zildian Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Witam! Mój Dniepr ma dziwny objaw.. mianowicie nabiera mocy dopiero po przejechaniu ładnych kilkunastu metrów...a nabieranie mocy jest bardzo gwałtowne...długo długo nic az wreszcie wskakuja oboty.Jakby tego było mało to smigając na 4ce traci moc. jedymny sposób zeby zmusić go do jechania na wysokich biegach too maxymalne odkręcenie gazu, w przeciwnym razie traci ducha.mam gaźniki k-65 próbowałem je rególować na różne sposoby ale jak narazie bez sukcesu. (moze któryś poprostu walniety jest?)jest różnica w sprężaniu (niepamiętam ile.. ale w okolocach 8% chyba)kopci z odmy.. ale "wydaje" mi się ze w granicach normy. pytanie: wymiana gaźników na inne, dokładniej k68 coś da ? czy tez zabieram się do sprawy od "dupy strony?"? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 najpierw to ja bym zaczął od przejrzenie całej elektryki, ustaw pozonnie zapłon, przerwe na świecy, sprawdz wszystkie kable. Następnie ustaw zawory. I dopiero teraz zabieraj sie do regulacji gaźnika. Postaraj się sprawdzić czy linki dobrze chodzą, jezeli nie robieraj gaznik na części i wszystko przejrzyj. Co do 8% różnicy w ciśnieniu to nie jest tak tragicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 8% różnicy między garnkami.. napisz jeszcze jakie dokładnie sprężanie :icon_twisted: na 1 rzut oka (na monitor :icon_exclaim: ) wygląda mi to na podmęczone pierścienie. dymi z odmy, jak zimny to słaby, na wyższych biegach nie daje rady..jak wygląda świeca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Sprawdz:- punkt zaplonu- przerwe na przerywaczu- stan regulatora odsrodkowego przyspieszenia zaplonu (czy sie nie przycina, sprezyny)- kolor swiec- poziom paliwa w gazniku- osadzenie iglic w gaznikach- pewnosc polaczenia/szczelnosc gaznik-glowica no i pozostale elementy wymienione przez kolegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A ja mam dziwne przeczucie ze to bedzie cewka zapłonowa.... Jak masz instalcje 6 V ( MT-9 ) czy 12 V ?? jak masz 12 V to sie nawet nie zastanawiaj tylko odrazu zakladaj cewke Fiata 126p , za grosze ja dostaniesz na zlomie , ja za swoja dalem 5 zł , jak mi sie spalila i mialem podobne objawy co ty to kupilem drugą za 10zł i jeżdze dalej Niepokoji mnie tylko ten dym z odmy o którym mówisz, może to pierscienie, ale dlugo by tu polemizowac... Ale widać wyraźny dym ( siwe spaliny ) czy tylko jak reke przylozysz to czujesz ze wieje z odmy wicher ?? Te silniki to mają takie przedmuchy jak wicher halny, bać sie trzeba dopiero jak dym czy olej wyraźnie z odmy leci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zildian Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 siema!instalacja 12v.z odmy leci troche siwego dymu. jak się pochylic i przyłożyć rękę to widać "siwy dym" ale z daleka nie. oblookam ta cewe nieszczęsna (ostatnio tam wsadzilem cewke od 126 ale moze sie grzeja albo co bo nowej nie kupowalem) i kable sprawdze czy przebicia nie ma....ale to dopiero jak dojde do siebie bo narazie walcze z grypą pozdro dla wszystkich zdrowych i tych mniej :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Tym siwym dymkiem sie nie przejmuj :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zildian Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 hmm nie będę zakładał nowegowątku.. ale spotkało mnei cosik dziwnego. fura jak wyżej widać nei cche jechać... po kilki kombinacjach doszedłem do wniosku ze zabiore się za prozaiczna możliwość... kiepskie paliwo.. zlałem całe paliwo wypalięłm reszte z gaziorów, odkręciłem bak. przygotowałem do czyszczenia.... i coś mnie tknęło "a może oblookam cewke" (cewka od maluszka)wykręciłęm skubaną.. zabieram się za przeczyszczenie styków. odkręcam "lewe gniazdo do kabla" .. i ....Wylewa się na mnie struga W O D Y (chyba wody) :buttrock: czy w cewce aby nie powinno być sucho ?? czy może ...jestem kompletnym gamoniem ????? P.S. jeśli "zlamiłem" to nie bijcie :cool: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 cewka musi być sucha, przecież tam jest napięcie więć musi być suchy, a pozatym woda w cewce uniemożliwia indukcje elektryczną. Wysusz cewke i może zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zildian Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 ok... czyli cos z fizyki mi zostało :cool: ale ... ale.. tak swoja droga.. "skędyk" ta woda się tam wzięła.. :buttrock: ok.. ta ciecz to najwyraźniej olej.... mam cewke olejową... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) W O D Y (chyba wody) na pewno :D W cewce butelkowej (okragla, aluminiowa obudowa) jest olej - jak odkrecisz to gniazdo wysokiego napiecia to wtedy sie wyleje (albo jak uszczelka, srubka nie trzyma - przegnila itp). Olej ten jest dosyc "rzadki" , ale MUSI byc wewnatrz. ok.. ta ciecz to najwyraźniej olej.... mam cewke olejową... :/ Nie przeczytalem do konca, ale widze ze sie zorientowales o co biega. Edytowane 20 Października 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 W maluchach są dwa rodzaje cewek jeśli chodzi o budowę mechaniczną. Te w metalowej puszce, są olejowe i wyciek oleju jest oznaką uszkodzenia. W późniejszych FLach i elegantach, były stosowane cewki suche: czarne, z rdzeniem metalowym idącym w kwadrat częściowo poza cewką.Dodatkowo elektrycznie wystepowały cewki wysokoomowe i niskoomomowe. Oporność uzwojenie pierwotnego tych pierwszych wynosi około 3 omy, tych drugich około 1,5 oma. Do zapłonu przerywaczowego stosuje sie cewki wysokoomowe, ponieważ przy małej oporności uzwojenia pierwotnego w tych drugich (zasilanych przez przewód oporowy) w obwodzie cewka - przerywacz płynie zbyt duży prąd, który doprowadza do szybkiego wypalenia styków przerywacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Tak dla własnej ciekawości. Jaki w tej cewce jest olej? Transformatorowy może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Coś w stylu trqnsformatorowego. Ale raczej małe ilości. nie zrobisz interesu zlewając go... Lepiej kupić w jakiejś firmie jak potrzebujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.