B3n3k Opublikowano 19 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2003 Hejka.Jak w temacie.Cieknie mi z gaznika waha - kropla po kropli.Jezeli go odpale i pojezdze troche z gaznika zdaje sie nie cieknac.Natomiast ciekniecie daje o sobie znac jezeli motor stoi w garazu. Węzykiem nie cieknie. Co moze byc przyczyna tego ciekniecia i jak ja sprawnie usunac?Z gory dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 19 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2003 Sorrki, ale czy to nie Ty byłes wczoraj z gaźnikiem na ul. Zwierzynieckiej?? :PBo słyszałem jak koleś który naprawia MZtki coś tam komuś tłumaczył, że musi wymienić uszczelkę przy pojemniku na paliwo w gaźniku - i nie wolno uszczelniac tego silikonem. Jeżeli to nie byłeś Ty, to spróbuj powyższego.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3n3k Opublikowano 20 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 Witam :P Bylem w środe na Zwierzynieckiej ale cos z zaplonem sie spieprzylo w mojej etce i o gazniku nic nie mowilem. Nie wiem czy to wina uszczelki,bo wydaje mi sie,ze to cieknie z samego dna gaznika przez tą metalowa część :D znajdującą sie na dnie gaznika. Nie wiem jak to sie fachowo nazywa.Mozliwe,ze cieknie przez uszczelke i waha splywa po obudowie na dno.Dzisiaj ogladne to dokłaniej. Do zobaczenia :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 20 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 No to pewnie nie poznałes mnie na moim emblemacie :P Ja przyjechałem rowerem z siatką części do mojej etki, która stała wypatroszona w garażu :P A jak tam teraz z tym zapłonem? Już OK?Do zobaczenia i pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 21 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2003 Ja bym raczej szukal przyczyny nie w uszczelce a w zaworyku pływaka ewentualnie w poziomie paliwa. No ale to ja.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 23 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2003 Cze...Wymień obudowę komory pływakowej zapewne masz źle osadzoną rurkę odpowietrzania (zakładam że poziom paliwa w komorze jest OK) Albo pęknięta poniżej poziomu paliwaJeśli paliwo wycieka na postoju to uszczelka tej pokrywy nie ma znaczenia co innego w ruchuPozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 23 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2003 Pierwsza rzecz kolageo Kazmir to zwrocenie uwagi na poziom paliwa. odnosze wrażenie że g....no do tego ma peknięta pokrywa. Paliwo wycieka przez rurk nadmiarową z nastepujacych powodow:1/ Zbyt wyskoi poziom paliwa i todalej:a/ uszkodzone pływaki - pęknięte lub rozlutowane.b/ zbyt wyski ustawiony poziom paliwa.c/ skosnie ustawiony gaźnik2. Wyrobiony otwór lub iglica w zespole zaworek plywaka. Ja bym stawiał tak 90 % na zaworek.No ale ja się nie znam. Ani na pływalach a juz zupełnie na sprzęgłąch.Krzysiek. ( niektórzy mowią że majster ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3n3k Opublikowano 23 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2003 Hejka.Powodem ciekniecia byly uszkodzone pływaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 24 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2003 Cze..Używając twojego „języka” to g...no a nie zaworek, na którego dawałeś 90%Przeczytaj raz jeszcze mój post (zakładam, że poziom paliwa w komorze jest OK.)Poziom paliwa był nieprawidłowy i moje przypuszczenia po prostu się nie sprawdziły.Staram się odpowiadać na tematy, w których wyczerpały się pomysły naprawienia czegoś zakładając, że ludzie zrobili podstawowe czynności. Dam Ci przykład: wiesz, dlaczego nie ma powietrza w tylnej oponie1. „złapałem gumę”2. Uszkodzony zaworek wentyla3. bleeee4. bleeeG…no prawda po prostu zapomniałem ją napompować- lubisz taką mechanikę? Nie musisz się obawiać konkurencji z mojej strony (zobacz na ilość postów na liczniku) spoko, jeśli teraz ktoś będzie potrzebował pomocy a nikt nie raczy odpisać to zrobię to, ale na email’a Nie znasz się na pływakach i sprzęgłach, a ja w ogóle na niczym się nie znam Zadowolony? Pozdr… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 24 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2003 Nie musisz się obawiać konkurencji z mojej strony (zobacz na ilość postów na liczniku) spoko, jeśli teraz ktoś będzie potrzebował pomocy a nikt nie raczy odpisać to zrobię to, ale na email’a Nie znasz się na pływakach i sprzęgłach, a ja w ogóle na niczym się nie znam Zadowolony? Pozdr…Panowie!!! Spokojnie! Po co te nerwy? Ludzie tacy jak Wy obaj, sprawiają, że jest tu po co zaglądać! Kilka hipotez powoduje, że człek przy okazji zajrzy do innych miejsc, niż te powodujące niesprawność. Nikt nie jest nieomylny i od nikogo się tego tutaj nie wymaga. "Podajmy sobie ręce - na moto i w Syrence" a już na pewno nie unośmy się honorem, że ktoś proponuje coś innego. Pozdrawiam WSZYSTKICH!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2003 Wrzućcie na luz. Tak to już jest ze stawianiem hipotez „co się zepsuło” na odległość. To jak rzucanie lotkami do tarczy z zamkniętymi oczami. Ja także podobnie jak Krzysztof obstawiałem zaworek iglicowy. Przy normalnej eksploatacji to jest najszybciej zużywająca się część i później staję się ona przyczyna wycieków paliwa. Nikt nie jest nieomylny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3n3k Opublikowano 25 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2003 Jak rozpętałem 2 wojne światową... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2003 Cześc.Chyba za bardzo się podniecasz Kolego. Wyluzuj. Twój przykład z oponą jest mało przekonujący. To jedno. Nie ptrze na ilości postów co radzisz mi zrobić bo nie ma dla mnie to żadnego znaczenia. Widać zbyt słabo mnie znasz jeżeli tak sądzisz. Wybacz mi jeżeli zwrot "G.....no" i tak dalej padł ale na prawdę Twoja koncepcja pękniętej pokrywy była niaporozumieniam. A co do konkurowania to nie leży to ani w moim charakterze ani też nie jest moim zamiarem. Pozwoliłem sobie na krytykę Twojej teorii ponieważ była ona nieporozumienim - do Ciebie jako do osoby nie mam nic.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2003 Cze…Piecyk, jako że trzeba się słuchać ludzi starszych, :wink: (jeśli Ci nikt nie mówił to ja powiem, że nie znam lepszego strażaka na świecie no powiedzmy w ŚM) Ok. nie ma sprawy tylko szanujmy język to mnie trochę zabolało Krzysztofie ten ton twojej odpowiedzi a przecież więcej nas łączy niż dzieli (TS250/1)Mam pytanko czy to, co widnieje w stopce jest twoim sprzętem, jeśli tak to czy jeździsz na 6V prądnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 26 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2003 Kazmir - przepraszam. Nie tak to miało by7ć ale to jak połknieciem cyjanku poptasu - stało się i post poszedł. Z natury nie jestem szczególnie wredny więc tym bardziej w zasadzie głupio.......Co do Twojego pytania to niestety jeżdze motorkiem z instalacją 6V - dzieki temu nie nudze się hihi.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.