będziesz miał problem z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Tak jak koledzy radzą - wymień cały i po sprawie. Jeśli to ten motocykl z początku lat 80 to wlej DOT3. DOT 3 i DOT4 można ze sobą mieszać, niewiem jak z DOT5,ale raczej też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 DOT5 jest syntetykiem i o ile producent nie nakazuje jego stosowanie nie wolno go używać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Stara szkoła mówi ,że płyn wymienia się na wiosnę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 [szybki sposob na wymiane plynu to tak:-odkrecasz dekielek-popuszczasz odpowietrznik i nakladasz na niego wezyk i se leci..NIE RUSZAJ TYLKO KLAMKI i kontroluj tylko zeby nie braklo plynu w zbiorniczku!!!i tyle...10min i po sprawie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Dzieki za pomoc. Pozdrawiam, życząc jeszcze kilku ciepłych dni i suchego asfaltu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIP2 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Cześć.Zrób tak jak ci Maniek radzi. Zaczniesz mieszać płyny i niemasz gwarancji że bendzie ok , a niewiadomo czy twoje przewody wytrzymają te experymenty. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 (edytowane) DOT5 jest syntetykiem i o ile producent nie nakazuje jego stosowanie nie wolno go używać.Piotrze czy dotyczy to każdego motocykla ? Edytowane 7 Października 2006 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 >A DOT3 z DOT4 można mieszać do woli i nic się nie stanie...>Znowu opowiadacze snują ludowe przypowieści nie mając pojęcia o czym mówią. kiedys niejako z przymusu sprawdzilem w samochodzie i mozna ze soba mieszac :DOT3/DOT4/DOT5.1/R3 :-)slowo "mozna" w przypadku mieszania plynu DOT/R3 oznacza tyle ze sie one ze soba nie gryza...innych wlasciwosci nie sprawdzalem :-) Roznica miedzy plynami DOT3/4/5.1 polega tylko i wylacznie na ich temperaturze wrzenia i mieszajac ze soba te plyny przesuwamy punkt wrzenia to w jedna to w druga strone - zaleznie od wzajemnego skladu...nie mozna mieszac tylko DOT5 z innymi plynami! DOT5 jest na bazie silikonowej a cala reszta na alkoholu i one sie poprostu ze soba nie mieszaja.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 R3?! Aż nie chce mi się wierzyć, że te płyny się nie pogryzły, ew.coś sie nie stało z uszczelkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.