Bubu Goryl Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A jakby zrobic tuning, dac stalowy oplot i pompe od czegos innego ?? :icon_mrgreen: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 przedni hampel faktycznie do d ale tylny hmmm rewelka, wyśmienita dozowalność, szkoda że w kacie nie było takiego. A co do braku mocy na 3ce to chyba na zębatkach 16:48 bo na 14:48 na 3jce dało się na buta wyrwać niemówiąc o lataniu po świeżo oranym Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Do dzis sie zastanawiam jak ty na trojce na kolo dawales :icon_mrgreen: Mi to kiepsko wychodzi tak czy owak i z dwojki ledwo daje rade. Zebatki mam 14:48 i nie powiesz chyba,ze miales zadowalajacy zapas mocy na trojce przy oraniu pola ? Ale takiego na prawde grzaskiego - co sie motor sam zapada. A oplocik moze by cos pomogl chociaz ja tam sie nie znam :buttrock: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 no zapasu nie było ale jakoś szedł, a co stawiania na gume to musisz mieć ok 5,5- 6 tys obr, zamknąć i momentalnie odkręcić gaz i już Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 czy pływak do gaźnika do kmxa moge gdzies dokupic oprocz serwisu kawasaki??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Poszukaj na niemieckim ebayu - tam jest pelno czesci do kmx'a. Ogolnie to po co Ci nowy ? Zdeptales albo zgubiles stary czy jak ? Pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koki_90 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 (edytowane) Co do porownania KMX z DT to wedlug mnie DT jest owiele lepsze przynajmniej patrzac pod katem osiagow :icon_mrgreen: KMX nie dal by rady DT problemem jest to ze DT malo kto umie odblokowac nie raz widzialem DT ktore byly juz niby odblokowane a jeszcze zawsze cos z nich wydusilem :buttrock: Dobrze zrobiona DT na 3 staje na koło a pod wzgledam v-max zamyka licznik ,przynajmniej moja tak miala . Jednak potem zostala poddana rasowaniu:) bo i tak malo mi bylo :clap:Pozniej wsadzilem jej wiekszy cylinder carbonowe membrany i wiekszy gaznik oraz sprezyny progresywne Edytowane 7 Października 2006 przez Koki_90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Mojego kumpla DT jest odblokowana kreci obrotomierz do konca a i tak mi nie daje rady, jego ma przejechana 17tys km od nowosci, a ja mam 23 tys (bez remontów) i biore go, i jego DT i moj KMX w bdb stanie.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Poszukaj na niemieckim ebayu - tam jest pelno czesci do kmx'a. Ogolnie to po co Ci nowy ? Zdeptales albo zgubiles stary czy jak ? Pozdro potrzeny mi nowy bo stary prawdopodobnie mi przecieka i leje sie z gaznika wacha a co do do mocy detetki to wszyscy mowia ze kmx mocniejszy ale moj kumpel ma taka zajebista co wymiata mu zarabiscie i chyba male mialbym z nim szanse!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Prawdopodobnie ? Nalej do szklanki benzyny i zanurz plywak , jak wyplynie to jest dobry, jak nie to dziurawy.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 robilem tak i troche uciekalo to go skleilem a teraz jak jest to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 stry ja w simsonie cyną lutowałem pływak to i kmx zlutujesz :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 (edytowane) stry ja w simsonie cyną lutowałem pływak to i kmx zlutujesz Niewiem jak w kmx, ale watpie żeby mógł je zlutować, bo raczej pływaki ma z plastiku, przynajmniej ja tak mam. Edytowane 8 Października 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 W KMX (oryginalny) plywak jest plastikowy, nie jak w simsonie.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 W kmx'ie plastikowy jest wiec lutowanie odpada. Z metalowych czesci to jedynie blaszka trzymajaca ale nie o nia tu chodzi. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.