Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

No to jeszcze jedno pytanie do kogoś kto to robił i mu się udało.

Jak odblokować moduł w KMX.

Szukałem po necie i na forum i jakoś nie moge niczego konkretnego znaleźć.

Gdzieś ktoś pisał ze mostkuje się jakiś kondensator czy tranzystor.

Jeżeli nie da się odblokować to gdzie mogę dostać odblokowany i mniej więcej za ile.

Jeszcze jedno, jak pracuje ten cały system dźwigienek w tylnym zawieszeniu, czy są tam jakieś łożyska igiełkowe czy po prostu cierne i trzeba je rozwiercać i wbijać nowe tuleje?

Z góry dzięki za odpowiedzi. :crossy:

Edytowane przez DymekFR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

nie wiem wszystkiego ale już wam napisze co można zrobić :

 

I Blokada w końcówce tłumika(wystarczy odkręci? 3 śrubki i wyjąc zawartość tłumika)

II równie? blokada tłumika tyle że znajduje sie ona w kolanku przy cylindrze

III Filtr powietrza

IV Membrany w gaźniku( założenie karbonowych)

V Mozna również założyć większe dysze. w serii by?a chyba 102,5 ja teraz mam 107,5 w moim KMX-e

VI Ustawienie większej dawki na iglicy w gaźniku

VII założenie lepszej świecy platynowej lub platynowo-złotej

VIII No i jedna z najważniejszych blokad to moduł? który znajduje się pod bakiem. Wystarczy go rozebrać? i odszukać? największy tranzystorek( chyba tak to się zwie) a wtedy wystarczy zrobi? na nim zwarcie. ( mamy pełne obroty)

 

 

Odblokowanie + tuning

Edytowane przez leonq5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiągnięcie mojego kmx: max 4.5l na 100km :icon_mrgreen:

 

Jednak nie o tym chciałbym tu pisać.

- regulacja tylnego amorka- są punkty 2,3,4, i bez napisu jeden. do czego służy to pokrętło?

- czy można (i w którym miejscu) nabić go azotem

- da sie regulować podawanie oleju z dozownika? ( dostaje go za dużo)

 

 

-spadek obrotów. po przegazówce obroty spadają do wartości jałowej w jakies 10 sekund czyli za długo. co może być tego przyczyną?

 

 

z góry dzięki za odpowiedź

Edytowane przez kacpextreme
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leonq5 czy przypadkiem Twoja wypowiedz nie jest skopiowana z forum kawasaki? bo tak mi jakos znajomo wyglada. Obawiam sie tego "chyba tak to sie zwie" bo nie chce spalic modulu. Tranzystor o ile mi wiadomo ma 3 nozki wiec ktore zewrzec? Bo zwarcie wszystkich trzech wydaje mi sie bez sensu...

Chyba jednak poszukam kogos kto sie na tym zna i mi to zrobi :icon_rolleyes:

 

kacpextreme sprobuj przesmarowac linke gazu, moze powoli sie cofa i przez to taki efekt

Edytowane przez DymekFR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mój kmx nadal spisuje się świetnie... Miałem tylko jedną małą wywrotkę na mokrej trawie, plastki wszyściutko całe, lecz postawiłem go w garażu i czasem poleci z niego trochę benzyny z takich 2 szlaufików przy tylnym amortyzatorze... :rolleyes: Co może być tego przyczyną ??? Pomóżcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po lewej i prawej stronie cylindra masz pokrywki, po lewej z napisem KIPS, z prawej wchodzi wałek sterujący zaworem,odkręć dyfuzor i te pokrywki wtedy wszystko widać.

 

No dobra, ale samych zaworów tam nie ma. Mam zawalone nagarem i sie nie otwierają, a przez te pokrywki się tam nie dostane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij wydech, odkręć prawą pokrywke wysuń wałek na którym są osadzone klapki zaworu, wtedy będziesz mógł to wyjąć i wyczyścić. Z założeniem będziesz miał troche zabawy bo ciężko to zrobić gdy nie ma sie cylindra w ręku ale wykonalne :bigrazz: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...