Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Ja kupiłem prox-a u Seby za 290 i jeszcze polecił mi zakład w którym przebiłem wałeczek (50 zł + przesyłka)

Ale z tego co się orientuje to na allegro jest korba wosnera może mają do kmx-a http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M335566

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ciekaw jestem czy korby od innych crossów np.KX bedą pasować , może bigrazz.gif trzabyłoby pomierzyć

Mi się nie wydaj żeby korba od kx-a pasowała ponieważ w takim przypadku na moim pudełku od korby pisało by kmx, kx. A pisze tylko kmx 125-A,kmx 200-A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dmrider no bez przesady,juz lepiej kup Midlanda - olej do kmx'a jak znalazl.

Nie o to chodzi ze zalezy mi na oszczednosci tylko mam ponad połowe takiego oleju za darmo i zastanawiam sie czy moge wlac a i tak ten husqvarny nie jest taki tani bo prawie 30zł za litr tylko tyle ze jest mineralny i dlatego sie zastanawiam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mały (duży :buttrock:) problem, otóż wymieniłem dyfuzor, końcówke na gianelli i zmieniłem wlot powietrza, ale nie dałem mu więcej oleju i konkretnie obdarło tłok od strony wydechu niszcząc przy tym troche cylinder, a moje pytanie -> jak rozpoznać czy jest tuleja czy nikasil, jak to naprawić (czy nikasil sie szlifuje?) jak nie co z tym teraz uczynić :biggrin: następne, gdzie mógłbym dostać najmniejszą silnikową i największą tylną zębatkę? narazie tylko tyle może sobie więcej przypomne :clap: z góry dzięki za pomoc

 

PS wrzuciłem serwisówke do kmxa pewnie się przyda (zapłaciłem za to troche ponad 70zł na ebay.de miała być książeczka, przysłali przegrywane cd)

 

http://rapidshare.com/files/40102066/KawaK...MX125A.rar.html

(klik na FREE na dole strony pozniej przepisać kod i download)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moze pisac ale korba od kmx 200 jest dluzsza:/

 

A to niby dlaczego ?? Coś mi sie wydaje że różnicy w skoku tłoka nie bedzie, a pojemność jest raczej zwiększona przez zwiększenie średnicy cylindra ...

 

 

a moje pytanie -> jak rozpoznać czy jest tuleja czy nikasil, jak to naprawić (czy nikasil sie szlifuje?) jak nie co z tym teraz uczynić :D

 

Nicasil jest cienką warstwą krzemu (?) nakładaną na aluminium, jak bedziesz miał tuleje to powinieneś bez trudu zauważyć dość grubą warstwę żeliwa..... to z reguły widać ewidentnie a opisać trudno .... oblookaj cylinder to bedziesz wiedział o co chodzi ....

 

Jeśli warswe nikasilu masz uszkodzoną zostaje ci nałożenie nowego lub wstawienie tuleji żeliwnej ... Jeśli masz już tuleje a cylinder nadaje się jeszcze do szlifu to szlifnij i z głowy .... z resztą co tu dużo pisać ... było już wiele razy na forum :]

 

Pozdrawiam Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Andrew85

a ciekaw jestem czy korby od innych crossów np.KX bedą pasowac , może :D trzabyłoby pomierzyć

 

Jeśli ktoś nadal szuka korby do kmx'a to właśnie sie pojawiła taka na allegro:

http://moto.allegro.pl/item210549816_korbo...mx125_nowy.html

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...