Lick Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 eloszka :cool: jako, ze sezon juz zakonczylem a przez zime chce zbierac na oponki kostki moze doradzicie mi jakie wybrac i z jakimi kosztami musze sie liczyc nie mowie o tym ze chce wydac 1000000000 zl na opony a moj budżet bedzie oscylowal w granicach 400zl na 2 opony dam rade ? najlepiej prosze o linki z allegro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uszatekh13 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 (edytowane) Witam !! :smile: Parę dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem motorku Kawasaki KMX 125 :crossy: i mam parę pytań :smile: : 1. Jaki powinienem lać olej do : a) Mieszanki (Dozownika) b) Silnika 2. Czy do chłodnicy mogę wlewać ten sam płyn co do Samochodu ?? 3. W jaki sposób mogę jeszcze podnieść moją Kawę. ?? 4. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie czy mam już odblokowany motorek przy gaźniku, Blackboxa (czy jakoś tak :icon_razz: ) ?? Czy jest możliwość wymienienia każdej blokady ?? :wink: 5. Czy posiada ktoś schemat Elektryki do motorku ?? 6... Czasami gdy odpalę motorek i postoi na chodzie , (na nuszce ).. gdy go zgaszę. Gdzieś ?? z gaźnika lub obok niego leci paliwo czami to parę kropel a czasami by z pół litra nazbierał :icon_razz: i teraz tutaj rodzi się moje pytanie czy ktoś z was posiadał już taki problem i go rozwiązał?? Albo wie jak to rozwiązać ;) ?? 7.Czy w mojej Kawie światła, kierunki, klakson , podświetlenie powinno działać tylko przy wyłącznym kluczyku ale bez chodzącego silnika ?? Bo u mnie nic nie chodzi dopóki nie odpalę silnika ... 8. Czy normalne jest ze gdy włączę Neutralny Bieg ( Czyli żaden ) w momencie gdy zapala się okienko N tez zapala się okienko od Oleju .. Czy to normalne ??( Gdzieś na jakimś filmiku widziałem ze tez tak się zapalało) Edytowane 11 Listopada 2010 przez uszatekh13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam !! :smile: Parę dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem motorku Kawasaki KMX 125 :crossy: i mam parę pytań :smile: : 1. Jaki powinienem lać olej do : a) Mieszanki (Dozownika) b) Silnika 2. Czy do chłodnicy mogę wlewać ten sam płyn co do Samochodu ?? 3. W jaki sposób mogę jeszcze podnieść moją Kawę. ?? 4. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie czy mam już odblokowany motorek przy gaźniku, Blackboxa (czy jakoś tak :icon_razz: ) ?? Czy jest możliwość wymienienia każdej blokady ?? :wink: 5. Czy posiada ktoś schemat Elektryki do motorku ?? 6... Czasami gdy odpalę motorek i postoi na chodzie , (na nuszce ).. gdy go zgaszę. Gdzieś ?? z gaźnika lub obok niego leci paliwo czami to parę kropel a czasami by z pół litra nazbierał :icon_razz: i teraz tutaj rodzi się moje pytanie czy ktoś z was posiadał już taki problem i go rozwiązał?? Albo wie jak to rozwiązać ;) ?? 7.Czy w mojej Kawie światła, kierunki, klakson , podświetlenie powinno działać tylko przy wyłącznym kluczyku ale bez chodzącego silnika ?? Bo u mnie nic nie chodzi dopóki nie odpalę silnika ... 6. Czy normalne jest ze gdy włączę Neutralny Bieg ( Czyli żaden ) w momencie gdy zapala się okienko N tez zapala się okienko od Oleju .. Czy to normalne ??( Gdzieś na jakimś filmiku widziałem ze tez tak się zapalało) Ad1. do silnika chyba o skrzynie Ci chodzi to 10w40. do dozownika przeznaczony do silników 2T. castrol np. Ad2. Tak Ad6. pisze się nóżce ... Ad7. nie wiem jak jest w KMX ale jeśli tam nie ma akumulatora a jest prądnica to raczej bez chodzacego silnika sobie nie poświecisz Ad8. w DT to normalne u Ciebie pewnie też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uszatekh13 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Ad6. pisze się nóżce ... Ad7. nie wiem jak jest w KMX ale jeśli tam nie ma akumulatora a jest prądnica to raczej bez chodzacego silnika sobie nie poświecisz KMX posiada akumulator z tąd moje pytanie, bo powinno chodzic .. tylko nie u mnie .. -.