Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam pytanko czy mając 16 lat okiełznam kawasaki kmx 125. Moje umiejętności są dość skromne dlatego niechce się porywać na większą moc ale też szkoda mi kasy na 80;/. Dlatego prosiłbym o szybką odpowiedz. A i czy nie będzie na mnie za duży mam 183wzrostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za duży nie będzie na pewno, napisz czym wcześniej jeździłeś, odblokowane 125 dla kogoś kto jeździł tylko rometami może wydawać sie mocne, lecz jeśli masz smykałke do tego i troche oleju w głowie dasz rade bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dasz sobie rade. Ja w wieku 15 lat przesiadłem się z simsona na kmx-a (odblokowanego) i tylko przez pierwsze dwa dni wydawało się że ma nie wiadomo ile mocy. Ważne, żę jest lekki i w razie gleby dasz rade go podnieść. Jeśli będziesz jeździć z głową to naprawdę dużo przyjemności sprawi ci jazda tym motorkiem.

A wracając do mojego pytania czy moglibyście mi powiedzieć czy trudno jest wymienić łożysko na wale i czy można to zrobić samemu? Mój tata dużo takich rzeczy robił w motorach typu etz simson wsk ale boi się ruszyć kmx-a bo nie wie jak to wygląda od środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym po raz kolejny poruszyć temat dozownika i jego eliminacji :).

Wiem, że króciec ssący najlepiej zaślepić śróbką wciśniętą w wężyk od dozownika, ale pozostaje teraz kwestia samego dozownika, który będzie cały czas pracował. Czytałem na pewnym forum, że można zrobić obieg zamknięty dozownik - zbiornik oleju do mieszanki. Wlać do niego 100ml i zapomnieć. Czy może po prostu opróżnić zbiorniczek i nie przejmować się dozownikiem. Ewentualnie jak się popsuje i nie będzie mi już potrzebny, nie powinien spowodować zakłóceń w pracy silnika ??. Raczej całego dozownika nie da się zdemontować z silnika i latać bez niego ??

 

Dziękuje z góry za każdą odpowiedź :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam następujący problem z kmx, a mianowicie nie mogę ruszyć. Gdy puszczam sprzęgło to silnik gaśnie, na pół sprzęgle ruszy, ale gdy puszczę całkiem gaśnie. Na luzie i na sprzęgle wkręca się wyśmienicie. Jak dość długo (5 minut) pojeżdżę na pół sprzęgle to sie odblokowuje i jest normalnie. Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...