synek Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 osobiście używam kasku SHARK S500 i jestem z niego b. zadowolony, fakt faktem mam za soba w nim jeden sezon ale uwag nie wnoszę, sądze że za nie całkiem duże pieniądze można kupić coś spełniającego niezbyt wygórowane wymagania. Oczywiście każdy jeździ w tym na co go stać , a mnie 1000zł na kask wydać nie bardzo stać, więc wybór niewątpliwie uzależniony będzie dla każdej osoby indywidualnie. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 tak jak ci juz napisano. polka ta sama tak wiec pozostaja tylko twoje subiektywne odczucia po zalozeniu kazdego z nich na glowe. nikt za ciebie decyzji nie podejmie tak wiec wydaje mi sie ze takie pytania jak to ostatnie sa troche zbedne. Tutaj bym sie z Toba nie zgodzil. Problem polega wlasnie na tym, ze zdania co do rownosci tych kaskow sa podzielone (na co dowodem sa powyzsze wypowiedzi). Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Raid II, a XR1000 to zupelnie inna sprawa. Roznica jest podobna kolosalna.Różnica między XR-1000 a Raid II jest minimalna. XR jest minimalnie lżejszy, ma nieco inny kształt skorupy i dodatkowy spoiler (aerodynamika) oraz bardziej rozbudowaną wentylację (dodatkowy wylot). Reszta jest w zasadzie taka sama. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Tutaj bym sie z Toba nie zgodzil. Problem polega wlasnie na tym, ze zdania co do rownosci tych kaskow sa podzielone (na co dowodem sa powyzsze wypowiedzi). GP PRO, XR 1000, TI TECH to ta sama polka reszta jak juz powiedzialem. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 GP PRO, XR 1000, TI TECH to ta sama polka reszta jak juz powiedzialem. Ok, niech Ci bedzie :buttrock: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba 89 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 (edytowane) Suomy 1R Replica też będzie podlegało pod półke XR, GP PRO itd :icon_biggrin: Edytowane 3 Stycznia 2007 przez Kuba 89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 z tego co wiem to wyglada to tak:jedna polka: suomy spec 1r, shoei xr1000, agv gp prokaski bardziej sportowe: suomy extreme, shoei x spirit, ag ti tech. Bart, dobrze mowie? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 (edytowane) Nawet ja moge powiedziec, ze oficjalnie to tak wlasnie jest.Fat - Raid II to model nizszy od XR1000 i duzo tanszy. Cudow nie ma. GP PRO, XR 1000, TI TECH to ta sama polka reszta jak juz powiedzialem.TI-TECH to model o klase wyzszy od GP-PRO. Edytowane 4 Stycznia 2007 przez Kosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 (edytowane) Fat - Raid II to model nizszy od XR1000 i duzo tanszy. Cudow nie ma.Fstszonsajonce. Widziałeś w ogóle kiedyś te dwa kaski na żywo? Miałeś je w ręku? Czytałeś chociaż ich specyfikację? Czy tylko widziałeś je w internecie i wiesz, że jeden jest model wyższy, drugi niższy i tyle, bo tak. Trzy osoby powtarzają Tobie z uporem maniaka, że różnice są minimalne, ale Ty nadal swoje :icon_twisted: Nie mamy panśkiego płaszcza i co pan nam zrobi? Tak się składa, że sam jeżdżę w XR-1000, a moja dziewczyna ma Raida II, więc doskonale wiem, czym one się różnią i jakie są między nimi podobieństwa. Materiały, skorupa, wnętrze, wizjer itp. itd - to wszystko w obu modelach jest takie same! BTW - różnica w cenie między XR-1000 a Raid II to 50 euro - rzeczywiście, kolosalna... Edytowane 4 Stycznia 2007 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 (edytowane) edna polka: suomy spec 1r, shoei xr1000, agv gp prokaski bardziej sportowe: suomy extreme, shoei x spirit, ag ti tech. Różnice między Suomy Extreme a Spec-1R są minimalne (wizjer, dodatkowy wlot powietrza, materiał wyściółki i malowanie), więc ja umieściłbym je raczej w tej samej klasie. Edytowane 4 Stycznia 2007 przez gonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golmar Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Różnice między Suomy Extreme a Spec-1R są minimalne (wizjer, dodatkowy wlot powietrza, materiał wyściółki i malowanie), więc ja umieściłbym je raczej w tej samej klasie.Witam.Mozesz mi udzielic kilku informacji odnosnie tej F3.Tzn.przebieg,pochodzenie,stan opon,napedu,czy posidasz do niego ksiazke serwisowa i oczywiscie cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Chyba kolega golmar trochę się zakręcił z pytaniem . To nie ten dział :notworthy: Albo pisz na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Fstszonsajonce. Widziałeś w ogóle kiedyś te dwa kaski na żywo? Miałeś je w ręku? Czytałeś chociaż ich specyfikację? Czy tylko widziałeś je w internecie i wiesz, że jeden jest model wyższy, drugi niższy i tyle, bo tak.Po kolei: widzialem na zywo, mialem w reku (na glowie tez), a przeczytanie specyfikacji bylo pierwsza rzecza, jaka zrobilem przed wyjsciem z domu. To Ci sie nie udalo, bo od dobrych kilku tygodni rozgladam sie za kaskiem. Nie jezdzilem w zadnym z nich, ale przymierzajac oba, XR1000 wszedl gladko i sam sie ulozyl, a jedyna rzecza jaka musialem zrobic bylo zamkniecie szybki. Raida musialem recznie dopasowac do ksztaltu glowy. Dodatkowo mierzylem takie same rozmiary w obu przypadkach, ale tylko XR lezal idalnie. Z rozmiarowki wynika ze jestem pomiedzy M, a L. Jednak M-ka Raida uciskala mnie powyzej uszu, a tak byc nie moze, a L-ka byla z kolei za luzna. Musze pisac dalej? Trzy osoby powtarzają Tobie z uporem maniaka, że różnice są minimalne, ale Ty nadal swoje :notworthy: Ojej, przestraszylem sie. To znaczy, ze mam przyznac tym osobom racje i nie pisac na forum przez najblizszy miesiac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 (edytowane) nie. To znaczy, że co innego jest poprzymierzać kask i ocenić go po tym jak się zakłada na głowę, a co innego założyć go na głowe, ponosić jakiś czas i w nim pojeździć. Ja nadal jestem zdania (po obserwacji wyników różnych testów kasków) że płaci się przede wszystkim za wygodę, jakość wykonania, użyte materiały a co za tym idzie trwałość. niejednokrotnie okazywało się, że w testach bezpieczeństwa trochę tańsze (nie mówię tu o znacząco dużych różnicach, jak np. porównywanie kasków różnych klas) okazywały się lepsze od droższych lub niewiele im ustępowały. Często wszystko zależy też od sytuacji i rodzaju uderzenia. W niektórych sytuacjach kask o mniej sztywnej skorupie (czyli taki bardziej miękki, który nawet ugina się pod naciskiem dłoni - co jak zauważyłem wzbudza niesamowitą zgrozę u niektórych(!) - Agu :) ) okazuje się bezpieczniejszy i lepiej spełnia swoje zadanie niż kask ze sztywną skorupą wykonaną w kosmicznej technologii. Edytowane 5 Stycznia 2007 przez Groszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.