-* a jeżeli chodzi o nóżke to system sam tak poprawił wieć myślałem że tak powinno być ale mniejsza o to :wink: Czekam na dalsze Odpowiedzi .. THX z Góry :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżynka Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Co do 8 to normalne,u mnie tez tak jest :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo80 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Kawasaki KMx 125. Przyznam się że jestem totalnie zielony w dziedzinie motocykli. Mam jedno pytanie. Mam problem z kierunkowskazami. Dokładnie z prawym tylnym tzn. Jeśli załączę prawy kierunkowskaz słychać takie dziwne brzęczenie dobiegające prawdopodobnie z tej małej czarnej skrzyneczki pod bakiem z prawej strony. Podejrzewam że jest to centrum elektryczne motoru w którym ukryte są elementy odpowiedzialne za rozdział energii, przerywacz kierunków itp. Gdy załączę ten prawy kierunkowskaz to z tej skrzyneczki dobiega bzyczenie i przedni migacz miga szybko (to normalne przy braku żarówki z tyłu) ale jak dołożę tylną żarówkę to albo w ogóle nie miga albo tylko się żarzy. Po drugie dlaczego te żarówki są na 6V ?? myślałem, że może są włączone w szereg ale wtedy po wyjęciu jednej druga w ogóle by nie migała :/ Jak można sprawdzić czy ta czarna skrzyneczka jest OK ?? jest to nierozbieralne zalane jakąś gumą. W ogóle to jak to się fachowo nazywa ?? Z góry dzięki za pomoc i proszę o wyrozumiałość :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni251 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Masz za bogatą mieszanke, ustaw iglice na środek, sprawdź dysze główną czy masz odpowiednią i poziom paliwa w komorze. Odnawiam temat, wytłumacz mi troche jaśniej, iglicę tą w gazniku na środkowy ząbek tak?? Która to jest dysza główna ta ze sprężynką?? Jak sprawdzic ten poziom. Ustawiając iglicę reguluję jednocześnie dawkę oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Tak standardowo iglica na środek, dysza główna to ta pod przepustnicą z największym przelotem. Śruba ze sprężynką to regulacja mieszanki paliwo-powietrze odpowiada za przejście z niskich obrotów i prace na niskich obrotach. Poziom paliwa mierzysz od krawędzi komory pływakowej do pływaka, ale w jakiej pozycji gaźnik i dokładnie opisana czynność jest w serwisówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Ma ktoś z was może membrane karbonowa w KMX? Bo ja chcę sobie kupić i nie wiem czy http://cgi.ebay.de/CHAO-Carbon-Membrane-fu...708036848447195 ta membrana to nie będzie jakiś szajs :) Też widziałem do kupienia tak arkusz polini i sobie samemu wycinasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukENDURO Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Tak standardowo iglica na środek, dysza główna to ta pod przepustnicą z największym przelotem. Śruba ze sprężynką to regulacja mieszanki paliwo-powietrze odpowiada za przejście z niskich obrotów i prace na niskich obrotach. Poziom paliwa mierzysz od krawędzi komory pływakowej do pływaka, ale w jakiej pozycji gaźnik i dokładnie opisana czynność jest w serwisówce. śruba ze sprężynką jest do regulacji jałowych obrotów (tak w ramach sprostowania) to regulacji składu mieszanki jest taka mniejsza śrubka bez sprężynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Fakt mój błąd źle to napisałem, śruba z widoczną sprężynką jest od regulacji obrotów, natomiast od regulacji składu mieszanki też jest sprężynka tyle że pod śrubką zazwyczaj śruba umieszczona jest w takim kołnierzu w korpusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1111 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam panowie posiadam kmx brata który był zalany cały silnik po tym incydencie staciła się iskra to znaczy jakiś dzień po była a potem już nie jak myślicie co padło cewka (wirnik) czy co ?? z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni251 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Wczoraj odpaliłem kmx i mam juz pare problemów1. Nie pali na kopa, popcham pół metra i pali a na kopa ni h..a chyba że jest ciepły.2. Jak dobrze mu pocisne tzn rozpędze sie gdzies do 90 km/h lub dobrze zerwę 1-2-3 itd to trak jakby odcinało paliwo, gaśnie i musze na nowo go rozepchac, jak jade powoli i bez agresji to moge swiat objechac i nic sie nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Na początek sprawdź czy kranik jest drożny, wyczyść gaźnik i sprawdź odpowietrzenie zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni251 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Wszystko sprawdzałem i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.