KURARA Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Witam.Może ktoś ma pojęcie co może być powodem że podczas jazdy z wózkiem bocznym mam mocne drgania kierownicy pomimo że amortyzator skrętu jest dokręcony.Troche sie nad tym nagimnastykowałem ale cały czas nie wiem co jest tego powodem.W motocyklu wszystko wygląda o.k. może to kwestia jakiejś regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Napompuje odpowiednio opony, wycentruj kolo bo moze jest krzywe, zalej oleju do przednich lag i po problemie. Pamietaj dokrecajac lagi nie dokrecaj tylko gora, ale dolem bo mozesz zle skrecic sprezyny ktore sa w srodku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 moze i regulacji, ...ogolnie posprawdzaj luzy i jezeli wystepuja to sprobuj je usunac, wyregulowac itdsprawdz luz na lozyskach glowki ramy, sprawdz przednie i tylne zawieszenie czy nie ma luzowzobacz czy nie ma luzow na pisatach kolsprawdz ustawienie wozkasprawdz naciag i stan szprych w kolach...napisz moze cos wiecej o tych drganiach - przy jakich predkosciach wystepuja, czy wystepuja podczas hamowania, czy caly czas wystepuja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURARA Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 moze i regulacji, ...ogolnie posprawdzaj luzy i jezeli wystepuja to sprobuj je usunac, wyregulowac itdsprawdz luz na lozyskach glowki ramy, sprawdz przednie i tylne zawieszenie czy nie ma luzowzobacz czy nie ma luzow na pisatach kolsprawdz ustawienie wozkasprawdz naciag i stan szprych w kolach...napisz moze cos wiecej o tych drganiach - przy jakich predkosciach wystepuja, czy wystepuja podczas hamowania, czy caly czas wystepujanajbardziej odczuwalne są podczas ruszania z miejsca .Przy jeżdzie z pasażerem w wózku są mocniejsze.Koła centrowałem.Tyne tylko ma małe bicie ale tego nie mogłem skasować.Lagi i łożyska główki chyba o.k. nic nie stuka podczas jazdy nawet po dziurach w terenie. Może to zbieżność. Ale nie wiem jak ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 tak jak na tym rysunku: http://img479.imageshack.us/my.php?image=k19xu2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURARA Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 tak jak na tym rysunku: http://img479.imageshack.us/my.php?image=k19xu2.jpg Dzięki za pomoc.Ide do garażu kombinować może mi sie uda to ustawić.Acha nie napisałem że te drgani to są przedewszystkim szarpania kierownicy na boki .Czasem trudno ją utrzymać do jazdy na wprost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 tak naprwde od samego niewyregulowania na pewno nie bedzie takich wibracji. Pamietam jak ladnych pare lat temu pierwszy raz przyczepilismy z kumplem kosz mojego brata od kaski do mojego urala-robilismy to na szybko juz prawie po ciemku a o regulacji nie mielismy jeszcze wtedy pojecia.. Motocykl prowadzil sie strasznie ale myslelismy ze z koszem to po prostu tak musi byc.. jednak wibracji zadnych nie bylo. Ostatnio przejechalem sie swiezo sciagnietym ze wschodu zaprzegiem innego kumpla i tam to dopiero byly wibracje.. Ale wszedzie luzy - w przednim zawieszeniu, w amorach tylnich, w amorze kosza, na szprychach, nie wiem czy nie w wahaczu tylnim..sprawdz po kolei wszystko to znajdziesz przyczyne.. Moze tez byc luz w glowce ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszerski Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 jak mowia koledzy wyzej zaczalbym wlasnie od glowki ramy. mialem ten sam problem w emie. skrecilem pozadnie polki i wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURARA Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 jak mowia koledzy wyzej zaczalbym wlasnie od glowki ramy. mialem ten sam problem w emie. skrecilem pozadnie polki i wszystko gra. Dzięki za podpowiedż chyba mój problem to łożyska główki ramy.Tam jeszcze nie zaglądałem za inne podzespoły jestem pewien bo je robiłem.No i zostaje ustawienie zbieżności wózka ale z podanym schematem dam sobie już rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 A amorek skrętu dokręciłeś? Ilebyś nie regulował, ilu luzów byś nie skasował, to podejrzewam, że i tak będzie trzeba amork skrętu dokręcić :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURARA Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 No to jasne zaraz go dokręciłem po zapięciu wózka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.