Ziele90 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 (edytowane) Witam ma zamiar kupić BETE 50 RR z silnikiem yamahy dt 80 lc 2 . Co sądzicie na jej temat ?? Wydaje mi sie dosyć atrakcyjna a;le czy napewno to niejest jakiś przekręt?! napiszcie cos o zawieszeniu bo silnik yamahy juz znam.Piszczie!! rozważam też tą honde XLR http://allegro.pl/item129517893_honda_xlr_125_00.htmlja preferuje enduro czyli blotko bagno jakas rzeka troche kurzu ale sugeruje sie ze ten XLR jest chlodzony powietrzem a przeciez kontakt z blockiem czy woda moze go ostudzic blyskawicznie i do wymiany tlok pierscienie i kto wie czy nie cylinder tzn powiedzcie mi czy taka opcja jest?? bo niewiem jak takie nowe motory sie sprawuja przy kontakcie z woda Edytowane 24 Września 2006 przez Ziele90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 ja bym sie nie pakowal w takie gow** silnik od dt 80 to porazka i jest strasznie slaby lepiej byloby kupic cala oryginalna bete 50 rr bardzo fajny motorek a mocy ma tyle co dt 80 albo i 1-2 konie wiecej a jak bedzie za malo to kupisz kit tuningowy 80cc(koszty okolo 1500 zl) i bedzie super , jest jeszcze jeden plus oryginalnej bety rr ona ma nicasil na cylindrze a dt nie ma wiec zachecam do bety pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 ja bym sie nie pakowal w takie gow** silnik od dt 80 to porazka i jest strasznie slaby lepiej byloby kupic cala oryginalna bete 50 rr bardzo fajny motorek a mocy ma tyle co dt 80 albo i 1-2 konie wiecej a jak bedzie za malo to kupisz kit tuningowy 80cc(koszty okolo 1500 zl) i bedzie super , jest jeszcze jeden plus oryginalnej bety rr ona ma nicasil na cylindrze a dt nie ma wiec zachecam do bety pozdrawiamMi się wydaje, że silnik z DT i rama z BETA RR jest bardzo dobrym połączeniem. Do DT wszędzie znajdziesz części i ma moc jak inne 80ccm, tylko cała reszta od DT jest słaba, czyli zawieszenie. Tego problemu ktoś się pozbył wsadzając silnik niezawodnej DT w ramę leciutkiej BETY.Ja bym to kupił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 ja bym sie nie pakowal w takie gow** silnik od dt 80 to porazka i jest strasznie slaby lepiej byloby kupic cala oryginalna bete 50 rr bardzo fajny motorek a mocy ma tyle co dt 80 albo i 1-2 konie wiecej a jak bedzie za malo to kupisz kit tuningowy 80cc(koszty okolo 1500 zl) i bedzie super , jest jeszcze jeden plus oryginalnej bety rr ona ma nicasil na cylindrze a dt nie ma wiec zachecam do bety pozdrawiamsam jestes porazka... jezdziles kiedys odblokowana DT 80? bo ja taka mam i jest o niebo dynamiczniejsza niz 50ccm i spokojnie leci 110-120 km/h. wszystkie skuty i 'piecdziesiatki' lykam z palcem w du*ie a nawet zablokowana DT 125 '98 (sprawdzone) z ktorej to z reszta silnik siedzi w twoim KTMie LC2 tyle ze odblokowany.tak czy inaczej rowniez odradzam kupno tego moto ale nie ze wzgledu na powody czarcziego. silnik dt 80 jest naprawde dynamiczny. tylko jakos nie mam zaufania do takich chalupniczych swapow silnikow. pzdr dla obu panow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Ja bym chyba wolał tą xlr, co 4T to 4T i do enduro bedzie chyba lepszy. Zależy gdzie chcesz tym w ogóle jeżdzić bo ta Beta to supermoto a Honda to enduro. wszystkie skuty i 'piecdziesiatki' lykam z palcem w du*ie a nawet zablokowana DT 125 '98 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 ja preferuje enduro czyli blotko bagno jakas rzeka troche kurzu ale sugeruje sie ze ten XLR jest chlodzony powietrzem a przeciez kontakt z blockiem czy woda moze go ostudzic blyskawicznie i do wymiany tlok pierscienie i kto wie czy nie cylinder tzn powiedzcie mi czy taka opcja jest?? bo niewiem jak takie nowe motory sie sprawuja przy kontakcie z woda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Ja bym wybrał xlr ponieważ jest to niezawodny moto. Ale silnik od Dt 80 jest też bardzo dobry. Ja jeździłem na rozblokowanej dt 80 i mnie mile zaskoczyło bardzo szybki jak na 80 ccm. Ale jednak wybrałbym honde a poztym beta to supermoto a honda to dober enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_99 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Beta to nie tylko supermoto!!! :D :notworthy: :biggrin: Są wersje enduro, ja taką właśnie posiadam. Jest świetna :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 XLR 125 bya by duzo lepszym wyborem niz jakiś sładak. Nic niebedzie do wymiany jak naleci woda,robili to inzynierowie którzy wiedza co robią,troszke zaufania. Smiało bierz XLR, moc ta sama co w DT 80 a spali o wiele mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 ale chyba trochę za późno na rady, bo temat założony w 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Patryk_99 bawi sie w archeologa,niespojzałem na date... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.