Skocz do zawartości

Suzuki GSX750 Inazuma


Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Poniewaz w ubiegly piatek sprzedalem swoja nieodzalowana Sevenke, rozgladam sie za czyms "nowym". Pierwsza mysl - odkupic SF. Ale z drugiej strony pomyslalem, ze moze warto jednak zmienic motocykl na cos innego?

Troche zastanawiam sie nad Suzuki GSX750 Inazuma. Drazni mnie, ze to Suzuki i ze ma wydech 4 w 1, ale co zrobic. Poza tym nie jest brzydka...

Co mozecie powiedziec mi o tym sprzecie? Interesuja mnie uwagi uzytkownikow tych sprzetow, nie posty w stylu "nie mialem, ale ladny jest" - tyle juz wiem. Sorry :).

 

A moze macie jakis inny typ dla mnie?

Chcialbym, zeby byla to maszyna o klasycznej linii, bez owiewek, zdatna do turystyki we dwoje, zadowalalajca sie w trasie 6l/100km (lub mniej). Jednoczesnie nie chcialbym, zeby miala 2KM (optymalnie 70 i wiecej).

Myslalem o XJR, ale spalanie jednak jest w niej zbyt wielkie... I jest ciut za droga...

Co polecacie?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze macie jakis inny typ dla mnie?

Chcialbym, zeby byla to maszyna o klasycznej linii, bez owiewek, zdatna do turystyki we dwoje, zadowalalajca sie w trasie 6l/100km (lub mniej). Jednoczesnie nie chcialbym, zeby miala 2KM (optymalnie 70 i wiecej).

Myslalem o XJR, ale spalanie jednak jest w niej zbyt wielkie... I jest ciut za droga...

Co polecacie?

 

to ja polecam klasycznego już (ba nawet nudnego tyle tego jeździ) gixera K6 po dzwonie :) :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

właśnie czymś takim jeżdżę drugi sezon. Jest to mój pierwszy sprzęt, więc nie mam porównania do innych maszyn i nie potrafię powiedzieć, w czym jest lepszy/gorszy np. od CB750...

 

Wg mnie:

- elastyczny - nie mam żyłki wyścigowca, więc zmieniam biegi przy 3,5-4 tys obr i ciągnie spokojnie nawet na 6-ce od 50 km/h

- wygodny - wygodne siedzenie i pozycja za kierownicą. Minusem na trasie są opory powietrza, ale taka jest uroda nejkeda, o czym sam dobrze wiesz :crossy:

- poręczny - chociaż jest to moje pierwsze moto, nie mam problemów z manewrami, mimo, że z paliwem waży chyba ok 220 kg

- awaryjność - do tej pory nie stwierdziłem żadnych usterek

- średnie spalanie - ok 5,9 l/100 km

- ładny :) - klasyczna linia, odkryty silnik

 

Jak poszukiwałem sprzętu, to wybierałem między gsx750, cb750 i zr7 - padło na suzuki, bo z tej trójki ma chyba najlepsze osiągi, a przy kasie, jaką zarezerwowałem na zakup można było kupić najmłodszy rocznik.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyhu, radzę ZRX'a.

Wadą jest to że Kawasaki :banghead: wg. niektórych sam fakt że moto jest tej marki oznacza padlinę :) . Oczywiście to bzdura.

Prawdziwą wadą jest bardzo mocny silnik, a raczej sposób oddawnia przez niego mocy, reszta to same zalety.

Moc, doskonałe podwozie, wygodna pozycja, świetne światła, oszczędne spalanie w okolicach 5,5L ( 100-130) do ponad 8L, ale te ponad to musisz pakować powyżej 200km/h.

Podobno drogi serwis ale tego nie potrafię jeszcze ocenić.

 

A z XJR'ą to przyniosłeś mi szczęście :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

A witamy nowego wlasciciela mojej kochanej :crossy:

Zadowolony :)?

 

Pozdrowki

 

 

juz nastukalem 90km ;D i nauczylem sie cicho biegi wbijac:) robie to na polsprzegle

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M278224 pewnie juz widziales ale chyba ciekawa oferta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja polecam takie jak moje.bo w cenie 750 mozna znalezc 1200[moja np.]mysle ze za jakis czas bede chcial zmienic na 1400 i moja suza bedzie szukala nowego wlasciciela .prowadzi sie jak 750 i malo pali[5-6l/100]jest taki temat na 4um o gsx1200&gsx1400 .poczytaj .bedziesz mial moto mocniejsze i na lata a prowadzi sie rewelacyjnie [znakomite oddawanie mocy]polecam nawet na 1sze moto.a mam opis i podstawowe dane gsx750 ze SM .KCESZ? hehe

wal na PW alboGG

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym, zeby byla to maszyna o klasycznej linii, bez owiewek, zdatna do turystyki we dwoje, zadowalalajca sie w trasie 6l/100km (lub mniej). Jednoczesnie nie chcialbym, zeby miala 2KM (optymalnie 70 i wiecej).

Myslalem o XJR, ale spalanie jednak jest w niej zbyt wielkie... I jest ciut za droga...

Co polecacie?

 

Pozdrawiam

Zbyhu! A czy tobie nie chodzi o troszkę "podkręconą" CB 750? W końcu wymieniłeś największe zalety tego motoru, a jeżeli porównasz technologie i obsługę, no to chyba sam wiesz ze CB tutaj raczej nie ma konkurencji. No wymień inny model rozwijany i ulepszany od 64 roku?

 

Twoja kasa i twoje (przyszłe) szczęście, ale "lepsze jest wrogiem dobrego".

 

Zostań przy Hondzie - krzywdy ci nie zrobi, a XJR mniejsze od 1300 też są (chyba że po tej pracy w Angli masz kaskę na nówkę :) )

 

W każdym wypadku nie myśl za długo, bo wtedy każda decyzja wyda ci się niewłaściwa.

 

Ale z innej beczki - a Fazer bez owiewki?

 

Pozdrawiam!

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...