Skocz do zawartości

WYMIANA GNIAZD ZAWOROWYCH


dodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

troszkę dokładniej napisz

Powinno dać sie wymienić bo co tam ci sie stało silnik bierze olej czy chodzic ci moze o prowadnice od zaworów w których pracują zawory czy o same gniazda bo jak prowadnice to powinny wyjśc ale czy gniazda to nie wiem ale to już jest cały dolew i tylko jest utwardzane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafilem w necie na 2 firmy specializujace sie w regeneracji glowic, ale nie wypowiem sie o ich skutecznoci ,chociaz wydaje sie ze wiedza co robia

Martin Motocykle - koszt ok 1000 zl (zawory ,gniazda ,prowadnice)

http://www.jurgal.com.pl/pl/wiedza.php?id=glowice - koszt pelnej regeneracji bez zaworow to koszt ok 300 zl.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chmm, w zeszłym roku widziałem u Bartka Brendlera głowicę z CRF450 właśnie z zamontowanymi nowymi gniazdami, były tez nowe zawory, etc. Tak że się da, bo znając Bartka popeliny ze swojego zakładu nie wypuści. O szczegółach zainteresowani niech rozmawiają z nim, bo ja to wiem tyle co napisałem. Jakby kto miał problemy z namierzeniem kontaktu do Brendlera-info na PM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...