Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Witam moja kawa kreci tylko do 7k i nie wiem juz jaka moze byc tego przyczyna blokady na elektronice raczej nie ma bo czasami sie wkreci nawet do 9-10 ale bardzo rzadko i po zdjeciu baku nie widac black boxa. Swiece wymieniałem na ngk i tez nic nie pomogło dawka jest ustawiona na maxa. Z końcówki wszystko wywalone na luzie kreci 12k a na biegu ciągle te 7k nie wiem co dalej robić może jest jakaś zwężka idąca z gaźnika lub jest źle wyregulowany co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quote]Witam moja kawa kreci tylko do 7k i nie wiem juz jaka moze byc tego przyczyna blokady na elektronice raczej nie ma bo czasami sie wkreci nawet do 9-10 ale bardzo rzadko i po zdjeciu baku nie widac black boxa. Swiece wymieniałem na ngk i tez nic nie pomogło dawka jest ustawiona na maxa. Z końcówki wszystko wywalone na luzie kreci 12k a na biegu ciągle te 7k nie wiem co dalej robić może jest jakaś zwężka idąca z gaźnika lub jest źle wyregulowany co o tym sądzicie?

 

sprawdz kompresje, mialem przypadek ze na luzie krecila sie do 8tys (yamaha tzr50) a na biegu ledwo co 4-5tys i....dziurka w tloku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja jest raczej dobra na luzie kreci do 12k jak głupi :D

no u mnie jest to samo co u dmridera,zrobiony jest szlił tłok założony nowy wossnera docierałem ok 1,2tys

mieszanke lałem 1:50 i dozownik na minimum

sądze ze wina jest gaznika u mnie jest mikuni 26mm o ile sie nie myle ciekaw jestem ja by chodzić na dellorto 28mm (taki co przy apkach czy nsr) a przeciez sporo DTek równiez ma ten gaznik

Bubu Goryl i Stormraider jakie wy mieliscie przy KMXach gazniki mikuni czy keihina ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm pierwsze słyszę że kmxy mają też inne gaźniki niż mikuni.. polecam od siebie większą dyszę główną (oryginalnie 105, 'tuningowe' 105 lub po prostu 200 od dt 125 :D ) i mam właśnie dostęp do dyszy 200 od dt 125 (z mikuni podobnym do tego z kmxa) i coś nie mogę wyregulować, ciężko wchodzi na wysokie obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem Mikuni 26mm dysza niewiem jaka ale gaznik rozbieralem tylko raz z ciekawosci, wiecej nie mialem potrzeby, a na kazdym biegu krecil mi do odcięcia...

kolor swiecy jest lekko białawy wiec chyba za mało wachy dostaje ale sróbka od składu jest wykrecona na 1,5 obr a igliaca na maxa podniesiona (co do dyszy to pewno oryginala) bo komu by chciało sie zakładac mniejsza :rolleyes:

jak jade to mam przeczuciec ze brakuje mu paliwa choc poziom jest wysoki, filtr powietrza czysciłem gaznik cały rozbierałem przeczyszczony i to samo co przed remontem (ciekaw jestem jak spisywałby sie dellorto ) na mocowanie powien pasowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć czy ktoś z was bawił się kiedyś w regulacje tylnego amora.Bo czytałem na forum różne posty o tej tematyce, ale do kmx-a to mi sie jakoś nie widzi. Chodzi mi oto czy jest jakaś regulacja dołu i góry tak jak to piszą że jest w innych moto . Bo ja nic nie znalazłem i po drugie jak utwardzić tylni amor. Czy tylko przez zwiększenie napięcia sprężyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...