Skocz do zawartości

K-750 drgania kierownicy


KURARA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Może ktoś ma pojęcie co może być powodem że podczas jazdy z wózkiem bocznym mam mocne drgania kierownicy pomimo że amortyzator skrętu jest dokręcony.Troche sie nad tym nagimnastykowałem ale cały czas nie wiem co jest tego powodem.W motocyklu wszystko wygląda o.k. może to kwestia jakiejś regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i regulacji, ...

ogolnie posprawdzaj luzy i jezeli wystepuja to sprobuj je usunac, wyregulowac itd

sprawdz luz na lozyskach glowki ramy,

sprawdz przednie i tylne zawieszenie czy nie ma luzow

zobacz czy nie ma luzow na pisatach kol

sprawdz ustawienie wozka

sprawdz naciag i stan szprych w kolach

...

napisz moze cos wiecej o tych drganiach - przy jakich predkosciach wystepuja, czy wystepuja podczas hamowania, czy caly czas wystepuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i regulacji, ...

ogolnie posprawdzaj luzy i jezeli wystepuja to sprobuj je usunac, wyregulowac itd

sprawdz luz na lozyskach glowki ramy,

sprawdz przednie i tylne zawieszenie czy nie ma luzow

zobacz czy nie ma luzow na pisatach kol

sprawdz ustawienie wozka

sprawdz naciag i stan szprych w kolach

...

napisz moze cos wiecej o tych drganiach - przy jakich predkosciach wystepuja, czy wystepuja podczas hamowania, czy caly czas wystepuja

najbardziej odczuwalne są podczas ruszania z miejsca .Przy jeżdzie z pasażerem w wózku są mocniejsze.Koła centrowałem.Tyne tylko ma małe bicie ale tego nie mogłem skasować.Lagi i łożyska główki chyba o.k. nic nie stuka podczas jazdy nawet po dziurach w terenie. Może to zbieżność. Ale nie wiem jak ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Dzięki za pomoc.

Ide do garażu kombinować może mi sie uda to ustawić.

Acha nie napisałem że te drgani to są przedewszystkim szarpania kierownicy na boki .Czasem trudno ją utrzymać do jazdy na wprost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak naprwde od samego niewyregulowania na pewno nie bedzie takich wibracji. Pamietam jak ladnych pare lat temu pierwszy raz przyczepilismy z kumplem kosz mojego brata od kaski do mojego urala-robilismy to na szybko juz prawie po ciemku a o regulacji nie mielismy jeszcze wtedy pojecia.. Motocykl prowadzil sie strasznie ale myslelismy ze z koszem to po prostu tak musi byc.. jednak wibracji zadnych nie bylo. Ostatnio przejechalem sie swiezo sciagnietym ze wschodu zaprzegiem innego kumpla i tam to dopiero byly wibracje.. Ale wszedzie luzy - w przednim zawieszeniu, w amorach tylnich, w amorze kosza, na szprychach, nie wiem czy nie w wahaczu tylnim..

sprawdz po kolei wszystko to znajdziesz przyczyne.. Moze tez byc luz w glowce ramy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mowia koledzy wyzej zaczalbym wlasnie od glowki ramy. mialem ten sam problem w emie. skrecilem pozadnie polki i wszystko gra.

 

 

Dzięki za podpowiedż chyba mój problem to łożyska główki ramy.Tam jeszcze nie zaglądałem za inne podzespoły jestem pewien bo je robiłem.No i zostaje ustawienie zbieżności wózka ale z podanym schematem dam sobie już rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...