żubr Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 No to jak sie ma podejście do MX oszczędne to napewno niepowinno sie uprawiać tego sportu. Jak myślisz o oszczednej jeździe żeby nie wkladać kasy w moto to kup sobie WSK albo zacznij grać w szachyheheh to mi sie podoba :) co do moto to chyba ktos nie wymyslil 500 2T zeby staly w garazu i cieszyly oko ale do jazdy, przeciez jeszcze pare alt temu klasa 500 2T była "krolewska klasa" tak jak teraz MX1, sam osobiscie bym tego nie kupil.... . Gadalem nie dawno z kolesiem ktory latal KX500 i na pytanie czy da sie tym jedzic, odpowiedzial mi ze bez problemu tylko strasznie meczy i ponoc w teren rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 wszystko jest dla ludzi dziwi mnie podejscie co by było gdyby bys odkrecił gaz i cos tam .. jezeli ktos sie decyduje na taki motor moze byc amatorem i wcale nie musi umiec dobrze jezdzic wystarczy tylko jak MYŚLI !! jak ktos ma głowe na karku to sie mu nawet na takim motocyklu nic nie stanie jezeli bedzie myslał o tym co robi wydaje mi sie ze zaczynajac od takiego motoru rowniez mozna sie nauczyc jezdzic Człowieku ty nie masz pojęcia w ogóle o motocrossie. Jeżeli ktoś kupuje taki motocykl i nie ma pojęcia o jeździe to na torze ten motor go zmęczy po 2-óch kółkach. Do enduro to rzeczywiście taki motor sie nadaje ale z reguły crossówki sie kupuje na tor. Jak sie nauczysz dobrze jeździć setką to 250 ccm bedziesz też umiał opanować. Ale nie wszystko przychodzi łatwo i szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Człowieku ty nie masz pojęcia w ogóle o motocrossie. Jeżeli ktoś kupuje taki motocykl i nie ma pojęcia o jeździe to na torze ten motor go zmęczy po 2-óch kółkach. Do enduro to rzeczywiście taki motor sie nadaje ale z reguły crossówki sie kupuje na tor. Jak sie nauczysz dobrze jeździć setką to 250 ccm bedziesz też umiał opanować. Ale nie wszystko przychodzi łatwo i szybko Dobra dobra... Kazdy zawodowiec jakos zaczynal i skad wiesz ze dana osoba akurat nie bedzie miala tego 'czegos' i nie bedzie wymiatala na takim sprzecie po sezonie spokojnej jazdy?? Nie kazdy jest jakims lamaga co 500ccm nie opanuje... Wystarczy cwiczyc cwiczyc i cwiczyc. Co do WSKi to troche dziwne porownanie :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Dla Ciebie jako amatora nie jest wazne aby wykorzystywac tą moc calkowicie ale wazne jest za to zebys czerpal jakas przyjemnosc z jazdy.Bo jezdzic a prawie jezdzic robi wielka roznice.Piszecie ze nie rozumiecie podejscia do sprawy osob ktore odradzaja mu ten motocykl.Pewnie,niech kupi tylko juz sie po kupnie nie zjawi na forum.Dobra seta moze wyciac nie jednego wymiatacza (wiem co zrobila moja YZ z gosciem ktory jezdzi 20 lat na motocyklach i piewszy raz siedzial na crossie).Jednym slowem bedziesz sponiewierany bez wzgledu na to czy wazysz 150kg i masz 2m wzrostu czy 60 kg i 160cm wzrostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Ja nie mowie zeby bral ten moto tylko mowie ze nie kazdy musi zaczynac na 50ccm ... No bez przesady. Co do tego typa to naprawde dziwne. 