michal_dh Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 WitamMam problem z moim motocyklem Honda mtx 125 problem jest taki strasznie syfi z rury i wogole wszedzie gdzie sie da w ukladzie wydechowym jakby taki czarny olej nie wiem co to jest niby swiece przepala dobrze kolor brazowa prosze o pomoc bo co wyjazd jestem czarny w tym czyms :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 swieca powina miec taki lekko czerwonawy koler, jesli jest czysta niezasmolona to znaczy ze dobrzes spala, wyklucza to nadmiar oleju, moze masz zle ustawiony zaplon, i zasiaga troche palwia do wydechu, albo zbyt duzo meiszanki podaje gaznik i jest zle wyregulowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Za dużo paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) jest nie zasyfiona i koloru lekko czerwonego a wlasnie czy moze miec na to wplyw uszczelka pod glowica ktora przepuszcza plyn chlodniczy? malys jak za duzo paliwa to jak mam zmniejszyc jego ilosc? Edytowane 17 Września 2006 przez ,ichal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Musisz odpowiednio ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej, metodą prób i błędów, no i regulacja składu mieszanki też. Chociaż, zawsze coś tam będzie lecieć przez nieszczelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Mi się wydaje,że niektóre dwusówy tak po prostu mają.. Tez miałem MTX-a i ten problem.Ciągle plecy w kropkach od oleju.. Najpierw próbowałem obniżyć na maxa na iglicy poziom paliwa=> nic nie pomogło. Pózniej mniejsza dysza => nic..Mieszanka 1:70 =>nic(bez względu na olej) ..Pozniej silnik do remontu bo juz miał przelatane swoje...Wymieniony tłok.zrobiony szlif,nowe uszczelaniacze wału i łożyska..Na docieraniu pluł już tak samo.. Po dotarciu bez względu czy 1:30 czy 1 :50 to dalej tak samo... Świeca jak nalezy..ładna..do tego modelu.. Dużo osób w 2T ma ten problem..I to nawet w nowych modelach..W Suzuki RM 125 tez to samo miałem..W mojej YZ 250 jest otwór przy cylindrze żeby tam wywalaa te nieprzepalone gówna..I pluje sobie tam a tłumnik czysciutki;D Widać, że niektóre modele tak mają..Nie wiem co można tu zrobić..pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Dzieki za odpowiedz tylk oszoda jak bez kitu nei da sie z tym nic zrobic bo starsznie chlapie:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Sprobuje przepalic sobie kolanko (dyfuzor). Moze tam masz jakies syfy ktore pozniej sa wydmuchiwane na zewnatrz razem z olejem itp :biggrin: Jak to nie pomoze to juz nie wiem. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 a czym sie przepala ? palnikiem jakims? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) a czym sie przepala ? palnikiem jakims?Ja jak miałem MTX to wziołem i do wtertarki załozyłem długi pogiety drut i wjechałem nim do dyfuzora (gruchy wydechowej) na obrotach i tak troche poczysciłem po czym jak przechyliłem wydech to ze srodka wysypała sie OGROMNA ilość nagaru i nieprzepalonego oleju :biggrin: po tym zabiegu moto przestało pluc olejem itp z wszystkich mozliwych szpar w wydechu. A no i duzy wpływ na to miało tez załozenie przelotowej koncówki arrow od RS 80. Moto dostało strasznego ognia i kopa ;) Teraz moj ojciec w tym MTX robi to raz do roku ale WODOROTLENKIEM SODU to taki proszek który po wymieszaniu z woda tworzy bardzo ale to bardz zrącą substancje aczkolwiek nieszkodliwą dla metalu. I wlewa to swinstwo do wydechu troche po rusza i po chwili wylewa z całym tym szlamem co sie tam zdazył przez ten rok osadzić :P A i jak ktoś by chciał to mam do sprzedania przelotowy tłumik własnej roboty (czarny,okragły, wykonany na db+) który jest duuuzo lzejszy od oryginału, który sam uzywałem i moto naprawde jest zrywniejsze i mocniejsze a wcale nie jest dużo głosniejesze bo MTX ma wyciszenia jeszcze w dyfuzorze. Jak Ktoś chetny to niech da cynk na PW a ja na allegro wystawie :crossy: to nie bedzie droga sprawa :crossy: narazie mam tylko takie stare i niewyrazne zdjecie jak ten tłumik był przy moto: http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C09%5C18...681930-full.jpg Edytowane 18 Września 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) mozesz mi doradzic w jakim sklepie dostane ten WODOROTLENEK SODU ? jak nie wiesz to tym drutem sprobuje zadzialac :notworthy: Edytowane 18 Września 2006 przez ,ichal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Mozesz spróbować zwykłym palnikiem... Ja tak czysciłem w MT(ale ona nie pluła olejem ani troche) i wpypaliło się dość dużo tego nagaru.Natomiast mój MTX miał zupełnie czysty tłumnik i dyfuzor,a pluł dalej:-( Więc ten wodorotlenek sodu niekoniecznie Ci może pomóc ale jeżeli zbyt drogi nie jest to warto spróbować.. A dostać go możesz w jakimś chemicznym..Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) jest nie zasyfiona i koloru lekko czerwonego a wlasnie czy moze miec na to wplyw uszczelka pod glowica ktora przepuszcza plyn chlodniczy? Po pierwsze to świeca ma mieć kolor kawy z mlekiem I tak jak wyżej to niektóre modele tak po prostu mają (I moja Honda)U mnie świeca ma kolor kaw z mlekiem wydech czyli spalanie jest dobre (przepala wszystko) został rozcięty i wyczyszczony a i tak pluje z wydechu :notworthy: Edytowane 18 Września 2006 przez zaxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Panowie to tylko 2t. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Właśnie:) sprzęty 2t mają prawo do plucia. Moja apka przed remontem miała prawie calutki silnik zażygany takim syfem. Narażie nie wiem jak będzie po bo zrobiłem kilkumetrową przejażdżke ale już widze syfffff:) Więc sie nie przejmujcie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.