enduromaster Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Rezerwy ja mam ok 1,6L jezeli masz oryginalny kranik to masz pewnie podobnie.... dziwna sprawa, w moim kmxie na rezerwie przejechać 10 km graniczyło z cudem(kończyło się pchaniem na stacje), co przy spalaniu ok 7l wychodziło ok 0.5l wachy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 wszystko zalezy od dlugosci rurki w baku, ja nieraz jechałem 15km na rezerwie i jeszcze paliwko było... jak zalewałem na stacji od rezerwy to wchodziło ok 8,2L Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 teraz zmienie temat bo mam maly problem. dzisiaj jak zwykle siadlem na motor, odpalilem i pojechalem, po okolo 40 min jazdy zatrzymalem sie zeby przystanac i wyrzucilem na luz obroty motoruna tychmiast wzrosly do okolo 5tys. wiec go szybko wylaczylem spojrzalem na gaznik i zobaczylem ze cieknie mi wacha z wezyka po lewej stronie i szybko zakrecilem kranik zeby nie leciala, motor mial duze problemy z odpaleniem, a jak sie lalo z gaznika tak sie leje. teraz mam pytanie nie wiecie co moze byc tego przyczyna :biggrin: blokujacy sie plywak???pomozcie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Albo zawiesił/przedziurawil sie pływak , albo zaworek iglicowy sie zawiesił bądz zepsuł... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Zawiesił ci sie pływak i paliwo nie dochodzilo juz do cylindra i dostawal wiecej powietrza i stąd te obroty, najprostrzy sposób na naprawę to odpalenie moto na pych, bo z kopa raczej nie zapali i wyjechanie calej benzyny z gażnika na zamkniętym kraniku i po tym postukac jakimś kamieniem lekko w gaźnik,a po tym rura.:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 i tak wlasnie zrobilem na popych i ognia ale jadac dalej sie lalo wiec zakrecilem krnik i co chwile odkrecalem go zeby dochodzilo paliwa, ale da sie cos z tym zrobic zeby sie nie zawieszal??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) tak wlasnie zrobilem na popych i ognia ale jadac dalej sie lalo wiec zakrecilem krnik i co chwile odkrecalem go zeby dochodzilo paliwa, ale da sie cos z tym zrobic zeby sie nie zawieszal???Tak jak mówiłem, zamknij kranik i jedż tak długo aż ci stanie z braku paliwa i potem postukaj czymś w ten gażnik. Powinno byc dobrze po tym. Edytowane 20 Września 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ja nie moge gdzie was uczyli stukac kamieniem w moto jak cos nie działa ?? skoro sie zawiesza wyjmujesz gaznik sprawdzasz co jest i likwidujesz przyczyne problemu a nie tłuczesz kamieniem w gaznik z nadzieja ze pomoze!!!! juz nie przesadajmy!! rozbierz na spokojnie gaznik dmuchaj w wężyk od paliwa i ruszaj pływakiem wtedy bedziesz wiedział czy otwiera i zamyka a jak działa to wyjmij pływak włoż go do paliwa i sprawdz czy tonie czy wypływa:) Ile to roboty gaznik wyjac?? 15minut ?? Czy lepiej tłuc kamieniem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 pewnie rozwiazanie na krotka mete ale skoro tak mowisz to tak zrobie. dzieki za odpowiedz pozdro to dobra zrobie i tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DTman Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Jak sprzedam DR to chyba to kupie ale jeszcze zobaczymy...:biggrin: Jak sobie KMX radzi w lesie?? I jak go odblokować moze ktoś ma linka na strone gdzie kolo mówi jak rozblokować kmx albo dt. Jak ktosma nie c poda thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 A jakos sobie radzi :biggrin: , jest taka jedna górka kolomnie na która jak sie wjezdza goralem to ci przednie kolo podnosi bo jest tak stromo, to tam na 2 wlatuje :biggrin: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Jak sprzedam DR to chyba to kupie ale jeszcze zobaczymy...:biggrin: Jak sobie KMX radzi w lesie?? I jak go odblokować moze ktoś ma linka na strone gdzie kolo mówi jak rozblokować kmx albo dt. Jak ktosma nie c poda thxhttp://www.kmx-125.de/ fajna stronka szkoda tylko ze po niemiecku a co do radzenia sobie w lesie to nie jest najgorzej bo zebranie ma ladne i pod wiekszosc gorek w chodzi bez wiekszego problmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 witam!! jak zwykle mam problem!!wczesniej mi sie lalo z gaznika bez powodu teraz sie nie leje wogole nawet jak poloze motor na ziemie.ale to mi nie tak przeszkadza jak to ze gdy odkrece manetke to motor muli i gasnie szczegolnie jak jest rozgrzany, trzeba go trzymac na obrotoch zeby moc jechac, czy to jest ciag dalszy zacinajacego sie plywaka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Mam takie pytanko czy w kmx wymienia się tłoki jak w krosie (30h i nowy) czy też mniejwięcej po 10 000kmi drugie pytanko jaki olej do skrzyni bo przeczytałem na stronie http://www.kmx125.de/ że 10w- 40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 (edytowane) Mam takie pytanko czy w kmx wymienia się tłoki jak w krosie (30h i nowy) czy też mniejwięcej po 10 000kmi drugie pytanko jaki olej do skrzyni bo przeczytałem na stronie http://www.kmx125.de/ że 10w- 40 W kmx zmienia sie tłoki mniej więcej po 10 000km, i zalezy to od stylu jazdy. Olej 10w-40 mutul. jak zwykle mam problem!!wczesniej mi sie lalo z gaznika bez powodu teraz sie nie leje wogole nawet jak poloze motor na ziemie.ale to mi nie tak przeszkadza jak to ze gdy odkrece manetke to motor muli i gasnie szczegolnie jak jest rozgrzany, trzeba go trzymac na obrotoch zeby moc jechac, czy to jest ciag dalszy zacinajacego sie plywaka???Sprawdź zawór wydechowy, bo może sie nie zamyka, lub już pomału masz tłok do wymiany, bo może mieć słabą kompresje. Edytowane 1 Października 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.