Adbin Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 I masz kupiłem wersje zdławioną Yamahy Yzf1000R (Thunderace). Pomózcie jak ożywić stadninę w ilości 145 szt. Szukałem juz w wielu miejscach jak odblokować mojego Thunderace'a ale nigdzie nie ma konkretów.Znalazłem coś wiecej o FZR100R Exup ale nie wiem czy w Yzf nie pojawiły sie jakies nowe zabezpieczenia. Jeśli ma ktoś jakieś konkrety:- Zdjecia przeróbek- Gdzie kupić właściwe cześci do wersji "open"- Warsztaty sie tym zajmujące ( choc wolałbym sam bo uwielbiam mechanikowac :icon_twisted: ) Może ktoś już przez to przechodził będę wdzieczny za informacje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kisYZF Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 a do ilu jest zdlawiony? Moj kolega ma thunderace ale 145 koni. Fajnie smiga. Sciagnij manuale do tego moze cos wyczytasz. Sa na forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adbin Posted September 28, 2006 Author Share Posted September 28, 2006 Niestety zdławiony jest do 100KM. Jak pisałem nigdzie nie mam konkretów odnośnie Thunderace'a. W manualu nic nie piszą przejrzałem załego. Wiem dokładnie jak zdławiane były FZR1000R tylko nie wiem czy tu posłużono sie tym samym kluczem.Możliwe ze strownik mam inny i przeróbki mechaniczne rodem z FZR'a nic nie dadzą a ja utopie kase.Fzry tez nie wszystkie były dławione w ten sam sposób, zależy od kraju i rocznika :icon_twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartusdr Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Trzy rzeczy mogą być :icon_twisted: -ogranicznik gazu - podkładki dławiące pod gaźnikami- zmienione iglice- moduł to miałem zmienione w mojej R1 99 była też do 100KM zdławiona sprawdz to dopiero potem drąż dalej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adbin Posted September 28, 2006 Author Share Posted September 28, 2006 Do "Bartusdr" : - Skad brałeś częsci do podmianki? - Co dawało Ci peność ze nie kupujeż identycznych jak te które masz? - Ile kosztowała Cie ta przeróbka? Dzieki za info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartusdr Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 (edited) co do iglic i ogranicznika gazu to kupiłem gaźniki w całości, podkładki dławiące trzeba było tylko usunąć, co do modułu to byś sie musiał z kimś na próbę zamienić i spróbować :icon_twisted: za gaźniki dałem 230zł P.S. Skąd miałem pewność, że nie kupuję identycznych?? nikt w polsce nie dławi R1 tylko po to żeby płacić niższe ubezpieczenie tak jak robią to niemcy, pozatym na iglicach było oznaczenie i porównałem je z danymi w serwisówce. Jak masz Brief niemiecki to powinna być adnotacja o zdławieniu. pozdro Edited September 29, 2006 by bartusdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adbin Posted September 29, 2006 Author Share Posted September 29, 2006 Czy kupując cząści moge sie sugerować rocznikami motocykli?Czy od któregoś roku zaprzestano procederu dławienia? Np. czy kupno częsci or Cata z 2002r daje mi gwarancje oddławienia moto? (Pytam się ponieważ Thunderace z tego co mi wiadomo nie był oferowany przez polskich dealer'ów.I wiekszość tych motocykli pochodzi właśnie z krajów gdzie dłowiło się sprzety) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bread Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 tutaj znajdziesz wszelkie info:www.fzrfahrer.de- goście są tak zajebiści, że nawet jak nie znasz niemieckiego to Ci po angielsku odpiszą, a w dodatku zgromadzili wszelkie info w sposób profesjonalny.mi też pomogli w kwestii FZR1000Tak z ciekawości odnośnie FZR to:1-gaźniki -wymienić dysze na nominały, ale uwaga ja miałem iglice innego kształtu i twardsze spręrzyny membranowe, taniej mnie wyniosło kupno używanych gaźników - 300 zł 2-króćce ssące - wymienić na otwarte 3-modyfikacje na module (wystarczy tylko z dużej wtyczki na module pod niezajęty pin podłączyć kabel i jego koniec przykręcić do minusowej klemy akumulatora) 4-usunąć zwężki pomiędzy głowicą a kolektorami - tyczy się wersji 72kW, wersja 74KW - tylko te trzy punkty wyżej Cię interesują (jeżeli sprzedający będzie miał inne dok niż dow. rej to tam winna być wpisana moc) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest japko Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 mam pytanie do bread'a : czy jest mozliwosc jakos poznac ze sprezyny w fzr sa inne od zdławionej wersji?