Jump to content

Jak ODDŁAWIĆ Thunderace'a (YZF1000R) ???


Adbin
 Share

Recommended Posts

I masz kupiłem wersje zdławioną Yamahy Yzf1000R (Thunderace).

 

Pomózcie jak ożywić stadninę w ilości 145 szt.

 

Szukałem juz w wielu miejscach jak odblokować mojego Thunderace'a ale nigdzie nie ma konkretów.

Znalazłem coś wiecej o FZR100R Exup ale nie wiem czy w Yzf nie pojawiły sie jakies nowe zabezpieczenia.

 

Jeśli ma ktoś jakieś konkrety:

- Zdjecia przeróbek

- Gdzie kupić właściwe cześci do wersji "open"

- Warsztaty sie tym zajmujące ( choc wolałbym sam bo uwielbiam mechanikowac :icon_twisted: )

 

Może ktoś już przez to przechodził będę wdzieczny za informacje.

Link to comment
Share on other sites

Niestety zdławiony jest do 100KM.

Jak pisałem nigdzie nie mam konkretów odnośnie Thunderace'a.

 

W manualu nic nie piszą przejrzałem załego.

 

Wiem dokładnie jak zdławiane były FZR1000R tylko nie wiem czy tu posłużono sie tym samym kluczem.

Możliwe ze strownik mam inny i przeróbki mechaniczne rodem z FZR'a nic nie dadzą a ja utopie kase.

Fzry tez nie wszystkie były dławione w ten sam sposób, zależy od kraju i rocznika :icon_twisted:

Link to comment
Share on other sites

co do iglic i ogranicznika gazu to kupiłem gaźniki w całości, podkładki dławiące trzeba było tylko usunąć, co do modułu to byś sie musiał z kimś na próbę zamienić i spróbować :icon_twisted: za gaźniki dałem 230zł

 

P.S. Skąd miałem pewność, że nie kupuję identycznych?? nikt w polsce nie dławi R1 tylko po to żeby płacić niższe ubezpieczenie tak jak robią to niemcy, pozatym na iglicach było oznaczenie i porównałem je z danymi w serwisówce.

 

Jak masz Brief niemiecki to powinna być adnotacja o zdławieniu.

 

pozdro

Edited by bartusdr
Link to comment
Share on other sites

Czy kupując cząści moge sie sugerować rocznikami motocykli?

Czy od któregoś roku zaprzestano procederu dławienia?

 

Np. czy kupno częsci or Cata z 2002r daje mi gwarancje oddławienia moto?

 

(Pytam się ponieważ Thunderace z tego co mi wiadomo nie był oferowany przez polskich dealer'ów.

I wiekszość tych motocykli pochodzi właśnie z krajów gdzie dłowiło się sprzety)

Link to comment
Share on other sites

tutaj znajdziesz wszelkie info:

www.fzrfahrer.de

- goście są tak zajebiści, że nawet jak nie znasz niemieckiego to Ci po angielsku odpiszą, a w dodatku zgromadzili wszelkie info w sposób profesjonalny.

mi też pomogli w kwestii FZR1000

Tak z ciekawości odnośnie FZR to:

1-gaźniki -wymienić dysze na nominały, ale uwaga ja miałem iglice innego kształtu i twardsze spręrzyny membranowe, taniej mnie wyniosło kupno używanych gaźników - 300 zł

 

2-króćce ssące - wymienić na otwarte

 

3-modyfikacje na module (wystarczy tylko z dużej wtyczki na module pod niezajęty pin podłączyć

 

kabel i jego koniec przykręcić do minusowej klemy akumulatora)

 

4-usunąć zwężki pomiędzy głowicą a kolektorami - tyczy się wersji 72kW, wersja 74KW - tylko te trzy punkty wyżej Cię interesują (jeżeli sprzedający będzie miał inne dok niż dow. rej to tam winna być wpisana moc)

Link to comment
Share on other sites

nie mam pojęcia, gdyż gaźnikami zajmował się mechanik, ale ostatnio opuszczałem iglice

i oglądałem sprężyny aktualnych gaźników czyli nie dławionych i nie zauważyłem tam

żadnych oznaczeń, przynamniej na tej plastikowej podkładce która jest pod każdą sprężyną.

zaś co do iglic to było widoczne odrazu, bo na końcu były na powrót pogrubione! zamiast przechodzić w szpic.

