Skocz do zawartości

zarżnięty silnik ?


Grześ23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam mały problem z moim motorkiem (yamaha fzr 600 z 1991r.) podejrzewam że mam zarżnięty silnik. Motocykl nie odpala na zimnym silniku a na świecach widac slady oleju. Mororek zjada około 0,5l oleju na 1000km.Wymyślilem niezawodny i sposób odpalania mojej padliny nagrzewam dwie świece pierwszom i czwartom za pomocom opalarki dobre co. Ostatnio wymieniłem świece i odpalił bez grzania świec lecz histohia się powtórzyła następnego dnia. Jeszcze nie mierzyłem kompresji co powinno rozwiac moje wątpliwości. Jak myślicie co to może byc: pierścienie,niedomykają się zawory, czy uszczelniacze zaworowe się zjeb...? A i skąt ten olej na świecach? Przepraszem wszystkich polonistów za błędy ortogaficzne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam mały problem z moim motorkiem (yamaha fzr 600 z 1991r.) podejrzewam że mam zarżnięty silnik. Motocykl nie odpala na zimnym silniku a na świecach widac slady oleju. Mororek zjada około 0,5l oleju na 1000km.Wymyślilem niezawodny i sposób odpalania mojej padliny nagrzewam dwie świece pierwszom i czwartom za pomocom opalarki dobre co. Ostatnio wymieniłem świece i odpalił bez grzania świec lecz histohia się powtórzyła następnego dnia. Jeszcze nie mierzyłem kompresji co powinno rozwiac moje wątpliwości. Jak myślicie co to może byc: pierścienie,niedomykają się zawory, czy uszczelniacze zaworowe się zjeb...? A i skąt ten olej na świecach? Przepraszem wszystkich polonistów za błędy ortogaficzne.

 

 

opowiem ci historie z dzisiaj: yamaha fazer (motor to motor niewazne jaki) czarny dym z puchy, jezdzi choc przerywa i gasnie, swiece zaje**ne olejem, cisnienie na 1 i 2 garze okolo 2 z kawalkiem,3 i 4 ponad 6.

i co? poniewaz sprawa dzieje sie w londynie za sprawdzenie trzeba bylo wybulic prawie 60 funtow zeby dowiedziec sie ze silnik mona wywalic i najlepiej kupic nowy.nawet nie oplaca sie rozbierac i sprawdzac co siedzi tam dokladnie bo koszty mechanikow przekrocza koszty kupna nowego (czyt innego) silnika.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze trzeba zacząc od regulacji silnika, zmianie oleju, czyszczeniu i regulacji gaźników, filtrów, przejrzeniu osprzetu silnika... a czy na świecach to na pewno olej? może to niespalone resztki benzyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obczaj elektryke> wykrec swiece podepnij fajke, gwintem dotknij silnika i przekrec :notworthy: hehe uwazaj na paluchy bo moze popiescic ;) obczajoj iskre czy jest taka jak 3a

 

jak masz olej na swiecach to ja bym obstawial uszczelniacze zaw.

 

motur 3masz w garazu czy w zimnej stodole?

 

jak silnik lubi olej to postaraj sie zeby mu nigdy niezabraklo :D moja rada :icon_mrgreen: pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź te elementy co odzielają komorę spalania od oleju tzn uszczelniacze zaworów, pierścienie byćmoże uszczelki, wtedy sam już poznasz jak bedzie coś nie tak. ale rób po kolei tzn najpierw uszczelniacze zaworów bo jak sie okaże ze tu tkwi problem to po co rozkręcać reszte??

PS na samym początku sprawdź ciśnienie w cylindrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...