20 lat jezdzil ale pewnie nie w terenie i dlatego :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 moj tata po zdobyciu v-ce mistrza w 125 odrazu przeszedł do klasy 250 bo twierdzil ze na setkach mu sie niewygodnie jeździ, w 250 szlo mu najlepiej w 500 slabiej. ale byli zawodnicy ktorzy potrafili jezdzic tylko w 500 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Dla Ciebie jako amatora nie jest wazne aby wykorzystywac tą moc calkowicie ale wazne jest za to zebys czerpal jakas przyjemnosc z jazdy.Bo jezdzic a prawie jezdzic robi wielka roznice.Piszecie ze nie rozumiecie podejscia do sprawy osob ktore odradzaja mu ten motocykl.Pewnie,niech kupi tylko juz sie po kupnie nie zjawi na forum.Dobra seta moze wyciac nie jednego wymiatacza (wiem co zrobila moja YZ z gosciem ktory jezdzi 20 lat na motocyklach i piewszy raz siedzial na crossie).Jednym slowem bedziesz sponiewierany bez wzgledu na to czy wazysz 150kg i masz 2m wzrostu czy 60 kg i 160cm wzrostu. Zgadzam się z tą wypowiedzią. 125 może sponiewierać kogoś kto nie umie jeździć a nawet takiego co umie jeździć. Przecież 125- tki mają 40 KM to przecież więcej niż ma dr 350 itp. a jest o wiele lżejsza. A przecież niedawno na forum była kłutnia że jak ktoś nie umie jeździć to DR-ka go sponiewiera a przcierz 125 2t jest jeszce mocniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Hehehe. Szczerze mówiąc to spodziewałem sie takiego odzewu. Ale chłopaki tak jak podkreśliłem jestem amatorem a tu widze sami profesjonaliści :-). może nie profesjonaliści, ja osobiście jeździłem jako dzieciak na crossie yamaha 250. Skopał mi dupe dopiero ja sie przewrociłem w lesie i miałem podnieść sprzęta. Telefonu nie mialem ani nic ale w końcu jakoś sie dało. W każdym razie "fszysko je dla ludzi". A tak na marginesie motocykl który już nie "kopie dupy" staje sie nudny. Czy tak nie jest? powiedzcie sami. Takie nasze hobby. Każdy z nas moze tutaj powiedzieć że gdyby życie motocyklisty byłoby monotonne to do dupy z takim hobby. A tak to zawsze sie coś trafi, z dobrym sprzętem każdego dnia poznajesz coś nowego wiesz że mozesz do czegoś dazyć. Jak szybko dojdziesz do celu to zabawa robi sie nudna;) PozdroPrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 (edytowane) Człowieku ty nie masz pojęcia w ogóle o motocrossie. Jeżeli ktoś kupuje taki motocykl i nie ma pojęcia o jeździe to na torze ten motor go zmęczy po 2-óch kółkach. Do enduro to rzeczywiście taki motor sie nadaje ale z reguły crossówki sie kupuje na tor. Jak sie nauczysz dobrze jeździć setką to 250 ccm bedziesz też umiał opanować. Ale nie wszystko przychodzi łatwo i szybko To dane CR'aENGINEType 491 cc, liquid cooled, single cylinder, 2-strokeBore x stroke (mm) 89 mm x 79 mmCompression ratio 6,8:1Fuel system 38mm flat side (PJ27N) Ignition Capcitor discharge (CDI)Power 64.6 hp (48.2 kW) @ 6000 rpmTorque 75.5 Nm (55.7 ft. lbs) @ 6000 rpm KTM ma 62 hp @ 5600 rpm Porównując to do 125 która ma 40 hp przy (nie wiem czy nie palne bzdury ale z logiki wynika że) 15000 rpmi dziką charakterystykę oddając moc krótkimi skokami. To ja nie wiem czym sie łatwiej nauczyć jeździć Edytowane 1 Października 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 (edytowane) Współczesne 250 2T i 450 4T na których startują zawodnicy mają większą moc niż taka "pinceta" wiec nie rozumiem czym sie tu ludzie tak