Link to comment
Share on other sites

Bread potwierdzam goscie z www.fzrfahrer.de są nie do "wyjęcia". :bigrazz:

Odpowiedzieli błyskawicznie pomimo ze post był po angielsku.

 

Podesłali mi dokument, który oni nazywają Expertise-Corner tylko ze jest po niemiecku.

Jak tylko do przetłumacze zamieszcze wszystkie punkty.

 

Niesety ( choć dla mnie ok ) dokument odnosi sie do Yamahy YzF1000R typ 4VD (czyli mojej :biggrin: ) :]

 

Dzieki Bread za Super namiar

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dzieki Bread za Super namiar

Ech, Adbin, jestem cały w skowronkach!

Wisisz mi piwo, podam Ci mój adres do wysyłki na pw :bigrazz: :biggrin:

Swoją drogą to ci goście dysponują niezłą wiedzą odnośnie tych motocykli.

1,5 roku bujałem się po polskich forach z nadzieją na dokładną odpowiedź

w kwestii oddławienia.

P.S.

Nieźle wymiatasz po angielsku

Link to comment
Share on other sites

Bread tez sobie nieźle radzisz :clap:

Co do piwa nie ma sprawy zawsze chętnie sie odwdzieczę :]

 

Swoja drogą szkoda że nie potrafię ni w ząb po niemiecku bo na http://www.fzrfahrer.de Jest pewnie sporo ciekawych informacji na temat naszych moto.

 

Niestety nasze fora są bardzo ubogie w informacje na temat Yamahy Thunderace :buttrock: ogólnie ciezko jest wydobyć cośkolwiek konkretnego, z regóły są to jakieś pobierzne informacje.

 

WIĘC APEL DO WSZYSTKICH JESLI ODDŁAWIAŁES SWOJE MOTO (jakiekolwiek) I MASZ RZETELNE INFORMACJE NA TEN TEMAT. ZAMIEŚĆ TO NA FORACH NIECH INNI MAJĄ Z TEGO POŻYTEK A NASZA WIEDZA ROŚNIE W SIŁĘ.

STWÓRZMY COS NA PODOBIEŃSTWO FZRFAHRER.DE

 

AMEN :icon_mrgreen:

 

(wszelkie informacje w jezyku niemieckim jakie uzyskałem dałem juz do przetłumaczenia i napewno to tutaj zamieszczę)

Edited by Adbin
Link to comment
Share on other sites

  • 14 years later...
W dniu 28.09.2006 o 19:07, Adbin napisał:

I masz kupiłem wersje zdławioną Yamahy Yzf1000R (Thunderace).

 

Pomózcie jak ożywić stadninę w ilości 145 szt.

 

Szukałem juz w wielu miejscach jak odblokować mojego Thunderace'a ale nigdzie nie ma konkretów.

Znalazłem coś wiecej o FZR100R Exup ale nie wiem czy w Yzf nie pojawiły sie jakies nowe zabezpieczenia.

 

Jeśli ma ktoś jakieś konkrety:

- Zdjecia przeróbek

- Gdzie kupić właściwe cześci do wersji "open"

- Warsztaty sie tym zajmujące ( choc wolałbym sam bo uwielbiam mechanikowac :icon_twisted: )

 

Może ktoś już przez to przechodził będę wdzieczny za informacje.

 

Witam ma może ktoś info jak zciągnąć blokade z thunderaca

Link to comment
Share on other sites

Miałem thunderaca i z tego, co pamiętam, miał rożne moduły zapłonowe. Do dzisiaj nie wiem, czy mój był zablokowany, czy nie, choć wg oznaczenia modułu nie był w pełni otwarty, ale szedł jak wściekły i przy porównaniu z innym, otwartym, różnicy nie było. Może poprzedni właściciel już coś kombinował. Szukałem wtedy info po necie i wychodziło, że blokada była tylko na module i można ją było obejść odpowiednim podłączeniem przewodów. Ale to było 10 lat temu.

A jak ze zużyciem oleju? U mnie było to kompletnie nieprzewidywalne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...