Skocz do zawartości

Niepłacenie mandatu


Złoty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!!!

Wczoraj miałem nieprzyjemnosc dostac mandat w wysokosci 500zl :P...Mam pytanko czy da sie to jakos na raty rozlozyc albo anulowac czesc?? Jestem studentem nigdzie nie pracuje,utrzymuja mnie rodzice...Kolega za picie piwka w parku dostał 100zł , napisal jakies odwolanie i mu anulowali...Czekam na jakies informacje

Edytowane przez Złoty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Miałem ostatnio podobną historię. Zadzwoniłem na policję (drogówka), odesłali mnie do wydziału finansowego urzędu wojewodzkiego, który ściąga kasę. Tam dowiedziałem się, że o rozłożenia na raty decyduje wojewoda (pewnie jakiś tam urzędas za niego). Trzeba złożyć podanie o rozłożenie na raty oraz dokumenty stwierdzające trudną sytuację materialną: zaświadczenie o zarobkach, informację z Urzędu Skarbowego itd. Szczegóły musiałbyć ustalić indywidualnie.

Mi powiedzieli, że wówczas mogą mi rozłożyć płatność na raty po 100 zł. Miałem mniej do zapłacenie niż Ty, więc zapłaciłem od razu całość.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie może leżeć w skarbówce, póki nie zaczniesz zarabiać. ale nie liczyłbym na to. komornicy skarbowi mają dostęp do fajnych baz danych, np podatków które płaciłeś... jeśli sv jest na ciebie, to lepiej byłoby zapłacić ten mandat

można próbować złożyć podanie z podkładkami, że nie zarabiasz i żeby rozłożyli spłatę na raty (z propozycją, że możesz spłacać np po 50zeta/mies). to oczywiście do wystawcy mandatu. i jak najszybciej, bo na zapłatę masz 7 dni, a po 2-3mies idzie do egzekucji skarbowej

jsz

ps. kiedyś to można było spłacać przez rok po 10%/mies... teraz po 3 mies przychodzi do domu komornik z us :/

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach