MKrystian Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Wiecie może gdzie znajduje się przerywacz od kierunkowskazów w kawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni251 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Koledzy gdzie mają odchodzic te 3 przewody co ida od gaznika. U mnie odchodza poprostu na ziemie to nie wiem tak ma być???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmatek2207 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam!! Mam problem z moim motorkiem (KMX 125) szumi mi łożysko na wale. Czy ktoś wie może czy da sie wymienić je nie rozbierając skrzyni i nie rozpoławiając silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Nie da się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolonzo Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam wszystkich. Mam pytanko czy mając 16 lat okiełznam kawasaki kmx 125. Moje umiejętności są dość skromne dlatego niechce się porywać na większą moc ale też szkoda mi kasy na 80;/. Dlatego prosiłbym o szybką odpowiedz. A i czy nie będzie na mnie za duży mam 183wzrostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Za duży nie będzie na pewno, napisz czym wcześniej jeździłeś, odblokowane 125 dla kogoś kto jeździł tylko rometami może wydawać sie mocne, lecz jeśli masz smykałke do tego i troche oleju w głowie dasz rade bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolonzo Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Szczerze mówiąc to na crosie jeździłem tylko raz u kumpla poj 125 ale to był chińczyk, natomiast dość sporo jeździłem na quadach 350 i 150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmatek2207 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Dasz sobie rade. Ja w wieku 15 lat przesiadłem się z simsona na kmx-a (odblokowanego) i tylko przez pierwsze dwa dni wydawało się że ma nie wiadomo ile mocy. Ważne, żę jest lekki i w razie gleby dasz rade go podnieść. Jeśli będziesz jeździć z głową to naprawdę dużo przyjemności sprawi ci jazda tym motorkiem. A wracając do mojego pytania czy moglibyście mi powiedzieć czy trudno jest wymienić łożysko na wale i czy można to zrobić samemu? Mój tata dużo takich rzeczy robił w motorach typu etz simson wsk ale boi się ruszyć kmx-a bo nie wie jak to wygląda od środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolonzo Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Dzięki za pomoc. Następny sezon przejadę na kmx ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pingor Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam,jestem posiadaczem KMX-a 200.Może ktoś opisać jak go odblokować??chodzi mi dokładnie o elektronikę,bo resztę już zrobiłem,czyli gażnik i wydech. z góry dzięki,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozi Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Chciałbym po raz kolejny poruszyć temat dozownika i jego eliminacji :). Wiem, że króciec ssący najlepiej zaślepić śróbką wciśniętą w wężyk od dozownika, ale pozostaje teraz kwestia samego dozownika, który będzie cały czas pracował. Czytałem na pewnym forum, że można zrobić obieg zamknięty dozownik - zbiornik oleju do mieszanki. Wlać do niego 100ml i zapomnieć. Czy może po prostu opróżnić zbiorniczek i nie przejmować się dozownikiem. Ewentualnie jak się popsuje i nie będzie mi już potrzebny, nie powinien spowodować zakłóceń w pracy silnika ??. Raczej całego dozownika nie da się zdemontować z silnika i latać bez niego ?? Dziękuje z góry za każdą odpowiedź :) Pozdrawiam Cytuj Salon Centrum Podłóg i Drzwi Gdynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Wężyk wchodzący i wychodzący z dozownika połącz razem, do środka wlej troche oleju i tak zamknięty obieg możesz zostawić bez obaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozi Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Bardzo dziękuje za odpowiedź. Bardziej trafiony sposób :) Pozdrawiam Cytuj Salon Centrum Podłóg i Drzwi Gdynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BALUs Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam gdzie dostane membranki do kmx ? czy ktoś posiada ten mechanizm regulacji zaworu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
10kuba10 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Mam następujący problem z kmx, a mianowicie nie mogę ruszyć. Gdy puszczam sprzęgło to silnik gaśnie, na pół sprzęgle ruszy, ale gdy puszczę całkiem gaśnie. Na luzie i na sprzęgle wkręca się wyśmienicie. Jak dość długo (5 minut) pojeżdżę na pół sprzęgle to sie odblokowuje i jest normalnie. Pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.