slzet Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 jaki jest stosunek mieszanki w kmx?? 1:50? bo wyjąłem dozownik (nieufny :crossy:) i nie jestem pewien czy dobrze mieszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Ta, 1:50 w zupelnosci starczy. Pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Witam moja kawa kreci tylko do 7k i nie wiem juz jaka moze byc tego przyczyna blokady na elektronice raczej nie ma bo czasami sie wkreci nawet do 9-10 ale bardzo rzadko i po zdjeciu baku nie widac black boxa. Swiece wymieniałem na ngk i tez nic nie pomogło dawka jest ustawiona na maxa. Z końcówki wszystko wywalone na luzie kreci 12k a na biegu ciągle te 7k nie wiem co dalej robić może jest jakaś zwężka idąca z gaźnika lub jest źle wyregulowany co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 zobacz czy nie masz przygietych blach dystansowych na zaworze membranowym.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 jeszcze jedno. o ile obrotów oryginalnie powinna być odkręcona śrubka wolnych obrotów na gaźniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 quote]Witam moja kawa kreci tylko do 7k i nie wiem juz jaka moze byc tego przyczyna blokady na elektronice raczej nie ma bo czasami sie wkreci nawet do 9-10 ale bardzo rzadko i po zdjeciu baku nie widac black boxa. Swiece wymieniałem na ngk i tez nic nie pomogło dawka jest ustawiona na maxa. Z końcówki wszystko wywalone na luzie kreci 12k a na biegu ciągle te 7k nie wiem co dalej robić może jest jakaś zwężka idąca z gaźnika lub jest źle wyregulowany co o tym sądzicie? sprawdz kompresje, mialem przypadek ze na luzie krecila sie do 8tys (yamaha tzr50) a na biegu ledwo co 4-5tys i....dziurka w tloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Kompresja jest raczej dobra na luzie kreci do 12k jak głupi :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Kompresja jest raczej dobra na luzie kreci do 12k jak głupi :Dno u mnie jest to samo co u dmridera,zrobiony jest szlił tłok założony nowy wossnera docierałem ok 1,2tysmieszanke lałem 1:50 i dozownik na minimumsądze ze wina jest gaznika u mnie jest mikuni 26mm o ile sie nie myle ciekaw jestem ja by chodzić na dellorto 28mm (taki co przy apkach czy nsr) a przeciez sporo DTek równiez ma ten gaznik Bubu Goryl i Stormraider jakie wy mieliscie przy KMXach gazniki mikuni czy keihina ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 hmm pierwsze słyszę że kmxy mają też inne gaźniki niż mikuni.. polecam od siebie większą dyszę główną (oryginalnie 105, 'tuningowe' 105 lub po prostu 200 od dt 125 :D ) i mam właśnie dostęp do dyszy 200 od dt 125 (z mikuni podobnym do tego z kmxa) i coś nie mogę wyregulować, ciężko wchodzi na wysokie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Ja mialem Mikuni 26mm dysza niewiem jaka ale gaznik rozbieralem tylko raz z ciekawosci, wiecej nie mialem potrzeby, a na kazdym biegu krecil mi do odcięcia... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Ja mialem Mikuni 26mm dysza niewiem jaka ale gaznik rozbieralem tylko raz z ciekawosci, wiecej nie mialem potrzeby, a na kazdym biegu krecil mi do odcięcia... kolor swiecy jest lekko białawy wiec chyba za mało wachy dostaje ale sróbka od składu jest wykrecona na 1,5 obr a igliaca na maxa podniesiona (co do dyszy to pewno oryginala) bo komu by chciało sie zakładac mniejsza :rolleyes: jak jade to mam przeczuciec ze brakuje mu paliwa choc poziom jest wysoki, filtr powietrza czysciłem gaznik cały rozbierałem przeczyszczony i to samo co przed remontem (ciekaw jestem jak spisywałby sie dellorto ) na mocowanie powien pasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Ja ze swoim zrobie tak jak pisał dibo jeśli to nic nie pomoże to chyba spale tego kmxa :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Ktoś z was pisał że kmx kręci do 12 tys? bo mi za nic nie kręci do 12... na maxa tak w okolicach 11... nawet na przelotowym tłumiku mi tyle kręcił. jakaś porada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 dobrze ci kreci przy ok 11,5 tys jest odciecie zaplonu :) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Cześć czy ktoś z was bawił się kiedyś w regulacje tylnego amora.Bo czytałem na forum różne posty o tej tematyce, ale do kmx-a to mi sie jakoś nie widzi. Chodzi mi oto czy jest jakaś regulacja dołu i góry tak jak to piszą że jest w innych moto . Bo ja nic nie znalazłem i po drugie jak utwardzić tylni amor. Czy tylko przez zwiększenie napięcia sprężyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.