enduromaster Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 nie wiem co ma moc do predkosci???? moc = prędkość Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Przy dorabianiu wiekszej pokrywy przydaloby sie tez wieksza dysze zapodac. W sumie moze i by sie obeszlo ale tak bylo by najlepiej. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Moc=predkoscMoment obrotowy=przyspeszenie :lalag: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 dobra okey. to jakto jest ze slabsze moto jest szybsze od mocniejszego??? kwestia przelozen...... przełożenia, opory toczenia, opory aerodynamiczne, masa....... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_mog Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Siemka, mam zębatki w łańcuchu 16/46 a chcialbym zamienić na 14/50 czy po takiej wymiance zwiększę moc o 20,5%?Zakładając różnice na przedniej 16 i 14 zębów to jest 12,5 % a na tyle 46 i 50 zębów to daje nam 8% i sumując procenty do kupy daje nam 20,5% ziekszenia siły napędowej, czy dobrze to policzyłem?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 jak chcesz standart to daj 14/48 jak chcesz moc daj 12/48 :biggrin: a te procenty to tylko zawracanie du*y :wink: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 1 ząb z przodu to 3 zęby z tyłu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 5W jest najmniej gesty :icon_mrgreen: Czyli zeby utwardzic to wlewasz jakiegos 15W. Chociaz w wiekszosci przypadkow lepsza bylaby zmiana sprezyn :crossy: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 masz wybór od 0W do 30W, ja jeździłem na 30W + podkładki pod sprężyny ale i tak dobijał na zakrętach Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) http://www.motoracer.pl/sklep/product_revi...5c3e37ac0975285 GIYF < google is your friend , ok 20 sek szukania Edytowane 1 Grudnia 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Cześć powiedźcie mi jak można sprawdzić najprościej gdzie wycieka płyn z chłodnicy. Bo wymieniłem już korek od chłodnicy, uszczelniłem na nowo pompę wodną i nie widze już żadnych wycieków a nadal mi żre płyn. Do skrzyni się nie wylewa bo niema mleka. Cylinder też jest okej bo pracuje bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 No ale u mnie to tak dziwnie z tym płynem się dzieje ponieważ dopiero jak stygnie motor to on znika z pojemniczka. Tak jakby pobierał do chłodnicy, i tak zawsze jak pojedzże muszę później dolać płynu. I mnie to wkurza ponieważ wymieniłem wodę na płyn specjalnie na zimę żeby nie rozsadziło instalacji. A pogoda jeszcze jest ładna to sobie chasam tylko że zawsze muszę dolać płyn (który mi się kończy ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 No ale u mnie to tak dziwnie z tym płynem się dzieje ponieważ dopiero jak stygnie motor to on znika z pojemniczka. Tak jakby pobierał do chłodnicy, i tak zawsze jak pojedzże muszę później dolać płynu. I mnie to wkurza ponieważ wymieniłem wodę na płyn specjalnie na zimę żeby nie rozsadziło instalacji. A pogoda jeszcze jest ładna to sobie chasam tylko że zawsze muszę dolać płyn (który mi się kończy ). jeśli jeździłeś w te upały co były na wodzie to obstawiam na uszczelkę pod głowicą, nie rozumiem ludzi którzy tak robią. Lepiej wlać koncentrat i mieć święty spokój czy to -20 czy to +35 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 ale co ? niby ze przegrzał na wodzie i uszczelka poszła ?? ja raz tak zagrzałem ze skala sie konczyla i wskazówki nie było widać, zgasiłem, moto ostygło i wszystko było ok.... miałem zalane petrygo... yeraz też mam petrygo... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Wiecie ja kupiłem ten motor we wakacje poprzedni właściciel jeździł na wodzie. Ale teraz zalałem go płynem, i po dwóch pełnych zbiorniczkach wyrównawczych przestał już mi nie brać.Widocznie suszyło go :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.