podniecają.Człowieku ty nie masz pojęcia w ogóle o motocrossieA ty jakie masz pojecie o motocrossie że prawisz takie morały? Jakiś tytuł mistrzowski? Może inne osiągnięcia? Edytowane 1 Października 2006 przez Kaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Najpierw trzeba sie nauczć jeździć na czymś słabszym potem można myśleć o zmianie na większy motocyklDokładnie !!Jak ja bym myślał że za tydzien crossówka 125 2t mi się znudzi to teraz nie kupowałbym 3 crossówki 2t 125ccm.Lubie wykorzystywać motocykl na ile się da a nie jakaś 500ccm 2t co będe odkręcał do połowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 To dane CR'aENGINEType 491 cc, liquid cooled, single cylinder, 2-strokeBore x stroke (mm) 89 mm x 79 mmCompression ratio 6,8:1Fuel system 38mm flat side (PJ27N) Ignition Capcitor discharge (CDI)Power 64.6 hp (48.2 kW) @ 6000 rpmTorque 75.5 Nm (55.7 ft. lbs) @ 6000 rpm KTM ma 62 hp @ 5600 rpm Porównując to do 125 która ma 40 hp przy (nie wiem czy nie palne bzdury ale z logiki wynika że) 15000 rpmi dziką charakterystykę oddając moc krótkimi skokami. To ja nie wiem czym sie łatwiej nauczyć jeździć No wiesz znalazłeś gdzieś w internecie dane techniczne 500 ccm i porównujesz to z danymi 125. Takie myślenie mnie dobija. Ciekawe czy jeździłeś na jakimś motocyklu typu enduro czy cross. Wypisujesz bzdury jak niewiem bo myślisz że jak seta ma pełną moc przy 15000 obrotach KTM przy 5600 to 250 jest łagodniejsza od 125. Pierwsze co słysze że na 250 ccm jest łatwiej nauczyć się jeździć niż na 125 Buhahahaha. Naprawde śmieszy mnie to i takie podejście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 2t to 2t obojetnie czy 900cc czy 50cc.Tu i tu bedziesz mial "pierdolniecie" tylko zalezy jak wyczówalne.Sluchaj:jestes czlowiekiem doroslym i zakladam ze na wlasnym utrzymaniu.Od ciebie zalezy czy kupisz 500 czy 125.Ja ci razdze z dobrego serca i z wlasnego doswiadczenia popartego faktami zebys zaczął sobie od sety.Najpiekniejsze uczucie jest to kiedy przesiadasz sie ze sprzeta wyorzystywanego w 90% na cos nowego i wszystko przychodzi Ci z latwoscia,wszystko jest inne-lepsze.Poza tym.. ... nie ODRAZU RZYM ZBUDOWANO! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 A ja mam jeszcze takie pytanko :) Jak sie czesto remonty w takiej 500 2t robi?? Drogie sa?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Widzę, że zagorzała dyskusja się rozkręciła :) . A co do aukcji pewnie niektórzy zauważyli że była też inna aukcja niedawno(miesiąc temu??)gdzie sprzedawano Honde CRM 250.. Opis niemzalże identyczny(wiadomo tylko była napisana inna moc,nie było tego, że odchodzi rejsestrowanie i paru innych szczegółów )..Było tez to stwierdzenie ze starym silnikiem diesla,że "słynne suzuki dr 350 " zostawia z tyłu.etc. Takie dziwne pdobieństwo:DDla zainteressowanych link do zakończonej juz aukcji:http://www.allegro.pl/item121146893_honda_...rm_kx_ktm_.html A co do remontów w takiej 500 2T.Wydaje mi się, że tam o wiele rzadziej trzeba je robić niz w 250 lub 125..W końcu ten silnik fabrycznie nie jest tak wysilony jak np 125(40 km przy 125 ccm a tu "tylko":bigrazz: 65 przy 500ccm)Ale ten moment z 500 ccm:DPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.