Morpiel Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 (edytowane) Opłaca się, jeśli zależy Ci bezwzględnie na mocy. Przyrost mocy kosztem zwiększonego spalania. Oczywiste, jednak czasami zdarza się, że przyrost mocy jest nie współmierny do przyrostu spalania i wtedy - nie opłaca się :) Nikt Ci nie powie dokładnie. Najlepiej podepnij na chwile czyjś wybebeszony tłumik i zobacz czym to smakuje i sam stwierdzisz. Jaką dokładnie średnicę ma laga w KMX 125 (96-00r) w miejscu mocowania (czyli ten element nieruchomy :D ) Edytowane 25 Marca 2007 przez Morpiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 (edytowane) przez całą produkcję 35mm Edytowane 24 Marca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 ja mam wieczny problem z drzeniem wskazówek od predkosciomierza i obrotosciomierza (W szczegolnosci przy4-7 tys obrotow)... jak za mocno napiete to drza a jak za lekko to tez wkrecalem o pol obrotu te nakretki przy zegarach i nic przy silniku i slimaku tez krecilem... (sorka ze nie mam u z kreska itp ale cos mi siadlo..) i niemoge znalesc odpowiedniego umiejscowienia... zachcialo mi sie nasmarowac linki.... Jak widzicie rozwiazanie Panowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) kupić nowe linki i już nie smarować ich dopóki się nie ukręcą Edytowane 31 Marca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Witam mam pytanie jak zregenerować przedniego amora bo jest troszke za miękki? I ile gdzieś by to kosztowało? Czy opona 120/90 mitasa wejdzie do mojej kawy na tył?? Z góry dzięki i pozdrawiam. Jakby ktoś z okolic Krzeszowice zabierzów miał ochote pośmigać to ja dziś o 15 na Buczynie w Tenczynku jestem.:icon_rolleyes:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Witam mam pytanie jak zregenerować przedniego amora bo jest troszke za miękki? I ile gdzieś by to kosztowało? Czy opona 120/90 mitasa wejdzie do mojej kawy na tył?? Z góry dzięki i pozdrawiam. Jakby ktoś z okolic Krzeszowice zabierzów miał ochote pośmigać to ja dziś o 15 na Buczynie w Tenczynku jestem.:icon_rolleyes:) ja bym ci proponował wlać troche gęstszego oleju i wtedy przód powinien być trosze sztywnieszy(ja przy mojej tak zrobiłem i narazie jest oks) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Panowie!!!Juz k**wa nic nie wiem jedni gadaja mi ze kmx ma jakas wate w dyfuzorze inni ze jakies gowna na tlumiku wiec co w koncu??? Odblokowywał ktoś swojego??? jak tak napiszcie co gdzie i jak.. moj idzie 115 i na 6 sie kula jak komarek... z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 ja na swoim to na 4 biegu 115km/h mam na 5 idzie 135km/h a 6 nie wiem bo bałem się ją włączyć:flesje:Proponuje rozspawać na wydechu w najgrubszym miejscu tam jest zakie złączenie i wyciągnąć wszystko co się tam znajduje:) Po co Ci taka prętkość ja jechałem 135km/h i już więcej chyba tak szybko nie pojade bo strach, wole przerobić motor na zębatkach na moc. A jak chcesz super szybki motor to kup ścigacza Pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Cześć mam takie pytanko jak sprawdzić czy są luzy na korbie. Bo akurat mam ściągnięty cylinder i się zastanawiam czy nie zrobić przy okazji z korbą. W sumie to już 46 tyś przejechane, kumpel mi mówił że trzeba go ustawić w najwyższym miejscu i poruszać góra dół. Inny mówił że jak bym miał coś nie tak z korba to by było słychać przy jeździe, a on nic nie słyszał. W ogóle czy ktoś coś robił z korba, ile to kosztuje, i czy się opłaca z tym bawić jak mam zamiar przejechać na tym motorku jeszcze z 5 tyś. Jeszcze jedno pytanko, czy wie ktoś może czy vertex produkuje tłoki do kmx-a i po ile one są mniej więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Cześć mam takie pytanko jak sprawdzić czy są luzy na korbie. Bo akurat mam ściągnięty cylinder i się zastanawiam czy nie zrobić przy okazji z korbą. W sumie to już 46 tyś przejechane, kumpel mi mówił że trzeba go ustawić w najwyższym miejscu i poruszać góra dół. Inny mówił że jak bym miał coś nie tak z korba to by było słychać przy jeździe, a on nic nie słyszał. W ogóle czy ktoś coś robił z korba, ile to kosztuje, i czy się opłaca z tym bawić jak mam zamiar przejechać na tym motorku jeszcze z 5 tyś. Jeszcze jedno pytanko, czy wie ktoś może czy vertex produkuje tłoki do kmx-a i po ile one są mniej więcej. No co do sprawdzania korby to dokladnie tak jak powiedzial Ci pierwszy kolega, czyli luzy gora dól, podczas jazdy korbe ciezko uslyszec. Jezeli masz luz to do jakiegos zakladu szlifierskiego i dorobia nowa tulejke w korbowód. I luz sprawdzaj góra dól, reszta jest niewazna (chyba:P). Pozdrawiam urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 ja na swoim to na 4 biegu 115km/h mam na 5 idzie 135km/h a 6 nie wiem bo bałem się ją włączyć:biggrin:Proponuje rozspawać na wydechu w najgrubszym miejscu tam jest zakie złączenie i wyciągnąć wszystko co się tam znajduje:) Po co Ci taka prętkość ja jechałem 135km/h i już więcej chyba tak szybko nie pojade bo strach, wole przerobić motor na zębatkach na moc. A jak chcesz super szybki motor to kup ścigacza Pozdrawiam:) Chodzi mi o to z na 6 w ogole nie ma mocy i nie wiem gdzie dokladnie jest zblokowany bo w terenie troche mocy tez sie przyda:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Wiesz co sprubuj wyciągnąć ten tylny tłumik z tego kmx-a i zobacz bo może na nim ci go blokuje. Mam pytanie gdzie w kojej kawce znajduje się moduł?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Wiesz co sprubuj wyciągnąć ten tylny tłumik z tego kmx-a i zobacz bo może na nim ci go blokuje. Mam pytanie gdzie w kojej kawce znajduje się moduł?? Pozdro Pod zbiornikiem. Tłumik juz mam zrobiony tylko moduł zostal. Mam instrukcje po szwabskiemu i nie moge dojść co i jak.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Pod zbiornikiem. Tłumik juz mam zrobiony tylko moduł zostal. Mam instrukcje po szwabskiemu i nie moge dojść co i jak.. Wez moze zapodaj linka do tej instrukcji szwabskiej, z niemieckim technicznym nie mam problemow, no super dobry tez nie jestem, wiec mozesz pokazac nam!! Wrzuc linka albo cos... pzodro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Wez moze zapodaj linka do tej instrukcji szwabskiej, z niemieckim technicznym nie mam problemow, no super dobry tez nie jestem, wiec mozesz pokazac nam!! Wrzuc linka albo cos... pzodro http://www.kmx-125.com/kmx/Werkstatt/edrossel3.jpg Ja sie jakos połapac nie moge:D A tłumik i dyfuzor przeczyszcze jutro Karcher-em:D zaden syf nie zostanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.