Skocz do zawartości

Yamaha TDR 125


Arma87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest juz temat ktory ja zalozylem o Tdrce poniewaz mam ja zblokowana na module CDI i nie osiaga wiecej niz 85km/h i narazie nikt z forum nie ma pojecia jak sie zdjemuje ta blokade....

U twojego kumpla pewnie nie ma CDI tylko trzeba wymienic koncowke i zrobic dyfuzor.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w dT 125R rok 2003-2004 cdi blokowane jest poprzez niepodlaczenie jednego kabla ktory jest w oprawie plastykowej i poprostu jest.Nalezy go podlaczyc pod wolne wejscie w Cdi.zobaczcie czy u was tak nie ma ;]pzdr

 

Ps ten silnik wpelni odblokowany ma cos kolo 26-27 kM.Nie iwem jakie tdr ma przelzoenia ale Dt 130km\h poleci.pzdr

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w dT 125R rok 2003-2004 cdi blokowane jest poprzez niepodlaczenie jednego kabla ktory jest w oprawie plastykowej i poprostu jest.Nalezy go podlaczyc pod wolne wejscie w Cdi.zobaczcie czy u was tak nie ma ;]pzdr

 

Ps ten silnik wpelni odblokowany ma cos kolo 26-27 kM.Nie iwem jakie tdr ma przelzoenia ale Dt 130km\h poleci.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam poniższy tekst znalazłem na niemieckiej stronie i dałem do tłumacza żeby mi to przetłumaczył jeszcze nieprubowałem czy to cos da bo wymieniam tłok ale jak poskładam moto to zobacze czy to coś da.

 

Potrzebny jest kabel 1x włącznik/wyłącznik

(wtyczka japońska)

 

Można zrezygnować z wtyczki japońskiej, poza tym otrzyma sie wszystko w luisie,itd.

Najpierw trzeba zdjąć obicie, poszukać zielono-białego kabla,który wychodzi z tachografu

Kabel biegnie po lewej stronie motocykla od tachografu w duł. Teraz są 2 możliwości

albo rozdziela sie kabel i umocowuje na tym kabel,który ma prowadzić do włacznika,albo

wybiera sie czyste rozwiązanie i rozdziela wtyczkę, umocowuje do kabli wtyczki pasującej

do włącznika i wkłada je pomiedzy. Obojętnie jak kto się zdecyduje, trzeba teraz zastanowić się

gdzie chce sie umocować włącznik i odpowiednio prosto obciąc kabel, umocować na nim włącznik

i wszystko wmontować. obiecie znów załozyć można zaczynać.

Jeżeli teraz przy chodzacym silniku poniżej 6000obr/min oddzieli się włącznik to elektroniczny

tłumik jest poza zasięgiem.

 

 

2. Założenie CDI na mase

 

Są różne opinie dotyczące CDI każdy sam powinien spróbować i zdecydować czy to coś da.

Żeby przełożyć CDI na mase trzeba poszukać niebiesko-czarny kabel,który prowadzi od CDI

i odłączyć z wtyczki , w której się kończy i umocować gdzieś na ramie najlepiej na jakiejś

śrubie (zluzować śrube, podłożyć kabel i śrube ponownie mocno zakręcić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dzwoniłem do serwisu Yamaha aby właśnie się dowiedzie jak jest zablokowany i jaki będzie koszt odblokowania.Na samym początku myślałem ze przy dyfuzorzre jest zblokowany i przy wydechu.Gościu powiedział, że musze wymieni cały moduł zapłonu.Nie chce się zabardzo bawic w "kabelki".Koszt wymiany takiego modułu to bagatela...1500zł!!!!Pogieło ich...ma ktoś do załatwienia moduł zapłonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dzwoniłem do serwisu Yamaha aby właśnie się dowiedzie jak jest zablokowany i jaki będzie koszt odblokowania.Na samym początku myślałem ze przy dyfuzorzre jest zblokowany i przy wydechu.Gościu powiedział, że musze wymieni cały moduł zapłonu.Nie chce się zabardzo bawic w "kabelki".Koszt wymiany takiego modułu to bagatela...1500zł!!!!Pogieło ich...ma ktoś do załatwienia moduł zapłonu?

 

Mam TDR 125 2006 od pół roku, cześciowo odblokowana w Szwajcarii, po 800 km dodatkowo w serwisie Yamahy w PL, ogólnie sprzet jest ok i od mojej jazdy (ok 5000 sezon) mi wystarcza. Czasem gasnie przy dojeździe po chamowaniu i po jeździe w podwyższonej temperaturze, potrafi sie zalać na goroącym silniku wg mnie jest to raczej kwestia dokładnej regulacji gaznika i mieszalnika olej-paliwo, niż problem "elektryczny". Aktualnie moja max na TDR-ce to 135 moc ok 20 kmch. Jak ktoś ma jakieś ciekawe doswiadczenia z TDR-ką lub serwisówke, to polecam się ku pamięci. Chętnie wymienię informację z innym użytkwnikiem.

Pozdrawiam.

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dzwoniłem do serwisu Yamaha aby właśnie się dowiedzie jak jest zablokowany i jaki będzie koszt odblokowania.Na samym początku myślałem ze przy dyfuzorzre jest zblokowany i przy wydechu.Gościu powiedział, że musze wymieni cały moduł zapłonu.Nie chce się zabardzo bawic w "kabelki".Koszt wymiany takiego modułu to bagatela...1500zł!!!!Pogieło ich...ma ktoś do załatwienia moduł zapłonu?

 

nikt niewpdal na pomysl zeby kupic odblokowany uzywany modul - to wydatek max 100zł moze nawet nie na oldtimerze widzialem moduly uzywane po 40 zł :biggrin: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam

odświerze troche temat...

Zdaje sie ze mam odblokowany moduł tak przynajmniej na nim pisze.

Zawód wydechowy i dyfuzor są ok, wszystko gra.

Tylko nadal odcina przy około 7,5 tys. obrotów

W takim razie to moze nie moduł?

Albo jak ktoś wyzej pisał z tym kablem ze trzeba go na mase podłaczyć?

pzdR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...