zakret2 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 moja aprilka niechce sie dac ustawic ponizej 3000 obr/min gaznik wyczyscilem i przedmuchalem sprezarka praktycznie nie reaguje na ta srube do regulacji co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 membrana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 A gaznik dokladnie regulowales?? Tzn. najpierw srubka od skladu a pozniej od obrotow?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 A gaznik dokladnie regulowales?? Tzn. najpierw srubka od skladu a pozniej od obrotow?? POZDROmozer masz zle wyregulowany gaźnik albo gdzieś śilnik łapie fałszywe powietrze czyli gdzieś na łaczeniu gażnika do silnika albo moze jest zapchany filtr powietrza i przez to też moze gasnać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Myśle ze to poprostu może być zapchana dysza od wolnych obrotów. Motor na zamknietej przepustnicy nie dostaje paliwa i gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 A może brak paliwa w baku, zapchany kranik, przewód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 mozliwosci:-zapchana dysza glowna w gazniku-moze juz silnik jest na wykonczeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Nawet najlepszym fachowcom zdarzają się błedy. Także z całym szacunkiem, ale mogłes coś przeoczyć podczas składania gaznika, albo niedokładnie go przeczyścić i tu może tkwić przyczyna. MOże masz już tak zajechany silnik, że poniżej 3 tys. nie chodzi...MOże nieszczelne jest połączenie gaznika z filtrem powietrza...POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Podaj pojemnosc silnika , oraz rozmiar gardzieli gaznika oraz rozmiar dysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Podaj pojemnosc silnika , oraz rozmiar gardzieli gaznika oraz rozmiar dysz. dobra juz mam posiedzialem 4h nad gaznikiem i okazalo sie ze sa 2 przyczyny- zapchana dziorka prawie nie widoczna- sprzezyna przepustnicy jest za slaba i nie sciaga jej do konca dlatego tez nie moglem dobrze wyregulowac obrotow ale puscilem jakies 4 atm przez wszystkie dziorki i jest ok pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 mi to wyglada na bardzo slaba kompresje i ponizej 3 tys obrotow gasnie ... taki objaw jest przy wykonczonych silnikach ...miejmy nadzieje ze jednak to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.