(oznaczenia , długosc) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bread Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 nie mam pojęcia, gdyż gaźnikami zajmował się mechanik, ale ostatnio opuszczałem iglicei oglądałem sprężyny aktualnych gaźników czyli nie dławionych i nie zauważyłem tamżadnych oznaczeń, przynamniej na tej plastikowej podkładce która jest pod każdą sprężyną.zaś co do iglic to było widoczne odrazu, bo na końcu były na powrót pogrubione! zamiast przechodzić w szpic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adbin Posted October 5, 2006 Author Share Posted October 5, 2006 Bread potwierdzam goscie z www.fzrfahrer.de są nie do "wyjęcia". :bigrazz: Odpowiedzieli błyskawicznie pomimo ze post był po angielsku. Podesłali mi dokument, który oni nazywają Expertise-Corner tylko ze jest po niemiecku.Jak tylko do przetłumacze zamieszcze wszystkie punkty. Niesety ( choć dla mnie ok ) dokument odnosi sie do Yamahy YzF1000R typ 4VD (czyli mojej :biggrin: ) :] Dzieki Bread za Super namiar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bread Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 Dzieki Bread za Super namiarEch, Adbin, jestem cały w skowronkach!Wisisz mi piwo, podam Ci mój adres do wysyłki na pw :bigrazz: :biggrin: Swoją drogą to ci goście dysponują niezłą wiedzą odnośnie tych motocykli.1,5 roku bujałem się po polskich forach z nadzieją na dokładną odpowiedźw kwestii oddławienia.P.S.Nieźle wymiatasz po angielsku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adbin Posted October 6, 2006 Author Share Posted October 6, 2006 (edited) Bread tez sobie nieźle radzisz :clap: Co do piwa nie ma sprawy zawsze chętnie sie odwdzieczę :] Swoja drogą szkoda że nie potrafię ni w ząb po niemiecku bo na http://www.fzrfahrer.de Jest pewnie sporo ciekawych informacji na temat naszych moto. Niestety nasze fora są bardzo ubogie w informacje na temat Yamahy Thunderace :buttrock: ogólnie ciezko jest wydobyć cośkolwiek konkretnego, z regóły są to jakieś pobierzne informacje. WIĘC APEL DO WSZYSTKICH JESLI ODDŁAWIAŁES SWOJE MOTO (jakiekolwiek) I MASZ RZETELNE INFORMACJE NA TEN TEMAT. ZAMIEŚĆ TO NA FORACH NIECH INNI MAJĄ Z TEGO POŻYTEK A NASZA WIEDZA ROŚNIE W SIŁĘ.STWÓRZMY COS NA PODOBIEŃSTWO FZRFAHRER.DE AMEN :icon_mrgreen: (wszelkie informacje w jezyku niemieckim jakie uzyskałem dałem juz do przetłumaczenia i napewno to tutaj zamieszczę) Edited October 6, 2006 by Adbin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karwetix Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 W dniu 28.09.2006 o 19:07, Adbin napisał: I masz kupiłem wersje zdławioną Yamahy Yzf1000R (Thunderace). Pomózcie jak ożywić stadninę w ilości 145 szt. Szukałem juz w wielu miejscach jak odblokować mojego Thunderace'a ale nigdzie nie ma konkretów. Znalazłem coś wiecej o FZR100R Exup ale nie wiem czy w Yzf nie pojawiły sie jakies nowe zabezpieczenia. Jeśli ma ktoś jakieś konkrety: - Zdjecia przeróbek - Gdzie kupić właściwe cześci do wersji "open" - Warsztaty sie tym zajmujące ( choc wolałbym sam bo uwielbiam mechanikowac :icon_twisted: ) Może ktoś już przez to przechodził będę wdzieczny za informacje. Witam ma może ktoś info jak zciągnąć blokade z thunderaca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzli Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Miałem thunderaca i z tego, co pamiętam, miał rożne moduły zapłonowe. Do dzisiaj nie wiem, czy mój był zablokowany, czy nie, choć wg oznaczenia modułu nie był w pełni otwarty, ale szedł jak wściekły i przy porównaniu z innym, otwartym, różnicy nie było. Może poprzedni właściciel już coś kombinował. Szukałem wtedy info po necie i wychodziło, że blokada była tylko na module i można ją było obejść odpowiednim podłączeniem przewodów. Ale to było 10 lat temu. A jak ze zużyciem oleju? U mnie było to kompletnie nieprzewidywalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.