Artur_mog Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Cześć Wam. Czy mieliście kiedyś problem w KMX125 ze szczękami hamulcowymi w tylnym kole? bo u mnie słabo odbijają i tarcze się bardzo grzeją cały czas lekko hamuje. Czy wystarczy rozebrać szczeki i wszystko przesmarować na nowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Tak gwoli jasnosci to chyba z klockami i zaciskiem ;) Ze lekko trze to raczej normalne. Jak mialem nowe klocki to tarlo,jak sie bardzo zuzyly i nadawaly do wymiany to tez juz zaczynaly trzec,a tarcza sie grzala jak klocek byl zjechany prawie do zera. Pozdrawiam Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_mog Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 (edytowane) Ok, rozbiorę i sprawdze klocki, a czy znacie minimalną grubość klocków?Pozdrawiam. Edytowane 23 Listopada 2006 przez Artur_mog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Minimalna grubosc raczej ciezko okreslic ale to da sie poznac bez mierzenia 'tak na oko',bo to wyraznie widac,ze juz prawie calkiem sie wytarl. U mnie jeden zawsze byl mocniej wytarty,a drugi mniej. Pozdrawiam Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_mog Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Dzięki Stormraider, a czy znasz jakiś wysyłkowy sklep z częściami do KMX-a?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Zalezy czego potrzebujesz ? Zobacz na larssonie,moze sobie cos znajdziesz. http://sklep.larsson.pl/?a=um&mymoto=43161 Pozdrawiam Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 (edytowane) Cześć Wam. Czy mieliście kiedyś problem w KMX125 ze szczękami hamulcowymi w tylnym kole? bo u mnie słabo odbijają i tarcze się bardzo grzeją cały czas lekko hamuje. Czy wystarczy rozebrać szczeki i wszystko przesmarować na nowo? sprawdź czy pompka odbija do końca, a jak nie to trzeba nasmarować tłoczki, ewentualnie jest wlane za dużo płynu minimalna gr klocków w moto to ~1,5mm , za Goldy zapłacisz 50zł (czerwone miękkie, żółte to średnia twardość, a niebieskie najtwardsze) Edytowane 23 Listopada 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 @enduromaster skad miales goldy za 50zl ? Na larssonie sa za 70zl jak dobrze pamietam. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_mog Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Witam Ponownie.Czy ma ktoś przepis na odblokowanie KMX-a 125? bo na zębatkach 16/46 ledwo 80km/h wyciaga a szóstki to nie ma co wrzucać, ledwo na 5 się utrzymuje jazda.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 przy tym przelozeniu powienien leciec grubo ponad 120 jak nie wiecej bo ponoc na przelozeniu 17/48 leci 150 ale nie wiem ile w tym prawdy....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 (edytowane) na 14/48 powinien zamykac licznik przy 10,5-11tys obr. Na 17/48 to chyba ze 160 powinien leciec ale mocy by braklo.Jak znasz niemiecki to znajdziesz sobie na http://www.kmx125.de na temat odblokowania. Swoja droga powie mi ktos jak zdjac lancuch bez zamka ? Bo czeka mnie wymiana ale w obecnym nie mam zapinki lub zamka,jak kto woli. Przejrzalem lancuch kilkukrotnie z obu stron i nic nie znalazlem. Probowalem podwazac co bardziej podejrzane ogniwa ale nic z tego. Jakies koncepcje ktos ma ? Pozdrawiam Edytowane 24 Listopada 2006 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Lancuch bez zapinki trezba rozkuć, tzn. w jednym miejscu zeszlifowac ten bolec/wałeczek i wybic go... Nastepny kup już z zapinką.... Mi KMX na 14/18 leci 130km/h przy 10,5 tys jak rozbujam to dobije do 135.... Na 16/48 leciałem 125 i wiecej sie nie chciał rozpedzic a mi sie droga konczyła... w 150 na 17/48 nie wierze bo tyle to ja latałem na aprili a miała ona prawie 10KM wiecej.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Witam Ponownie.Czy ma ktoś przepis na odblokowanie KMX-a 125? bo na zębatkach 16/46 ledwo 80km/h wyciaga a szóstki to nie ma co wrzucać, ledwo na 5 się utrzymuje jazda.Pozdrawiam. z elektryką to nie powiem jak, z gaźnikiem też nie bo to serwis mi robiłale mogę powiedzieć co nie co o wydechu a więc trzeba zacząć od tłumika, tj zdjąć na końcu zwężkę i przewiercić go wzdłuż(przez komory) wiertłem 12. dyfuzor należy rozpruć i powyciągać z niego wszystkie przegrody, zaraz przy cylindrze znajduje się zwężka. przydało by się dorobić pokrywę filtra z większym wlotem można zmienić przełożenie na 14/48 i powyrzucać zbędne obciążenie (bagażnik, kierunki,tylną lampę, stopki pasażera itp) po pełnym odblokowaniu powinien zamykać licznik, wadą jest bardzo szybkie zużycie sprzęgła Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Ja na elektryce miałem blackboxa ( zawsze tylko 7,5 tys obr) zdjąłem sam :) .... mam nawet do tego schemat.... na gazniku co moze byc to zwężka dolotu, i mniejsze dysze ale dyszy raczej nie zmieniali.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Lancuch bez zapinki trezba rozkuć, tzn. w jednym miejscu zeszlifowac ten bolec/wałeczek i wybic go... Nastepny kup już z zapinką.... Mi KMX na 14/18 leci 130km/h przy 10,5 tys jak rozbujam to dobije do 135.... Na 16/48 leciałem 125 i wiecej sie nie chciał rozpedzic a mi sie droga konczyła... w 150 na 17/48 nie wierze bo tyle to ja latałem na aprili a miała ona prawie 10KM wiecej.... nie wiem co ma moc do predkosci???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.