Grześ23 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam wszystkich mam mały problem z moim motorkiem (yamaha fzr 600 z 1991r.) podejrzewam że mam zarżnięty silnik. Motocykl nie odpala na zimnym silniku a na świecach widac slady oleju. Mororek zjada około 0,5l oleju na 1000km.Wymyślilem niezawodny i sposób odpalania mojej padliny nagrzewam dwie świece pierwszom i czwartom za pomocom opalarki dobre co. Ostatnio wymieniłem świece i odpalił bez grzania świec lecz histohia się powtórzyła następnego dnia. Jeszcze nie mierzyłem kompresji co powinno rozwiac moje wątpliwości. Jak myślicie co to może byc: pierścienie,niedomykają się zawory, czy uszczelniacze zaworowe się zjeb...? A i skąt ten olej na świecach? Przepraszem wszystkich polonistów za błędy ortogaficzne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Mojego kolegi FZR brała 1litr na 1000 a nie było czuć żadnego spadku mocy i paliła dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam wszystkich mam mały problem z moim motorkiem (yamaha fzr 600 z 1991r.) podejrzewam że mam zarżnięty silnik. Motocykl nie odpala na zimnym silniku a na świecach widac slady oleju. Mororek zjada około 0,5l oleju na 1000km.Wymyślilem niezawodny i sposób odpalania mojej padliny nagrzewam dwie świece pierwszom i czwartom za pomocom opalarki dobre co. Ostatnio wymieniłem świece i odpalił bez grzania świec lecz histohia się powtórzyła następnego dnia. Jeszcze nie mierzyłem kompresji co powinno rozwiac moje wątpliwości. Jak myślicie co to może byc: pierścienie,niedomykają się zawory, czy uszczelniacze zaworowe się zjeb...? A i skąt ten olej na świecach? Przepraszem wszystkich polonistów za błędy ortogaficzne. opowiem ci historie z dzisiaj: yamaha fazer (motor to motor niewazne jaki) czarny dym z puchy, jezdzi choc przerywa i gasnie, swiece zaje**ne olejem, cisnienie na 1 i 2 garze okolo 2 z kawalkiem,3 i 4 ponad 6.i co? poniewaz sprawa dzieje sie w londynie za sprawdzenie trzeba bylo wybulic prawie 60 funtow zeby dowiedziec sie ze silnik mona wywalic i najlepiej kupic nowy.nawet nie oplaca sie rozbierac i sprawdzac co siedzi tam dokladnie bo koszty mechanikow przekrocza koszty kupna nowego (czyt innego) silnika.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 A moze trzeba zacząc od regulacji silnika, zmianie oleju, czyszczeniu i regulacji gaźników, filtrów, przejrzeniu osprzetu silnika... a czy na świecach to na pewno olej? może to niespalone resztki benzyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 obczaj elektryke> wykrec swiece podepnij fajke, gwintem dotknij silnika i przekrec :notworthy: hehe uwazaj na paluchy bo moze popiescic ;) obczajoj iskre czy jest taka jak 3a jak masz olej na swiecach to ja bym obstawial uszczelniacze zaw. motur 3masz w garazu czy w zimnej stodole? jak silnik lubi olej to postaraj sie zeby mu nigdy niezabraklo :D moja rada :icon_mrgreen: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 sprawdź te elementy co odzielają komorę spalania od oleju tzn uszczelniacze zaworów, pierścienie byćmoże uszczelki, wtedy sam już poznasz jak bedzie coś nie tak. ale rób po kolei tzn najpierw uszczelniacze zaworów bo jak sie okaże ze tu tkwi problem to po co rozkręcać reszte??PS na samym początku sprawdź ciśnienie w cylindrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 motur 3masz w garazu czy w zimnej stodole? Tak z czystej ciekawości się zapytam jakie to ma znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 A moze trzeba zacząc od regulacji silnika, zmianie oleju, czyszczeniu i regulacji gaźników, filtrów, przejrzeniu osprzetu silnika... Zaczac to trzeba od pomiaru cisnienia sprezania na sucho i z olejem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.