Skocz do zawartości

Nagar w silniku !!!!


Seboka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nagar w silniku !!!!

Mam pytanie dotyczące nagaru , a dokładnie dodatków do paliwa tak zwanych ulepszaczy które czyszczą silnik z nagaru lub chronią go przed nim . Co sądzicie o tym , czy macie jakieś doświadczenie z tymi specyfikami ??? Czy może są jakieś inne metody usuwania , słyszałem ze można przy wymianie oleju zaleć cylindry naftą która zejdzie do silnika przepłukując go .

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiadomo że się osadza , świece wymieniasz a reszta syfu zostaje w środku czyli na tłokach zaworach itp . Paliwo jakiej mamy jakosci wszyscy wiedzą .

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buahuahuaahua... nie popadaj w paranoje kolego :biggrin:

ja jakos jezdze na naszym polskim paliwie zarowno autem jak i moto, a problemow z nagarem nie mam..

 

jak cie to tak bardzo gryzie, to poszukaj olejow, ktore maja duzo substancji czyszczacych i z bani..

 

btw. nawet jak juz masz ten nagar i jest go duzo, to wyplukanie/wymycie go spowoduje ze silnik bedzie ci klekotal jak stary gruchot :biggrin:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiadomo że się osadza , świece wymieniasz a reszta syfu zostaje w środku czyli na tłokach zaworach itp . Paliwo jakiej mamy jakosci wszyscy wiedzą .

 

Jak masz odpowiedni skład mieszanki (co daje po części odpowiednią temperaturę w garze), motocykl nie ma nadmiernego apetytu na olej to nie masz się co martwić nagarem - bo jego nie masz :biggrin:

Nadmierna czystość także szkodliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiadomo że się osadza ,

 

Nie, nie wiadomo.

Jedynym silnikiem w ktorym bylo troche nagaru, byl rozbierany przeze mnie ostatniej zimy

silnik mojej 36 letniej BSA, i to tylko dlatego ze poprzedni wlasciciel nie pofatygowal sie

zalozyc do niej pelnoprzeplywowego filtra oleju.

Poza tym nagar pamietam z silnikow rozbieranych w okresie PRL i jezdzacych na owczesnych

"olejach".

Z kilkudziesieciu silnikow rozebranych japonczykow jakie mialem okazje ogladac, zaden nie mial

grama nagaru niezaleznie od wieku. Tak ze opowiesci nagarowe radze wlozyc miedzy basnie z

mchu i paproci.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi nagarami to troche dziwnie jest. W naszy rodzimych pismch motocyklowych przedstawiane są testy dłygodystansowe motocykli. W opisach zazwyczaj jest wspomniane, iż jednak nagar sie zbiera (denko tłoka pierścienie), co jest udokumkentowane zdjęciami. Z drugiej jednak strony rozbierałem wielokrotnie silniki z aut i poza kilkoma przypadkami nie było śladu nagaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...